ιεπ
Ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών και Επιλογή Επιμορφωτών για το Πρόγραμμα Επαγγελματικής Ανάπτυξης «Τεχνολογική, Παιδαγωγική και Διδακτική Ενίσχυση της Γνώσης Περιεχομένου» Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης

Σε εξέλιξη έως και τις 22/09/2025 θα είναι η διαδικασία κατάθεσης αιτήσεων για ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), από το οποίο θα επιλεγούν και οι επιμορφωτές/τριες που θα αναλάβουν έργο στο νέο πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης «Τεχνολογική, Παιδαγωγική και Διδακτική Ενίσχυση της Γνώσης Περιεχομένου» για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής εκπαίδευσης.

Η δράση ξεκινά εντός Οκτωβρίου και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Μέσα από το πρόγραμμα επιδιώκεται:

  • η τεχνολογική, παιδαγωγική και διδακτική ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών
  • η ενίσχυση της γνώσης περιεχομένου με βάση τα Νέα Προγράμματα Σπουδών
  • η αξιοποίηση των σύγχρονων ψηφιακών τεχνολογιών (ψηφιακά μαθησιακά αντικείμενα, διαδραστικά συστήματα μάθησης, κιτ ρομποτικής, κ.ά.),
  • η εξοικείωση με διαδραστικά και συνεργατικά μαθησιακά περιβάλλοντα σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Για την υλοποίηση του προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης θα επιλεγούν 1.500 επιμορφωτές/τριες από το Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του ΙΕΠ.

Η πρόσκληση για ανάθεση επιμορφωτικού έργου θα αναρτηθεί αμέσως μετά την κατάρτιση του Μητρώου και την επιλογή των επιμορφωτών/τριών.

Οι επιλεγέντες και οι επιλεχθείσες επιμορφωτές/τριες θα συμμετάσχουν αρχικά σε πρόγραμμα επιμόρφωσης 30 ωρών και στη συνέχεια θα αναλάβουν τμήματα στα 37 επιμορφωτικά προγράμματα του έργου.

Τα προγράμματα αυτά είναι σχεδιασμένα με βάση το διεθνώς αναγνωρισμένο πλαίσιο TPACK (Technological Pedagogical Content Knowledge).

Δικαίωμα αίτησης έχουν:

  • εκπαιδευτικοί δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων
  • πανεπιστημιακοί και ερευνητές/τριες
  • δημόσιοι λειτουργοί και στελέχη ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ
  • καθώς και ιδιώτες με τεκμηριωμένη εξειδίκευση στην εκπαίδευση.

Υποβολή αίτησης έως 22/09/2025 μέσω του ιστοτόπου του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/apo-25- 8-eos-22-9-oi-aitiseis-gia-to-mitroo-epimorfosis-ekpaideftikon-tou-iep/

Η επιμόρφωση υλοποιείται στο πλαίσιο του Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Ημερίδα για τη σημασία των Θεολογικών Σπουδών στη σύγχρονη κοινωνία
Η ημερίδα εντάσσεται στον εορτασμό για τα 100 χρόνια από την ίδρυση και λειτουργία του ΑΠΘ και είναι αφιερωμένη στην ιστορία της Θεολογικής Σχολής
ΑΠΘ: Ημερίδα για τη σημασία των Θεολογικών Σπουδών στη σύγχρονη κοινωνία
Όχημα του IDF καταστρέφει δρόμους στη Γάζα
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει τον ισραηλινό στρατό να ισοπεδώνει δρόμους στη Γάζα, περιορίζοντας την κυκλοφορία και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό - Η...
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
δασκάλα
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης
Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά τους δικαιώματα - Προβληματισμοί για τη διαδικασία τοποθέτησης και τη φθίνουσα σειρά μορίων
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης