ekpaideytikoi
Aναφορικά με τα Κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας ούτε τα μισά δεν θα καλυφθούν, ενώ καλύτερη κάλυψη θα υπάρξει στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ λόγω ύπαρξης Προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

Σήμερα Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025 θα “τρέξει” το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2025-26 και ο εκπαιδευτικός αναλυτής “Πατρέας” στο Φόρουμ pde παρέθεσε τα κενά Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας, τα κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ και τα κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας, για την Α’ Φάση Αναπληρωτών, σχολιάζοντας ότι αναφορικά με τα Κενά Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας ούτε τα μισά δεν θα καλυφθούν, ενώ καλύτερη κάλυψη θα υπάρξει στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ λόγω ύπαρξης Προγραμμάτων ΕΣΠΑ.

Αναλυτικά τα κενά και ο σχολιασμός

Κενά Πρωτοβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α’ Φάση Αναπληρωτών:

ΚΛΑΔΟΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ-ΑΠΩ

ΓΕΝΙΚΗΣ-ΑΜΩ

ΠΠΣ-ΑΠΩ

ΣΥΝΟΛΟ

ΠΕ05

62

101

0

163

ΠΕ06

636

7

19

662

ΠΕ07

24

121

0

145

ΠΕ08

418

7

7

432

ΠΕ11

946

4

20

970

ΠΕ60

2154

0

20

2174

ΠΕ70

1258

0

103

1361

ΠΕ79.01

397

10

9

416

ΠΕ86

250

9

5

264

ΠΕ91.01

200

20

5

225

ΠΕ91.02

3

0

0

3

ΣΥΝΟΛΟ

6348

279

188

6815


Υπάρχουν και καμιά 80αριά κενά σε ΔΥΕΠ και καμιά 800αριά για ΠΕ06 ΑΜΩ σε Νηπιαγωγεία (καλύπτονται από ΕΣΠΑ).
Κι εδώ, όπως και στη Δευτεροβάθμια Γενική, ούτε τα μισά δεν θα καλυφθούν (λόγω πιστώσεων από Τακτικό Προϋπολογισμό). Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ξεκινήσει η χρονιά με τόσο χαμηλή κάλυψη σε ΠΕ60/ΠΕ70. Από τις λοιπές ειδικότητες οι Ξενόγλωσσοι, οι ΠΕ11 (λόγω κολύμβησης) και οι ΠΕ86 κάτι θα λάβουν (τι κάτι, 1/3 κι αν). Για ΠΕ08/ΠΕ79.01/ΠΕ91 κάτι ελάχιστα, διότι το 0 χτυπάει άσχημα.

Κενά Δευτεροβάθμιας Γενικής Παιδείας για Α' Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚ.

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ

ΠΡΟΤΥΠΑ - ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ

ΣΥΝΟΛΟ

ΠΕ01

307

0

6

313

ΠΕ02

747

482

58

1287

ΠΕ03

318

211

25

554

ΠΕ04.01

142

137

8

287

ΠΕ04.02

55

62

5

122

ΠΕ04.04

65

78

12

155

ΠΕ04.05

29

0

1

30

ΠΕ05

196

0

1

197

ΠΕ06

369

3

7

379

ΠΕ07

126

0

5

131

ΠΕ08

107

0

6

113

ΠΕ11

365

0

10

375

ΠΕ33

15

1

0

16

ΠΕ34

2

0

1

3

ΠΕ78

51

0

2

53

ΠΕ79.01

103

0

6

109

ΠΕ80

125

150

9

284

ΠΕ81

33

10

0

43

ΠΕ82

154

58

1

213

ΠΕ83

109

36

0

145

ΠΕ84

28

13

1

42

ΠΕ85

16

0

0

16

ΠΕ86

327

275

8

610

ΠΕ87.01

15

6

0

21

ΠΕ87.02

45

22

0

67

ΠΕ87.03

28

5

0

33

ΠΕ87.04

9

4

0

13

ΠΕ87.05

3

0

0

3

ΠΕ87.07

3

0

0

3

ΠΕ87.08

13

1

0

14

ΠΕ87.09

25

5

0

30

ΠΕ87.10

1

0

0

1

ΠΕ88.01

20

6

0

26

ΠΕ88.02

12

2

0

14

ΠΕ88.03

4

0

0

4

ΠΕ88.04

8

1

0

9

ΠΕ88.05

4

1

0

5

ΠΕ89.01

16

6

0

22

ΠΕ89.02

1

0

0

1

ΠΕ90

9

8

0

17

ΠΕ91.01

2

0

0

2

ΠΕ91.02

11

0

0

11

ΤΕ01.19

15

0

0

15

ΤΕ01.20

1

0

0

1

ΤΕ02.02

4

0

0

4

ΤΕ02.04

1

0

0

1

ΔΕ01.17

6

0

0

6

ΔΕ02.01

23

0

0

23

ΔΕ02.02

26

0

0

26

ΣΥΝΟΛΟ

4094

1583

172

5849


Υπάρχουν και καμιά 20αριά κενά σε ΔΥΕΠ (καλύπτονται από ΕΣΠΑ).
Τα κενά είναι 98% ΑΠΩ, οπότε δεν έχει νόημα διάκριση σε ΑΠΩ και ΑΜΩ.
Ούτε τα μισά δεν θα καλυφθούν (και όχι ομοιόμορφα). Δει δη χρημάτων...

Κενά Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ για Α' Φάση Αναπληρωτών:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΜΕΑΕ-ΑΠΩ

ΣΜΕΑΕ-ΑΜΩ

Τ.Ε.-ΑΠΩ

Τ.Ε.-ΑΜΩ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΠΩ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ-ΑΜΩ

ΠΠΣ-ΑΠΩ

ΠΕ01.ΕΑΕ

6

2

0

0

0

0

0

ΠΕ02.ΕΑΕ

104 + 93 ΚΕΔΑΣΥ

2

479

0

1769

14

5

ΠΕ03.ΕΑΕ

137 + 41 ΚΕΔΑΣΥ

0

685

2

754

10

9

ΠΕ04.01.ΕΑΕ

25 + 12 ΚΕΔΑΣΥ

0

170

0

405

10

0

ΠΕ04.02.ΕΑΕ

13 + 1 ΚΕΔΑΣΥ

1

71

1

163

4

1

ΠΕ04.04.ΕΑΕ

10

1

61

1

118

3

0

ΠΕ04.05.ΕΑΕ

5

0

33

1

61

1

1

ΠΕ06.ΕΑΕ

15

3

2

0

0

0

0

ΠΕ08.ΕΑΕ

74

4

0

0

0

0

0

ΠΕ11.ΕΑΕ

59

3

1

0

0

0

0

ΠΕ78.ΕΑΕ

23

2

0

0

0

0

0

ΠΕ79.01.ΕΑΕ

27

2

0

0

0

0

0

ΠΕ80.ΕΑΕ

45

1

3

0

0

0

0

ΠΕ81.ΕΑΕ

1

0

3

0

0

0

0

ΠΕ82.ΕΑΕ

9

1

6

1

0

0

0

ΠΕ83.ΕΑΕ

3

1

4

0

0

0

0

ΠΕ84.ΕΑΕ

0

0

2

0

0

0

0

ΠΕ86.ΕΑΕ

52

0

0

1

0

0

0

ΠΕ87.01.ΕΑΕ

1

0

2

0

0

0

0

ΠΕ87.02.ΕΑΕ

3

0

2

0

0

0

0

ΠΕ87.03.ΕΑΕ

5

0

4

0

0

0

0

ΠΕ87.06.ΕΑΕ

1

1

0

0

0

0

0

ΠΕ87.08.ΕΑΕ

1

0

3

0

0

0

0

ΠΕ87.09.ΕΑΕ

2

0

2

0

0

0

0

ΠΕ87.10.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

0

ΠΕ88.01.ΕΑΕ

37

2

5

0

0

0

0

ΠΕ88.02.ΕΑΕ

38

0

1

0

0

0

0

ΠΕ88.03.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

0

ΠΕ88.04.ΕΑΕ

42

1

0

0

0

0

0

ΠΕ88.05.ΕΑΕ

9

1

1

0

0

0

0

ΠΕ89.01.ΕΑΕ

37

1

5

0

0

0

0

ΠΕ89.02.ΕΑΕ

29

1

1

0

0

0

0

ΠΕ91.01.ΕΑΕ

4

0

1

0

0

0

0

ΤΕ01.13.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

0

ΤΕ01.19.ΕΑΕ

3

1

0

0

0

0

0

ΤΕ02.07.ΕΑΕ

1

0

0

0

0

0

0

ΣΥΝΟΛΟ

971

31

1547

7

3270

42

16


Εδώ καλύτερα σε κάλυψη από τη Γενική, λόγω ΕΣΠΑ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
Μια αντι-ηγεμονική «Καλή Πρακτική» στο Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Aπό τη σκοπιά ενός άνδρα νηπιαγωγού
Η προσχολική εκπαίδευση  παγκοσμίως δεν απασχολεί άνδρες:  Βραζιλία 5%, Κροατία 1%, Γερμανία 6%, Ουγγαρία 1%, Κορέα 1%, Ολλανδία 12%, Νέα Ζηλανδία...
Μια αντι-ηγεμονική «Καλή Πρακτική» στο Ελληνικό Νηπιαγωγείο: Aπό τη σκοπιά ενός άνδρα νηπιαγωγού
Σοφία Ζαχαράκη
Σοφία Ζαχαράκη: «Ούτε βήμα πίσω για την αξιολόγηση» - «Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης μπαίνουν μέσα στις τάξεις»
«Ήρθε η ώρα να αξιολογήσουμε το νόμο πλαίσιο που διέπει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αυτή είναι η...
Σοφία Ζαχαράκη: «Ούτε βήμα πίσω για την αξιολόγηση» - «Οι σύμβουλοι εκπαίδευσης μπαίνουν μέσα στις τάξεις»