aksiologisi
«Συνεχίζουμε αποφασιστικά ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση – Κανένας συνάδελφος μόνος του»

Η ΕΛΜΕ Πειραιά με νέα αναλυτική ανακοίνωση καλεί τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν ενωμένοι τον αγώνα ενάντια στην «αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση», την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, καθώς και την εφαρμογή του θεσμού των Μεντόρων και Συντονιστών.

Η Ένωση τονίζει πως «ο κλάδος μας εδώ και πέντε χρόνια δίνει με περηφάνια τη μάχη ενάντια στις κυβερνητικές πολιτικές που οδηγούν σε ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης» και πως οι προσπάθειες του Υπουργείου «να επιβάλει την αξιολόγηση με τρομοκρατία και εκβιασμούς δε θα περάσουν».

Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι η Απεργία–Αποχή από την ατομική αξιολόγηση, που έχει προκηρυχθεί από την ΑΔΕΔΥ, είναι νόμιμη και συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, καλύπτοντας πλήρως όλους τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

Παράλληλα, η ΕΛΜΕ Πειραιά υπενθυμίζει ότι στις 9 Δεκεμβρίου 2025 εκδικάζεται η συλλογική αγωγή των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020 και 2021, με αίτημα την άμεση μονιμοποίησή τους μέσω έκδοσης διαπιστωτικών πράξεων, ενώ καλεί τα μέλη της να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία.

Σχετικά με τους Μέντορες και Συντονιστές, η ΕΛΜΕ επισημαίνει ότι βρίσκεται σε Απεργία–Αποχή από τον θεσμό και παρέχει σαφείς οδηγίες για κάθε πιθανή ενέργεια των διευθυντών ή του Υπουργείου, προτρέποντας τους συναδέλφους να μην υπογράφουν κανένα έγγραφο πέραν της δηλωμένης συμμετοχής στην κινητοποίηση.

Επιπλέον, τονίζει πως ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση σχολικών μονάδων συνεχίζεται με την υιοθέτηση ενιαίων κειμένων από όλους τους Συλλόγους Διδασκόντων, ώστε να αποφευχθεί η κατηγοριοποίηση των σχολείων και να αναδειχθούν τα πραγματικά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης.

«Προχωράμε βήμα-βήμα, με αποφασιστικότητα και συλλογικότητα. Δεν θα αφήσουμε να περάσει η επιχείρηση εξαπάτησης και εκφοβισμού των εκπαιδευτικών», αναφέρει χαρακτηριστικά το σωματείο.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

«ΓΙΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΝΤΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Ο κλάδος μας εδώ και 5 χρόνια δίνει με πολύ μεγάλη περηφάνια τον αγώνα ενάντια στην κατηγοριοποίηση και την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης μέσω της λεγόμενης αξιολόγησης. Έχουμε ακυρώσει σε μεγάλο βαθμό τα σχέδια και τις επιδιώξεις της κυβέρνησης και του Υπουργείου να τα υλοποιήσουν χωρίς αντιδράσεις. Συνεχώς αποδομούμε την επιχειρηματολογία της κυβέρνησης περί «στήριξης» και «αναβάθμισης» των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου, αναδεικνύοντας τα πραγματικά, συνεχή και οξυμένα προβλήματα στην εκπαίδευση.

Και τη νέα χρονιά, με την ίδια και μεγαλύτερη ένταση και αποφασιστικότητα, συνεχίζουμε. Προχωράμε βήμα-βήμα, συντεταγμένα σε κάθε φάση και όλοι μαζί συλλογικά. Δε θα αφήσουμε να περάσει την προκλητική επιχείρηση της Κυβέρνησης, του ΥΠΑΙΘΑ και των πρόθυμων στελεχών τους να εξαπατήσουν την κοινωνία, να τρομοκρατήσουν τους εργαζόμενους.

Με βάση και τις συλλογικές μας αποφάσεις συνεχίζουμε αποφασιστικά. Προχωράμε ενιαία και συντεταγμένα στα παρακάτω βήματα, δίνοντας συνέχεια στον Αγώνα ενάντια στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών, την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση και απαιτώντας την έκδοση εδώ και τώρα των διαπιστωτικών πράξεων για όλους και όλες τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες.

Συγκεκριμένα:

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

  • Ξεκαθαρίζουμε στους συναδέλφους ότι είναι σε ισχύ η Απεργία-Αποχή από την ατομική αξιολόγηση που έχει προκηρύξει από τις 15/7/2024 η ΑΔΕΔΥ.
  • Συνεχίζουμε τον αγώνα μας υπογράφοντας τη δήλωση συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή (μπορείτε να τη βρείτε εδώ: Δήλωση-απεργίας-αποχής.pdf).
  • Καλούμε τους/τις εκπαιδευτικούς (νεοδιόριστους και μη) αποφασιστικά να συμμετάσχουν.
  • Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982 και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας.
  • Η συμμετοχή καλύπτει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.
  • Η αποχή από την αξιολόγηση σε εφαρμογή των αποφάσεων των συνδικαλιστικών μας οργάνων δεν είναι παράβαση καθήκοντος–δεν είναι πειθαρχικό παράπτωμα.
  • Αποτελεί άσκηση του συνδικαλιστικού και συνταγματικού δικαιώματος στην απεργία.
  • Η απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, την κατάθεση έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ.
  • Για να καλυφθούν όλοι/ες οι συνάδελφοι κατά τη φάση της παρατήρησης της διδασκαλίας (καταρχάς οι δύο δειγματικές από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης), το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ προκηρύσσει ανά μήνα στάσεις εργασίας (βλέπε εδώ: 10-09-2025: Προκήρυξη στάσεων εργασίας από 11/9 έως και 27/10/2025 - Ο.Λ.Μ.Ε. | Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης).
  • Το σωματείο μας στηρίζει κάθε αντιστεκόμενο συνάδελφο/ισσα συνδικαλιστικά και νομικά.
  • Ενημερώνουμε πως στις 9/12/2025 εκδικάζεται η συλλογική αγωγή των νεοδιόριστων συναδέλφων/συναδελφισσών του 2020 και 2021, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της ΕΛΜΕ μας, ενάντια στο ΥΠΑΙΘΑ, απαιτώντας την άμεση έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης.ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΩΝ ΜΕΝΤΟΡΩΝ-ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ

Για το θεσμό των Μεντόρων-Συντονιστών, η ΕΛΜΕ Πειραιά έχει προκηρύξει Απεργία-Αποχή, η οποία είναι σε ισχύ (επισυνάπτεται το εξώδικο).

Αναλυτικά βήματα:

ΒΗΜΑ 1:

  • Ο ορισμός Μεντόρων-Συντονιστών γίνεται με απόφαση του Διευθυντή/της Διευθύντριας της σχολικής μονάδας και δεν απαιτείται απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
  • Σε περίπτωση συνεδρίασης με αυτό το θέμα, παραμένουμε στις Συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και καλούμε τους συναδέλφους/τις συναδέλφισσες να ΜΗΝ δηλώσουν συμμετοχή για το θεσμό του Μέντορα/Συντονιστή.
  • Η συμμετοχή στην Απεργία – Αποχή θα γίνει ΜΟΝΟ μέσω του εντύπου – δήλωσης που ακολουθεί.
  • Οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι να μην υπογράψουν ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΓΓΡΑΦΟ.

ΒΗΜΑ 2:

  • Σε περίπτωση ορισμού, χωρίς τη θέλησή μας, από το Διευθυντή/Διευθύντρια, δηλώνουμε συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή.
  • Η δήλωση (έντυπο-δήλωση που ακολουθεί) καταχωρείται υπογεγραμμένη στο πρωτόκολλο του σχολείου.
  • Προτρέπουμε να κατατίθεται συλλογικά-ομαδικά.

ΒΗΜΑ 3:

  • Συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή μπορούν και θέλουμε να δηλώσουν:

    • Οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που δεν έχουν οριστεί Μέντορες/Συντονιστές, αλλά υποχρεώνονται να εκτελέσουν σχετικές εργασίες από τον Μέντορα/Συντονιστή που έχει οριστεί.
    • Οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες Διευθυντές/Διευθύντριες.

Ακολουθεί η δήλωση (συλλογική και ατομική):

προς ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Του___________ ___________ _________

Δηλωση (συλλογικη)

Σήμερα, _2022, οι κάτωθι υπογεγραμμένοι εκπαιδευτικοί του ______ (ΣΧΟΛΕΊΟ), δηλώνουμε δια της παρούσας, ότι συμμετέχουμε στην προκηρυχθείσα εκ μέρους της ΕΛΜΕ Πειραιά από 26-9-2022 απεργία – αποχή.

Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχουμε: (α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση. (β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων- Μεντόρων (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

Σημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκπροσωπεί η ΕΛΜΕ Πειραιά, από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου.

Οι εκπαιδευτικοί του _________ ___________

προς ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Του___________ ___________ _________

Δηλωση (ατομικη)

Σήμερα, _2022, ο/η κάτωθι υπογεγραμμένος/η εκπαιδευτικός του ______ (ΣΧΟΛΕΊΟ), δηλώνω δια της παρούσας, ότι συμμετέχω στην προκηρυχθείσα εκ μέρους της ΕΛΜΕ Πειραιά από 26-9-2022 απεργία – αποχή.

Συγκεκριμένα, δυνάμει της ως άνω προκηρυχθείσας απεργίας, απέχω: (α) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Ενδοσχολικών Συντονιστών (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει από την ως άνω Υπουργική Απόφαση. (β) από κάθε καθήκον, που σχετίζεται με τον ορισμό (άρ.3 της υπ’ αρ. Φ12/102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» Υπουργικής Απόφασης), την άσκηση καθηκόντων και αρμοδιοτήτων εκ μέρους των Παιδαγωγικών Συμβούλων- Μεντόρων (όπως αυτά περιγράφονται στο άρ. 2 της ως άνω αποφάσεως) και εν γένει από κάθε διαδικασία, δραστηριότητα, αρμοδιότητα ή έργο, που συνδέεται ή σχετίζεται ή απορρέει με την ως άνω Υπουργική Απόφαση.

Σημειώνεται, ότι η ως άνω απεργία- αποχή των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκπροσωπεί η ΕΛΜΕ Πειραιά, από συγκεκριμένες ενέργειες, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. Η δε συμμετοχή μας στην εν λόγω απεργία αποτελεί νόμιμο δικαίωμα έκαστου εξ ημών, που απορρέει από την συνταγματικά κατοχυρωμένη συνδικαλιστική ελευθερία κάθε εργαζόμενου.

 

Ο/Η εκπαιδευτικός του _________ ___________

 

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-ΕΝΙΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

  • Ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων δεν σταματάει. Οφείλουμε να αποτρέψουμε την κατηγοριοποίηση των σχολείων μας.
  • Καλούμε τους/τις συναδέλφους/συναδέλφισσες να υιοθετήσουν τα ενιαία κείμενα, ενόψει των συνεδριάσεων των Συλλόγων Διδασκόντων για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας.
  • Τα κοινά αυτά κείμενα φτιάχνονται για να:

    • Αποτυπώσουμε την ενιαία μας στάση.
    • Αποφύγουμε την κατηγοριοποίηση, αφού όλα τα σχολεία θα δηλώνουν τα ίδια.
    • Αναδειχθούν τα διαχρονικά προβλήματα της δημόσιας εκπαίδευσης

Δεν καταθέτουμε τις δράσεις αυτές στις πλατφόρμες του ΙΕΠ, παρά μόνο τα ενιαία κείμενα.

  • Η στάση αυτή αφορά στην αντίδρασή μας στην πολιτική της κυβέρνησης και στην αντίστασή μας στην προσπάθεια επιβολής μίας αξιολόγησης, αντίθετης με τις θέσεις του κλάδου.
  • Ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο των αποφάσεών του.
  • Δεν υφίσταται καμία δυνατότητα παρέμβασης ή ακύρωσης εκ μέρους διοικητικών οργάνων.

Ενιαία κείμενα: Αναλυτικές οδηγίες συμπλήρωσης πεδίων πλατφόρμας ΙΕΠ

Α’ ΦΑΣΗ: Τίτλοι και στόχοι προγραμματισμού

ΆξοναςΣτόχοιΣχέδια Δράσης
1. Διδασκαλία, μάθηση, αξιολόγησηΒελτίωση των μέσων διδασκαλίας και των συνθηκών μάθησης Διερεύνηση της επίδρασης των συνθηκών εργασίας και των συνθηκών διαβίωσης των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική διαδικασία, στη διδασκαλία και τη μάθηση.

 

Καταγραφή των μέσων διδασκαλίας που απαιτούν βελτίωση Καταγραφή προβλημάτων που δυσχεραίνουν την διδασκαλία και τη μάθηση Ανταλλαγή εμπειριών και μελέτη ερευνών για την επίδραση των όρων διαβίωσης και των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική διαδικασία, στη διδασκαλία και τη μάθηση.

 

2. Σχολική διαρροή, φοίτησηΥποστήριξη των μαθητών και των μαθητριών που ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες Διερεύνηση των παραμέτρων που επηρεάζουν αρνητικά την εκπαιδευτική πορεία των μαθητών/τριών, τη σχέση τους με τη γνώση και τον σχολικό θεσμό.

 

Διερεύνηση της σχέσης κοινωνικών και εκπαιδευτικών ανισοτήτων, σε συνδυασμό με τις συνέπειες που έχουν οι εφαρμοζόμενες εκπαιδευτικές πολιτικές, στη σχέση των μαθητών/τριών με τη γνώση Καταγραφή αναγκών για δημιουργία τμημάτων ένταξης, τάξεων υποδοχής και παράλληλη στήριξη Ψυχολογική υποστήριξη μαθητών και μαθητριών.

 

3. Σχέση μεταξύ μαθητών/τριώνΒελτίωση παιδαγωγικού κλίματος, συνεργασίας και αλληλεγγύης μεταξύ των μαθητών/τριών.

 

Εντοπισμός συγκρουσιακών καταστάσεων και αιτιών τους Μείωση ανταγωνιστικού κλίματος.

 

4. Σχέση μεταξύ μαθητών/τριών εκπαιδευτικώνΔημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, συναισθηματικής ασφάλειας και κατανόησης.

 

Εντοπισμός προβλημάτων που δυσχεραίνουν την ουσιαστική επικοινωνία και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών.

 

5. Σχέσεις σχολείου-οικογένειαςΒελτίωση συνεργασίας με σύλλογο γονέων και κηδεμόνων.

 

Συχνή επικοινωνία με το Σύλλογο Γονέων Διερεύνηση των ιδιαίτερων συνθηκών των οικογενειών που επηρεάζουν τις μαθησιακές και παιδαγωγικές διαδικασίες.

 

6. Ηγεσία, οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδαςΒελτίωση της οργάνωσης και της διοίκησης της σχολικής μονάδας με δημοκρατικές διαδικασίες και αποφάσεις.

 

Επικαιροποίηση σχολικού κανονισμού με βάση τις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές Καταγραφή αναγκών για προσωπικό, πόρους και εκσυγχρονισμό υποδομών.

 

7. Σχολείο και κοινότηταΕξασφάλιση αποτελεσματικών δομών συντονισμού για την ανταλλαγή εκπαιδευτικών πρακτικών.

 

Συνεργασία με γειτονικά σχολεία και κοινωνικούς φορείς, εντός ωραρίου και με ευθύνη των συμβούλων παιδαγωγικής ευθύνης και της ΔΔΕ για διάχυση καλών πρακτικών.

 

8. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσειςΒελτίωση ικανοτήτων και γνώσεων.

 

Καταγραφή των αναγκών επιμόρφωσης και των προτάσεων του συλλόγου για τον προσφορότερο τρόπο πραγματοποίησης της επιμόρφωσης, με σεβασμό στις ανάγκες και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

 

9. Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματαΕκπαιδευτικές δράσεις και προγράμματα εστιασμένα στις κοινωνικές και παιδαγωγικές ανάγκες των μαθητών.

 

Εκπαιδευτικά προγράμματα, εκπαιδευτικές και πολιτιστικές επισκέψεις και εκδρομές με κρατική χρηματοδότηση.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aade
Ο χάρτης της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα: Πού «κρύβονται» τα μεγαλύτερα ποσοστά;
Αποκαλυπτικοί έλεγχοι της ΑΑΔΕ αποτυπώνουν την εικόνα της φοροδιαφυγής σε τουριστικές και μη περιοχές, με πρόστιμα και λουκέτα σε εκατοντάδες...
Ο χάρτης της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα: Πού «κρύβονται» τα μεγαλύτερα ποσοστά;
mitsotakis-zaxaraki
Σήμερα το απόγευμα: Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου για τα εκπαιδευτικά κενά με πρωτοβουλία Ζαχαράκη
Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου σήμερα το απόγευμα. Ένα από τα βασικά θέματα τα κενά στην εκπαίδευση
Σήμερα το απόγευμα: Ευρεία σύσκεψη στο Μαξίμου για τα εκπαιδευτικά κενά με πρωτοβουλία Ζαχαράκη
Άδωνις Γεωργιάδης
Άδωνις Γεωργιάδης για Πάνο Ρούτσι: «Στήνεται τώρα από την Αριστερά το νέο παραμύθι»
«Στήνεται το νέο Παραμύθι της Νίκης του πατέρα επί του σάπιου συστήματος - Πότε δεν ήταν οι τοξικολογικές εξετάσεις ο σκοπός της Ζωής...
Άδωνις Γεωργιάδης για Πάνο Ρούτσι: «Στήνεται τώρα από την Αριστερά το νέο παραμύθι»