θρανία
«Είναι σωστό το Υπουργείο Παιδείας που δεν επιβάλει ετήσια πραγματική προληπτική ψυχομετρική και παιδαγωγική συμβουλευτική και αξιολόγηση;»

Προτού σηκώσουμε την πέτρα και λιθοβολήσουμε λοιπόν μια δασκάλα που, προφανώς λανθασμένα, κατήγγειλε στην αστυνομία ένα εξάχρονο αγόρι για σεξουαλική παρενόχληση στο σχολείο, ας αναρωτηθούμε: όλοι οι υπόλοιποι: είμαστε σωστοί?

- Είναι σωστοί στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας που έστειλαν να διδάξει σε τάξη μια εκπαιδευτικό με φανερά ζητήματα συμπεριφοράς?

- Είναι σωστό το Υπουργείο Παιδείας που δεν επιβάλει ετήσια πραγματική προληπτική ψυχομετρική και παιδαγωγική συμβουλευτική και αξιολόγηση?

- Είναι σωστό που κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς, οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν καμία ψυχολογική και παιδαγωγική υποστήριξη, εφόσον το χρειαστούν?

- Είναι σωστός ο διευθυντής/ντρια και ο/η σχολική σύμβουλος που "ένιψαν τας χείρας τους" και επέτρεψαν στην δασκάλα, για ένα αμιγώς παιδαγωγικό και ενδοσχολικό μικρο-θέμα, να αποτανθεί στην ...αστυνομία αντί να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη εσωτερική διαδικασία?

- Είναι σωστός ο αστυνομικός αξιωματικός υπηρεσίας που αντί να αποτρέψει την δασκάλα (μιλάμε για 6χρονο στο σχολείο), ως θέμα άσχετο με τις διωκτικές αρχές, την δέχτηκε και της επέτρεψε να υποβάλλει καταγγελία? 

- Τέλος και κυριότερο, είμαστε σωστοί εμείς οι γονείς που κάποια μαθήματα τα θεωρούμε "δευτερεύοντα" και γενικά εύκολα υποτιμούμε και χλευάζουμε τους δασκάλους και κυρίως εύκολα σε κάθε ευκαιρία "χτυπάμε το σαμάρι, αντί για τον γαϊδαρο"?

Μας φταίει δηλαδή η δασκάλα, χωρίς καμία υποστήριξη, έλεγχο και πλαίσιο και δεν μας φταίει το ανύπαρκτο πλαίσιο.

Αρκούμαστε σε εύκολους φταίχτες και "αποδιοπομπαίους τράγους", σε υστερικούς δασκάλους και ανεπαρκείς σταθμάρχες και δεν κοιτάμε τα πραγματικά αίτια.

Μας φταίνε τα παιδιά, οι εκπαιδευτικοί, οι γιατροί, οι εργαζόμενοι, ενώ δεν μας φταίει η κατάρρευση του συστήματος και η παντελής έλλειψη των προβλεπόμενων υποστηρικτικών μέσων και δικλείδων ασφαλείας.

Συνηθίσαμε στην ανεπάρκεια του πλαισίου.

Συνηθίσαμε στην ατομική ευθύνη.

Συνηθίσαμε στον κανιβαλισμό.

Σε ένα στοιχειωδώς λειτουργικό εκπαιδευτικό σύστημα, αυτό το συμβάν δεν θα είχε συμβεί ποτέ.

Αυτό πρώτα έχουμε να απαιτήσουμε.

Αν λοιπόν σηκώσουμε την πέτρα, ας σκεφτούμε που θα την ρίξουμε πρώτα.

*πρ. πρόεδρος Ένωσης Γονέων Δήμου Πεντέλης (2017-2025)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Papandreou_ΚΙΝΑΛ
Σφοδρή κριτική Παπανδρέου στην κυβέρνηση για την υποβάθμιση της εκπαίδευσης - «Η Παιδεία πεδίο αγοράς – παράγει ανισότητες»
Παπανδρέου: «Η Παιδεία δεν είναι εμπόρευμα – είναι δημόσιο αγαθό»
Σφοδρή κριτική Παπανδρέου στην κυβέρνηση για την υποβάθμιση της εκπαίδευσης - «Η Παιδεία πεδίο αγοράς – παράγει ανισότητες»
εκπαιδευτικά κενά
Κραυγή αγωνίας στα σχολεία: Χιλιάδες μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς
Με 10.509 κενά πανελλαδικά και 640 στην Α’ ΔΙΠΕ Αθήνας, ο Α’ Σύλλογος Εκπαιδευτικών καταγγέλλει συνειδητή υποστελέχωση και ζητά άμεσες προσλήψεις
Κραυγή αγωνίας στα σχολεία: Χιλιάδες μαθητές χωρίς εκπαιδευτικούς