daskala sxoliki taxi
Η επιστολή ζητά να διευκρινιστεί γιατί, ενώ κάθε χρόνο ανακοινώνονται προσλήψεις, δεν καλύπτονται εξαρχής όλες οι ανάγκες, ώστε να ξεκινά η σχολική χρονιά χωρίς ελλείψεις

Μια επιστολή εκπαιδευτικού προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη θέτει κρίσιμα ερωτήματα σχετικά με τα συνολικά κενά στην Εκπαίδευση και τον τρόπο κάλυψής τους.

Η επιστολή ζητά να διευκρινιστεί γιατί, ενώ κάθε χρόνο ανακοινώνονται προσλήψεις, δεν καλύπτονται εξαρχής όλες οι ανάγκες, ώστε να ξεκινά η σχολική χρονιά χωρίς ελλείψεις.

Επιπλέον, επισημαίνεται ότι η συνεχής παρουσία αναπληρωτών έχει εξελιχθεί σε μόνιμο καθεστώς, ενώ ο όρος υποδηλώνει προσωρινή αντικατάσταση. Τονίζεται επίσης το ζήτημα των χαμηλών μισθών (780–850€) σε σχέση με τα υψηλά ενοίκια και το αυξημένο κόστος ζωής, με την επιστολή να ζητά ουσιαστικές αυξήσεις και όχι περιορισμένες παροχές.

Ακολουθεί η επιστολή:

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ανακοινώνετε κάθε χρόνο έναν αριθμό προσλήψεων αναπληρωτών. Όμως κανείς δεν μας λέει ξεκάθαρα:

  • Πόσα είναι τα συνολικά κενά που έχουν δηλωθεί από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης;
  • Γιατί δεν καλύπτονται όλα αυτά τα κενά εξαρχής, ώστε να ξεκινήσει η σχολική χρονιά με εκπαιδευτικούς σε όλες τις τάξεις και τα μαθήματα;

Επιπλέον, τίθεται το θεμελιώδες ερώτημα:
Γιατί να συνεχίζουν να υπάρχουν αναπληρωτές σε σταθερή βάση, όταν ο όρος “αναπληρωτής” σημαίνει αναπληρώνω κάποιον/α που λείπει προσωρινά; Γιατί η αναπλήρωση έχει μετατραπεί σε μόνιμο καθεστώς κάθε χρονιάς; Ποιον εξυπηρετεί αυτή η πολιτική;

Και φυσικά, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε και το ζήτημα των μισθών:

  • Πώς μπορεί να ζήσει ένας νέος ή μια νέα εκπαιδευτικός με έναν μισθό 780–850€ και ενοίκια που ξεπερνούν κατά πολύ το μισό αυτού του ποσού;
  • Τι σημαίνει «αύξηση» μισθών με 30€ μεικτά όταν το κόστος ζωής έχει εκτοξευθεί; Χρειάζονται ουσιαστικές αυξήσεις, όχι επικοινωνιακά ψίχουλα.

Σας καλώ να δώσετε απαντήσεις σε όλα αυτά στην κεντρική σας ομιλία στη ΔΕΘ. Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι οικογένειες τους περιμένουν ξεκάθαρες δεσμεύσεις και όχι γενικόλογες εξαγγελίες.

Με εκτίμηση,
Αμοιρίδου Κυριακή
ΠΕ07 Γερμανικών
(αιωνίως «προσδοκώμενη» μιας θέσης αναπληρωτή, δυστυχώς)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

υπουργειο εσωτερικων
Υπουργείο Εσωτερικών: Νέα οδηγία για τους δημοσίους υπαλλήλους, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων
Ακραία Καιρικά Φαινόμενα: Νόμιμη Απουσία και Ευελιξία Προσέλευσης για Δημόσιους Υπαλλήλους
Υπουργείο Εσωτερικών: Νέα οδηγία για τους δημοσίους υπαλλήλους, λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων
panepistimia
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
Η κακοκαιρία που δοκιμάζει τις υποδομές των ΑΕΙ
Κακοκαιρία «Byron»: Ποια πανεπιστήμια θα παραμείνουν κλειστά σήμερα Παρασκευή – Πλημμύρα σε αίθουσα του ΟΠΑ
τηλεκπαίδευση
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν το αυτονόητο: να γίνεται μάθημα με αξιοπρέπεια, με ασφάλεια, με ανθρώπινους όρους. Το σχολείο θέλει ανθρώπους, όχι καλώδια
Τηλεκπαίδευση στην κακοκαιρία: Το σχολείο δεν είναι πλατφόρμα. Δεν είναι οθόνη. Δεν είναι εντολή με e-mail.