Η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη υπέγραψε δύο αποφάσεις για την ανανέωση της θητείας διοικητικού και επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
- Η πρώτη απόφαση αφορά στην ανανέωση της θητείας με απόσπαση 10 εκπαιδευτικών και ενός διοικητικού υπαλλήλου σε θέσεις διοικητικού προσωπικού.
- Η δεύτερη απόφαση αφορά στην ανανέωση της θητείας με απόσπαση 3 εκπαιδευτικών σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Η ανανέωση της απόσπασης ισχύει για τέσσερα σχολικά έτη από τη λήξη της τρέχουσας θητείας, δηλαδή από την 31η Αυγούστου 2026.
Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί και διοικητικοί υπάλληλοι λαμβάνουν από την οργανική τους θέση το σύνολο των αποδοχών τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρ. 63 του ν. 4547/2018.
Η υπουργός Παιδείας απευθύνει έκκληση στους Διευθυντές των αρμόδιων Υπηρεσιών να κοινοποιήσουν την απόφαση στις οικείες σχολικές μονάδες και στους ενδιαφερόμενους
Αναλυτικά η απόφαση για το διοικητικό προσωπικό
Αναλυτικά η απόφαση για το επιστημονικό προσωπικό
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις
Αναδρομικά έως 3.500 ευρώ και αυξήσεις συντάξεων: Ποιοι πληρώνονται
Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google
Μαρία Πλάκα