Σκηνικό βαθιάς οδύνης επικρατεί σήμερα στα δύο σχολεία της Ηλιούπολης όπου φοιτούσαν οι δύο 17χρονες, μετά το τραγικό περιστατικό που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο της μίας μαθήτριας.
Η επιστροφή στις σχολικές αίθουσες έγινε μέσα σε ιδιαίτερα φορτισμένη ατμόσφαιρα, με μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς να προσέρχονται κρατώντας λουλούδια στη μνήμη της και ως ένδειξη συμπαράστασης προς την οικογένειά της.
Πολλοί μαθητές εμφανίστηκαν συγκλονισμένοι, δυσκολευόμενοι να διαχειριστούν την είδηση και τις εξελίξεις, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις ζητήθηκε άμεση ψυχολογική υποστήριξη. Από τις πρώτες ώρες μετά το περιστατικό ενεργοποιήθηκε το πρωτόκολλο ψυχοκοινωνικής μέριμνας του Υπουργείου Παιδείας, με διευρυμένο κλιμάκιο ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών να βρίσκεται στις σχολικές μονάδες για την παροχή στήριξης σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.
Παράλληλα, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» παρεμβαίνει ζητώντας υπεύθυνη διαχείριση της υπόθεσης, επισημαίνοντας ότι η δημοσιοποίηση ευαίσθητων λεπτομερειών μπορεί να έχει επιβαρυντικές συνέπειες για ανήλικους που βρίσκονται σε ψυχική δυσκολία.
Υπενθυμίζεται ότι για περιστατικά ψυχολογικής κρίσης λειτουργεί η Εθνική Γραμμή SOS 1056, η οποία παρέχει δωρεάν, ανώνυμη και 24ωρη υποστήριξη σε παιδιά και εφήβους που χρειάζονται βοήθεια.
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις
Σκάει στην Εκπαίδευση νέα μεγάλη "Βόμβα" για Ιταλικό Πανεπιστήμιο
Πανελλήνιες 2026: Θέματα, Λύσεις, Αποτελέσματα και Bάσεις στο google
Κοκκινάκη Υπατία