Στη μετονομασία δύο σχολείων στο Χαλάνδρι προχώρησε το Υπουργείο Παιδείας, κατόπιν σχετικής απόφασης που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ.
Σύμφωνα με την επίσημη απόφαση, η οποία φέρει την υπογραφή της Υπουργού Παιδείας, Σοφίας Ζαχαράκη, οι εν λόγω σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας (Περιφερειακή Διεύθυνση Αττικής) μετονομάζονται ως εξής:
Το 4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου μετονομάζεται σε 4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου - «Αντώνης Σαμαράκης».
Το 6ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου μετονομάζεται σε 6ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου - «Διδώ Σωτηρίου».
Η ισχύς της συγκεκριμένης απόφασης, η οποία δεν εμπίπτει σε διοικητική διαδικασία που απαιτεί καταχώριση στο ΕΜΔΔ - ΜΙΤΟΣ βάσει του ν. 4727/2020, άρχισε επίσημα με τη δημοσίευσή της στο Εθνικό Τυπογραφείο.