Thumbnail
Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη  19- 06-2013

Γ' ΕΛΜΕ-Θ 

Πρ. Κορομηλά  51

τηλ. 2310-229389

 [email protected]

Αποφάσεις  της Γενικής Συνέλευσης  της Γ' ΕΛΜΕ-Θ.

Στηρίζουμε, περιφρουρούμε καθημερινά με τη συμμετοχή μας

τον αγώνα των εργαζόμενων της ΕΡΤ!

Όλοι –ες στη μαζική παράσταση στη Δ/ση Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης την Παρασκευή 21/6, στις 1 το μεσημέρι για την απαράδεκτη κατάσταση με τις υπεραριθμίες και τα κενά.

Να μη γίνει καμία συγχώνευση, κατάργηση  η διαίρεση σχολείου η περαιτέρω κατάργηση τμημάτων η μετακίνηση μαθητών ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  που επιδιώκεται  από τους Δήμους  Παύλου Μελά  και  Νεάπολης Συκεών.  

Συνάδελφοι-σες.

δραματικά είναι τα στοιχεία που ανακοίνωσε το ΠΥΣΔΕ για τις υπεραριθμίες και τα κενά στη Δ/ση Β/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Θεσσαλονίκης μετά την αύξηση του ωραρίου. Συνολικά 606 συνάδελφοι από όλες τις ειδικότητες θα κριθούν υπεράριθμοι, ενώ τα οργανικά κενά τα οποία θα  διεκδικήσουν είναι μόνο 135! 

Τα εναπομείναντα κενά στην επόμενη φάση που θα ακολουθήσει θα μπορούν να τα διεκδικήσουν όσοι ήρθαν με μετάθεση, όσοι έχουν κάνει βελτίωση και όσοι είναι ήδη στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και οι οποίοι με τα περσινά στοιχεία του ΠΥΣΔΕ είναι 295 συνάδελφοι.

Συνολικά για τους 901 υπεράριθμους και στη διάθεση καθηγητές, μετά την αύξηση του ωραρίου, υπάρχουν μόνο 135 οργανικά κενά για να καλύψουν, δηλαδή  766 καθηγητές θα συνεχίσουν να είναι στη διάθεση και χωρίς τις ανάλογες ώρες που ορίζει το υπουργείο τις οργανικές θέσεις.

Ετοιμάζουν απολύσεις και «ξαφνικό θάνατο»!

Η περίοδος που διανύουμε είναι ιδιαίτερα ανησυχητική για τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας μας. Το Π.Δ. των υποχρεωτικών μετακινήσεων για τους εκπαιδευτικούς που ανακοίνωσε το υπουργείο πρόσφατα δεν έχει αποσυρθεί.

Την ίδια στιγμή η τρικοματική κυβέρνηση, παρά την κατακραυγή από τη μεγαλειώδη συμμετοχή των  εργαζόμενων στον αγώνα της ΕΡΤ, συνεχίζει την επέλασή της κατά του κόσμου της εργασίας. Διατηρεί την ΠΝΠ βάση της οποίας ο εκάστοτε υπουργός μπορεί να κλείνει δημόσιους οργανισμούς, ή τμήματά τους που είναι στην ευθύνη του και να απολύει τους εργαζόμενους, όπως ήδη γίνεται στην ΕΡΤ. Ταυτόχρονα η κυβέρνηση ετοιμάζεται να καταθέσει για ψήφιση στη Βουλή το σχέδιο νόμου του κ. Μανιτάκη με το οποίο θα ορίζει λεπτομερώς τον τρόπο μέσω του οποίου καταργούμενοι ή συγχωνευόμενοι Οργανισμοί, ώστε να προέλθει ο αριθμός των 15.000 υπαλλήλων που θα απολυθούν έως τα τέλη του 2014 (4.000 έως τα τέλη του χρόνου). Και ακόμη θα καθορίζει και όλη τη διαδικασία για την υπαγωγή σε διαθεσιμότητα-κινητικότητα 25.000 υπαλλήλων έως το τέλος του χρόνου.

Συμπορευόμαστε με τον αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ

Οι εκπαιδευτικοί με τη μαζική μας συμμετοχή στον αγώνα των εργαζομένων  της ΕΡΤ, την περιφρούρηση της ΕΡΤ, τον αγωνιστικό  συντονισμό των σωματείων μας και την κλιμάκωση τώρα του αγώνα μπορούμε να σταματήσουμε τα σχέδια της κυβέρνησης και να ανατρέψουμε την ίδια την πολιτική του κεφαλαίου-μεγαλοκαναλαρχών, της κυβέρνησης, της ΕΕ και του ΔΝΤ που συνεχίζουν να επιφυλάσσουν δραματικές εξελίξεις για τους εργαζόμενους όλης της χώρας.

Σε μια τέτοια κατεύθυνση της δράσης μας:

- αξιοποιούμε  τις ανακοίνωσης των Δ.Σ. των ΕΛΜΕ-Θ και επιδιώκουμε τη διεύρυνση  του πλαισίου των διεκδικήσεων του αγώνα της ΕΡΤ, ώστε  να απαντάει στη συνολική βάρβαρη επίθεση που δέχονται όλοι οι εργαζόμενοι της χώρας.

-καλούμε όλα τα συνδικάτα και τα πρωτοβάθμια σωματεία να προχωρήσουμε στην αποφασιστική κλιμάκωση του αγώνα. Να κηρύξουν τώρα πανεργατική απεργία.

-συμμετέχουμε και στηρίζουμε όλες τις δραστηριότητες που αποφασίζονται από κοινού με τα σωματεία και τους εργαζόμενους της ΕΡΤ (συναυλίες, εξορμήσεις ενημέρωσης στις γειτονιές,  αφισοκολλήσεις. Συμμετέχουμε στα καλέσματα συζήτησης και προγραμματισμού των κινητοποιήσεων που οργανώνουν τα σωματεία της ΕΡΤ.

-οργανώνουμε συζήτηση για τα προβλήματα της παιδείας, τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου μετά από  συνεννόηση με τις ΕΛΜΕ.

-ετοιμάζουμε προπαγανδιστικό υλικό για την απαράδεκτη κατάσταση της παιδείας και ζητάμε την προβολή του από την ΕΡΤ3.Ταυτόχρονα οργανώνουμε δράση και παρέμβαση με βιβλία στο χώρο της ΕΡΤ 3. Οι λεπτομέρειες της θα ανακοινωθούν άμεσα.

-καλούμε τους καθηγητές σε οργανωμένη περιφρούρηση της ΕΡΤ3 με την ευθύνη των ΕΛΜΕ.

-οργανώνουμε από κοινού με τους μαθητές και μαθητικά συγκροτήματα συναυλία για τον αγώνα της ΕΡΤ καθώς  και παίρνουμε μέτρα για την επιτυχία της (αφίσα, προπαγάνδιση της κ.α.)

-απευθυνόμαστε με κάλεσμα στους συναδέλφους και στους συλλόγους διδασκόντων για οικονομική στήριξη των απολυμένων της ΕΡΤ και του αγώνα τους.

Η συνεννόηση του προγραμματισμού των ΕΛΜΕ-Θ , από κοινού με όσους συναδέλφους επιθυμούν να συμβάλουν στην καλύτερη επιτυχία των δραστηριοτήτων των ΕΛΜΕ, θα γίνει την Παρασκευή, μετά τη συνάντηση με τον  Διευθυντή Εκπαίδευσης .

Διεκδικούμε από τη Διεύθυνση και το ΠΥΣΔΕ:

οι εκπαιδευτικοί να συμμετέχουν στις εφ’ όλης της ύλης υπηρεσιακές μεταβολές που γίνονται αυτή την περίοδο.

Επαναφέρουμε και διεκδικούμε τις προτάσεις των ΕΛΜΕ που υπηρετούν τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, διασφαλίζουν εργασιακά δικαιώματά μας, προωθούν τη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις και περιορίζουν τις οποιεσδήποτε αυθαιρεσίες.

-25 μαθητές ανά τμήμα, υπολογισμό των οργανικών κενών  στη βάση των 25 παιδιών ανά τμήμα και όχι στη βάση έως και 30 μαθητών όπως γίνεται τώρα. Το 40% των τμημάτων του συνόλου των σχολείων έχει από 26 έως 30 μαθητές στο τμήμα.

-στις ξένες γλώσσες ζητάμε να εφαρμοστεί η παράλληλη διδασκαλία ανά τμήμα και τα τμήματα με τα επίπεδα.

- να υπολογίζονται τα μαθήματα  project και ΣΕΠ στη κάλυψη οργανικού κενού.

-να δίνονται ως οργανικές οι θέσεις των διευθυντών σχολείων, αλλά και άλλων διοικητικών πόστων, χωρίς να χάνεται η οργανική τους για αυτούς που την έχουν.

-ο υπολογισμός των οργανικών να γίνει χωρίς την αύξηση των δύο ωρών.

-να υπολογίζεται το σύνολο των εργαστηρίων στη μείωση των ωραρίων ειδικοτήτων.

-όλες οι υπηρεσιακές  μεταβολές (υπεραριθμίες, διαθέσεις,  αποσπάσεις,  αναπληρωτές, κ. α ) να γίνονται με κοινοποίηση των κενών.

-να δίνεται το δικαίωμα των ενστάσεων και να οριστεί και με χρονοδιάγραμμα του ΠΥΣΔΕ

-να ισχύσει καθεστώς διαφάνειας στις τοποθετήσεις των συναδέλφων που διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου με την κοινοποίηση των ωρών διάθεσης.

-κανείς εκπαιδευτικός να μη διατίθεται σε περισσότερα από δύο σχολεία ή τρία όταν πρόκειται για συγκρότημα σχολείων.

-να δημοσιοποιούνται τα κενά των σχολείων της πρωτοβάθμιας πριν τις τοποθετήσεις των ειδικοτήτων και να γίνονται από το ΠΥΣΔΕ. Να αυξηθούν οι θέσεις που θα διατεθούν στις ειδικότητες που θα μετακινηθούν από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι διαθέσεις να γίνουν πριν τις αποσπάσεις.

-οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί στην πρωτοβάθμια να πηγαίνουν με το ωράριο εργασίας που έχουν στη Δευτεροβάθμια.

-οι αποσπάσεις των ειδικοτήτων που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια και  στη Δευτεροβάθμια και θέλουν να πάνε στην Πρωτοβάθμια να γίνονται με ενιαίο τρόπο και στη  βάση των μορίων των ενδιαφερόμενων.

-διεκδικούμε οργανικές θέσεις για όλους τους συναδέλφους-καμιά υποχρεωτική μετακίνηση- καμιά υποχρεωτική μετάταξη-καμία συγχώνευση –σύμπτυξη  τμημάτων.

Απαιτούμε :

Να καταργηθεί τώρα  η επιστράτευση-καμία δίωξη συναδέλφων!

Να μη γίνει καμμία συγχώνευση, κατάργηση  η διαίρεση σχολείου η περαιτέρω κατάργηση τμημάτων η μετακίνηση μαθητώνΌΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  που επιδιώκεται  από τους Δήμους  Παύλου Μελά  και  Νεάπολης-Συκεών  και ταυτόχρονα  οι δημοτικές αρχές  να σταματήσουν  τις μονομερείς  τους ενέργειες και να προσέλθουν επιτέλους   σε ουσιαστικό διάλογο  με  το σωματείο, τους συναδέλφους, τους γονείς αλλά και με την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας  Δυτικής  Θεσσαλονίκης.

 Καλούµε ξανά τους γονείς  με το Γράμμα της Γενικής Συνέλευσης των εκπαιδευτικών της Γ' ΕΛΜΕ-Θ στους γονείς των μαθητών μας σε νέο κύκλο συναντήσεων πριν ακόμη από την αρχή της νέας σχολικής χρονιάς 2013-2014, ώστε να συζητήσουμε  από κοντά τρόπους συνεργασίας και να προστατέψουμε αποτελεσματικά το δημόσιο σχολείο από τον «ξαφνικό θάνατο» που του ετοιμάζουν τρόικα και τρικομματική κυβέρνηση.

ΛΕΜΕ ΟΧΙ:

ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ!

ΣΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ των μισθών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα

ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της δημόσιας Υγείας

ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ του Κράτους Πρόνοιας

ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της «ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ»

ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟΝ  «ΞΑΦΝΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ» της Δημοκρατίας!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Η ΕΜΕΙΣ Η ΑΥΤΟΙ!

Παράσταση Διαμαρτυρίας  στη Δ/ση Β/θμιας Εκπ/σης Δ. Θεσσαλονίκης για τα ζητήματα των οργανικών θέσεων και των υπηρεσιακών μεταβολών με τις ΕΛΜΕ την  Παρασκευή στις 21/6, στις 1 μ.μ.

 ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΕΚΕΙ!

Η ΓΣ των εκπαιδευτικών της Γ' ΕΛΜΕ-Θ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agonas_dromoy.jpg
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
Η ΕΛΑΣ κάνει έκκληση στους οδηγούς, για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και την αποφυγή πρόσθετων κυκλοφοριακών προβλημάτων, να αποφύγουν τη διέλευση...
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή στην Λεωφόρο Ποσειδώνος
ploio
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή
Μαθητής που ταξίδευε με ομάδα του σχολείου και τους καθηγητές του ένιωσε έντονη αδιαθεσία και χρειαζόταν να μεταφερθεί στο νοσοκομείο
Αναστάτωση στην Κρήτη: Πλοίο επέστρεψε στο λιμάνι εξαιτίας αδιαθεσίας μαθητή
vodafone_generation
Ταξίδι στον κόσμο του STEM με το πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next
Για πρώτη φορά, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πρωτοβουλίας Skills Upload Jr. Challenge, μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα έχουν την ευκαιρία να...
Ταξίδι στον κόσμο του STEM με το πρόγραμμα ανάπτυξης ψηφιακών δεξιοτήτων Generation Next