amea
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών: Παράσταση διαμαρτυρίας στην Πάτρα

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πάτρας διοργανώνει παράσταση διαμαρτυρίας για τις σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών που ταλανίζουν τις σχολικές μονάδες, τονίζοντας ότι η φετινή χρονιά χαρακτηρίζεται από μη ολοκληρωμένη λειτουργία, ιδιαίτερα στον τομέα της ειδικής και αντισταθμιστικής υποστήριξης.

Ο Σύλλογος επισημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι «μονάδες ωρών», αλλά άνθρωποι με δικαιώματα και ανάγκη σεβασμού, ενώ τα παιδιά έχουν δικαίωμα ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση.

Καλεί τα μέλη του και την κοινωνία να συμμετάσχουν στην κινητοποίηση που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 24/11/2025 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας, ως ένδειξη στήριξης του δημόσιου σχολείου και διεκδίκησης άμεσης κάλυψης των κενών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Έχουμε φτάσει στις 20 Νοεμβρίου και ακόμα οι σχολικές μονάδες δεν
έχουν κατακτήσει τον ολοκληρωμένο λειτουργικό τους βηματισμό.Η
ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία
καθώς και η οργανωμένη, αποτελεσματική και εύρυθμη λειτουργία όλων
των παραμέτρων του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος με την έναρξη της
σχολικής χρονιάς, συνταγματικές και αυτονόητες παραδοχές
παραμένουν σε εκκρεμότητα. Μετά την ανακοίνωση της Γ΄ φάσης
προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών οι ελλείψεις που
αποτυπώνονται είναι σημαντικές,ιδιαίτερα στον ευαίσθητο τομέα της
ειδικής και αντισταθμιστικής υποστήριξης.
Ενδεικτικά παραθέτουμε:

πινακ

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα προκύπτει ότι η φετινή σχολική χρονιά
είναι η χειρότερη των τελευταίων χρόνων.


Αξίζει να επισημάνουμε ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα επιχειρείται
με λογιστικού τύπου οπτική συμπλήρωσης ωρών,μερική κάλυψη των
κενών στα Αγγλικά και στη Φυσική Αγωγή.Υπογραμμίζουμε με εμφατικό
τρόπο στην Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας και στη Δ.Π.Ε.
Αχαΐας τα εξής:

  1. Η κάθε σχολική μονάδα αποτελεί ιδιαίτερη και ολιστική σύνθεση
    εκπαιδευτικών λειτουργιών και αναγκών που εκτείνονται από την
    Πρωινή Ζώνη μέχρι τη λήξη του Ολοήμερου Προγράμματος.

  2. Οι εκπαιδευτικοί προγραμματίζουν-δομούν
    οικογενειακές,κοινωνικές,οικονομικές σχέσεις και δεν επιτρέπεται
    να αλλάζουν ξαφνικά όλες οι παραπάνω συνθήκες.Είναι άνθρωποι
    και όχι «άνθρωποι λάστιχο».
    Επίσης,απευθύνουμε το εξής ερώτημα: Σε ποιο μοντέλο
    προγραμματισμού υπακούει η εξής συνθήκη λειτουργίας σχολικών
    μονάδων,ως μελέτη περίπτωσης; Τα Δημοτικά Σχολεία Ψαθοπύργου και
    Σταυροδρομίου ξεκίνησαν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ως
    4/θ.Στο Δ.Σχ. Ψαθοπύργου τοποθετήθηκε και Διευθύντρια από το
    Τοπικό Συμβούλιο Επιλογής. Ένα μήνα από την έναρξη λειτουργίας
    υποβιβάστηκαν σε 3/θ.Μετά τις παρεμβάσεις του Συλλόγου
    Εκπαιδευτικών Π.Ε. Πάτρας, τις κινητοποιήσεις της Δημοτικής Αρχής
    Ερυμάνθου και του γονεϊκού κινήματος, επανήλθαν πριν λίγες μέρες
    στην αρχική τους προγραμματισμένη κατάσταση.
    Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά στην Κυβέρνηση και το Υπουργείο
    Παιδείας, όσο και αν προσπαθεί με επικοινωνιακούς χειρισμούς και
    κοινωνικούς αυτοματισμούς να τη μεταθέσει.Αποτελεί σταθερή,κυνική
    και αμετανόητη πρακτική ότι για όλα φταίνε οι κοινωνικές ομάδες και οι
    πολίτες και ποτέ η κυβέρνηση.
    Αμέτοχες ευθυνών δεν είναι και η ΔΙ.ΠΕ Αχαΐας και ιδιαίτερα η
    Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας,που οφείλει στις συσκέψεις
    με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να διατυπώνει τις
    πραγματικές ανάγκες και ιδιαίτερες αποτυπώσεις στο εκπαιδευτικό πεδίο
    και όχι να εφαρμόζει απλά οδηγίες-εντολές και πολιτικές.
    Αγωνιζόμαστε-Διεκδικούμε-Απαιτούμε:
     Άμεση κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών.
     Πλήρη και σταθερή λειτουργία του Ολοήμερου σε όλες τις
    σχολικές μονάδες.
     Εξασφάλιση παράλληλης στήριξης για κάθε παιδί που έχει
    γνωμάτευση και ανάγκη υποστήριξης.
     Καμία σύμπτυξη ή κατάργηση τμήματος.
     Τα παιδιά μας δεν είναι αριθμοί σε πίνακες excel.
     H ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ
    ΚΟΣΤΟΣ!
     Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι «μονάδες ωρών» στο my school.
    Είναι άνθρωποι – επιστήμονες και έχουν ανάγκη στήριξης-ασφάλειας και
    κυρίως σεβασμού από το Υπουργείο Παιδείας.
    Συνάδελφοι,συναδέλφισσες,
    Σας καλούμε σε παράσταση διαμαρτυρίας την Δευτέρα, 24/11/2025 και
    ώρα 14:00 στην Περιφερειακή Διεύθυνση Π.Ε. και Δ.Ε. Δυτικής
    Ελλάδας(Ακτή Δυμαίων 25Α).Η συμμετοχή σας είναι κεφάλαιο δύναμης
    και αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου.
    Την κινητοποίησή μας στηρίζουν και συμμετέχουν :

  3. Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αιγιαλείας

  4. Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Δήμου Πάτρας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ρουβι
Παρέμβαση του Ρουβίκωνα με συνθήματα και τρικάκια στο γραφείο βουλευτή της ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου
Τα μέλη της ομάδας πέταξαν τρικάκια που αναφερόντουσαν στην τραγωδία των Τεμπών, ενώ παράλληλα έγραψαν συνθήματα στους τοίχους του γραφείου
Παρέμβαση του Ρουβίκωνα με συνθήματα και τρικάκια στο γραφείο βουλευτή της ΝΔ Στράτου Σιμόπουλου
συγχον
Ηλεία: Ανατροπή της απόφασης για συγχώνευση τμημάτων της Α’ τάξης σε τρία Γυμνάσια
Αποτέλεσμα έφεραν οι άμεσες κινητοποιήσεις που πραγματοποίησαν μαθητές, καθηγητές και γονείς των Γυμνασίων Γαστούνης
Ηλεία: Ανατροπή της απόφασης για συγχώνευση τμημάτων της Α’ τάξης σε τρία Γυμνάσια
amea
Ανησυχία για την ειδική αγωγή και παράλληλη στήριξη στην Αχαΐα - Στο επίκεντρο οι ελλείψεις δασκάλων και νηπιαγωγών
Σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικών: Παράσταση διαμαρτυρίας στην Πάτρα
Ανησυχία για την ειδική αγωγή και παράλληλη στήριξη στην Αχαΐα - Στο επίκεντρο οι ελλείψεις δασκάλων και νηπιαγωγών