Οι υπηρεσιακές μεταβολές για το 2025 έχουν γίνει με σοβαρά λάθη και καθυστερήσεις, καθώς οι νέες οργανικές θέσεις σε ειδική και γενική αγωγή δεν επαρκούν και δεν έχουν καλυφθεί πλήρως, με αποτέλεσμα κενά και υπολειτουργία σχολείων.
Η διαδικασία μετάθεσης έγινε χωρίς σωστή επικαιροποίηση αιτήσεων, προκαλώντας αναστάτωση, αυθαιρεσίες και αδικίες σε όλη τη χώρα.
Ζητείται άμεση επανάληψη όλων των μεταθέσεων, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί και πλήρης κάλυψη των αναγκών με σεβασμό στα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών:
Ιδρύθηκαν τον προηγούμενο μήνα, αφού πρώτα καταργήθηκαν -με βάση την αρχή μοιράσματος της φτώχιας στην εκπαίδευση -σειρά οργανικών αναλυτικά ΕΔΩ, με τεράστια καθυστέρηση ( αφού η διαδικασία έπρεπε να προηγηθεί των μεταθέσεων), νέες οργανικές θέσεις σε ειδική και γενική αγωγή, όχι όμως όσες είναι αναγκαίες για τη λειτουργία των σχολείων μας. Επισημαίνουμε ότι ίδρυση δε σημαίνει και κάλυψη των θέσεων. Εκατοντάδες ΤΕ με ιδρυμένες οργανικές δεν λειτούργησαν λόγω μη στελέχωσης, ενώ ειδικά σχολεία και ΚΕΔΑΣΥ υπολειτουργούν για τον ίδιο λόγο.
Οι 3.000 διορισμοί εκπαιδευτικών που έχουν εξαγγελθεί στην ειδική αγωγή σαφώς δεν επαρκούν για τα υπάρχοντα κενά, για τα ΚΕΔΑΣΥ αλλά και για τα 3.448 νεοιδρυθέντα τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) σε ΠΕ & ΔΕ σε όλη τη χώρα.
Η καθυστέρηση σύστασης οργανικών παραπλάνησε πολλές συναδέλφισσες & συναδέλφους καθώς τον Οκτώβρη δεν αιτήθηκαν μετάθεσης – βελτίωσης θέσης γνωρίζοντας ότι δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις.
Αντί με την ίδρυσή τους να ανοίξει άμεσα ο ΟΠΣΥΔ και να δοθεί η δυνατότητα σε όλες, όλους αιτούντες/αιτούσες μετάθεσης να υποβάλλουν αν το επιθυμούν την επικαιροποίησή της γίνονται συμπληρωματικές μεταθέσεις και μάλιστα χωρίς επικαιροποίηση της αίτησης μετάθεσης, σε όσες, όσους στη Α΄ φάση δεν είχαν πάρει μετάθεση, με αποτέλεσμα να ανατραπεί αιφνιδιαστικά ο προγραμματισμός πολλών συναδελφισσών/ων.
Από κι και πέρα ξεκινάει ένα ντόμινο αυθαιρεσιών, λαθών, το απόλυτο μπάχαλο σε κάθε ΠΥΣΠΕ πανελλαδικά!! Εφόσον οι μεταθέσεις είναι η πρώτη διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών και αυτή γίνεται σε λάθος βάση όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες που ακολουθούν είναι όλες άκυρες. Το κάθε ΠΥΣΠΕ αυτοσχεδιάζει, λειτουργεί με προφορικές εντολές ή χωρίς εντολές .
Αν σε αυτό το μπάχαλο προστεθεί ο υπολογισμός των λειτουργικών υπεραριθμιών που ενώ βάση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας διαπιστώνονται με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, όχι για τυπικούς λόγους, αλλά για απόλυτα ουσιαστικούς τότε πραγματικά τα πράγματα γίνονται επικίνδυνα. Γιατί εκατοντάδες συναδέλφισσες, οι σε όλα τα ΠΥΣΠΕ κρίνονται λειτουργικά υπεράριθμοι χωρίς να λαμβάνονται υπόψη επικείμενες απουσίες εκπαιδευτικών, δεν υπολογίζονται επιπλέον εκπαιδευτικοί για την πλήρη ανάπτυξη – κάλυψη των ολοήμερων τμημάτων πρωινού και απογευματινού προγράμματος καθώς και οι τρέχουσες, πραγματικές ανάγκες των σχολείων σύμφωνα με τα αιτήματα του κλάδου.
Σειρά τραγικών ευτράπελων:
Συνάδελφος παίρνει μετάθεση στις συμπληρωματικές μεταθέσεις αλλά έχει πάρει ταυτόχρονα και απόσπαση.
Βρέθηκαν συνάδελφοι /ισσες στη 2η & 3η επιλογή μετάθεσης ενώ θα μπορούσαν να είναι στην 1η επιλογή, στις οικογένειές τους & στα σπίτια τους.
Συναδέλφισσα έχει πάρει μετάθεση σε επιλογή της , καθυστερεί η ανάκληση απόσπασης που έχει αιτηθεί, χάνει προτεραιότητα τοποθέτησης σε οργανική.
Καταγγέλλουμε την προχειρότητα και τα επικοινωνιακά παιχνίδια του Υπουργείου Παιδείας τόσο στο ευαίσθητο ζήτημα της ειδικής εκπαίδευσης, αλλά και την διαχείριση των υπηρεσιακών τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών που καταπατά τους κανόνες της δίκαιης και ισότιμης μεταχείρισης όλων, εξουθενώνει το προσωπικό των Δ/νσεων και ανατρέπει τον όποιο προγραμματισμό ανθρώπων και υπηρεσιών.
Να γίνουν όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές εκ νέου και να αποφευχθούν όλες οι αδικίες
- Εκ νέου μεταθέσεις με βάση και τις νέες οργανικές θέσεις σε ειδική και γενική αγωγή
- Αποσπάσεις εκτός ΠΥΣΠΕ με εκ νέου αίτημα καθώς πολλές/οι που αιτήθηκαν γιατί στην Α΄ φάση το Μάρτη δεν είχαν πάρει μετάθεση
- Τοποθετήσεις μετατιθέμενων και συναδέλφων στη διάθεση
- Κρίσεις λειτουργικά υπεράριθμων στη βάση των πραγματικών αναγκών των σχολείων και των αιτημάτων του κλάδου – Τοποθετήσεις υπεράριθμων
- Τοποθετήσεις αποσπασμένων εντός και εκτός ΠΥΣΠΕ
- Β ΄ΦΆΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΚΤΟΣ ΠΥΣΠΕ
- Άμεσα τοποθετήσεις αποσπασμένων Β ΄Φάσης
Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των αναγκών. Άμεσος διορισμός/Μονιμοποίηση ΤΩΡΑ ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.
Δημιουργία οργανικών θέσεων για κάθε υπάρχουσα ειδικότητα σε όλα τα σχολεία. Κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών με διορισμούς.
Τμήματα 15 μαθητών νηπιαγωγείου και Α΄, Β΄ τάξεις και ως 20 στις υπόλοιπες. Μείωση του ωραρίου των νηπιαγωγών και των συναδέλφων στα ολιγοθέσια σχολεία όπως στους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Άμεση επαναφορά του υπεύθυνου για το Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο και σύσταση οργανικών θέσεων ολοήμερου σε κάθε Νηπιαγωγείο. Ένας εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής για κάθε διάγνωση σε παράλληλη στήριξη.
Προσλήψεις αναπληρωτών από την αρχή της χρονιάς σε μία φάση για την κάλυψη όλων των κενών.
Το ΥΠΑΙΘΑ να σταματήσει τις αυθαιρεσίες σε βάρος των εκπαιδευτικών και τη δημιουργία εντυπώσεων, να καλύψει τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών και των σχολείων, να σταματήσει να παραβιάζει εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Να κάνει δεκτά τα αιτήματα και τις διεκδικήσεις των σωματείων.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Voucher 2000 ευρώ: Κλείνουν από ώρα σε ώρα οι θέσεις - Προλάβετε ΕΔΩ με το ΕΚΕΚ ΑΤΗΕΝΑ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 4/8
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ