Στην έγκριση χρηματοδότησης ύψους 8.000 ευρώ προχώρησε το Υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να καλυφθούν τα έξοδα διέλευσης των υπηρεσιακών αυτοκινήτων από τα διόδια της χώρας.
Η απόφαση φέρει την υπογραφή του Υπηρεσιακού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘΑ, Ιωάννη Βλάσση, και αφορά τη δέσμευση της σχετικής πίστωσης από τον προϋπολογισμό του υπουργείου για το οικονομικό έτος 2026.
Η συγκεκριμένη πίστωση εγγράφεται στον Αναλυτικό Λογαριασμό Εσόδων (ΑΛΕ) 2420404001, ο οποίος αφορά τα «Έξοδα κίνησης προσωπικού». Τα χρήματα αυτά θα διατεθούν αποκλειστικά για τις ανάγκες μετακίνησης των οχημάτων του υπουργείου στο εθνικό οδικό δίκτυο.
Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, η σχετική δαπάνη εγκρίθηκε μετά από αίτημα των αρμόδιων υπηρεσιών για την ανανέωση των συσκευών e-pass (πομποδεκτών), ώστε να εξασφαλιστεί η γρήγορη και απρόσκοπτη μετακίνηση των οχημάτων κατά την εκτέλεση των υπηρεσιακών τους καθηκόντων.