Εμμανουήλ Μπελαδάκης
Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου διεκδικεί – το Υπουργείο Παιδείας στηρίζει: Νέες οργανικές θέσεις, νέες δομές και διορισμοί στην εκπαίδευση»

Με διαρκή συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου πέτυχε μια σειρά σημαντικών παρεμβάσεων προς οφελος του εκπαδευτικού τοπίου του νομού. Πρόκειται για παρεμβάσεις που καλύπτουν χρόνιες ανάγκες και δεν αποτελούν συγκυριακές λύσεις, αλλά μέρος ενός σταθερού, τεκμηριωμένου σχεδιασμού.

 

Ιδρύονται 98 νέα Τμήματα Ένταξης

Ιδρύονται 98 νέα Τμήματα Ένταξης, εκ των οποίων:

  • 30 σε Δημοτικά Σχολεία
  • 68 σε Νηπιαγωγεία

Η διεύρυνση αυτών των δομών επιβεβαιώνει τη σταθερή προσήλωση στην ενταξιακή πολιτική, που υποστηρίχθηκε θεσμικά από τις πρόσφατες νομοθετικές πρωτοβουλίες του Υπουργείου Παιδείας.

124 νέες οργανικές θέσεις

Ιδρύθηκαν επίσης 124 νέες οργανικές θέσεις που θα στελεχωθούν και θα λειτουργήσουν άμεσα.

Αναλυτικά:

  • 115 θέσεις ΠΕ60 Νηπιαγωγών
  • 5 θέσεις ΠΕ08 (Εικαστικών)
  • 4 θέσεις ΠΕ91.01 (Θεατρικής Αγωγής)

Οι παρεμβάσεις αυτές δεν έγιναν τυχαία και δεν ήταν αποτέλεσμα συνδικαλιστικών πιέσεων όπως θριαμβολογούν κάποιοι.


Ήταν αποτέλεσμα:

  • της διαρκούς και αθόρυβης δουλειάς της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου,
  • της ακριβής καταγραφής των αναγκών από τη Διεύθυνση,
  • της στενής συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας και
  • της καθαρής πολιτικής βούλησης της Ηγεσίας υου Υπουργείου και της Κυβέρνησης να στηριχθεί το δημόσιο σχολείο με έργα και όχι με υποσχέσεις.
  • Διορισμοί και Προσλήψεις Εκπαιδευτικών

Την τελευταία πενταετία (2020–2024) έγιναν 895 μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών στο νομό Ηρακλείο,

  • Διορισμοί Μονίμων Εκπαιδευτικών (2020–2024)

Κατά την τελευταία πενταετία, έχουν διοριστεί συνολικά 895 μόνιμοι εκπαιδευτικοί:

  • 2020: 66 (Ειδικής Αγωγής)
  • 2021: 503 (Γενικής Αγωγής)
  • 2022: 133 (Γενικής Αγωγής)
  • 2023: 78 (Γενικής & Ειδικής Αγωγής)
  • 2024: 115 (Γενικής & Ειδικής Αγωγής)

Οι στοχευμένες αυτές προσλήψεις πραγματοποιήθηκαν με μέριμνα του Υπουργείου Παιδείας και προσωπική παρέμβαση της Υπουργού, η οποία ανταποκρίθηκε άμεσα στις ανάγκες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου.

Παράλληλα ενισχύονται έγκαιρα λειτουργικές ανάγκες των σχολείων με προσλήψεις αναπληρωτών εκαιδευτικών που εντάσσονται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό για την πλήρη κάλυψη όλων των διδακτικών ωρών από την πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων.

  • Ετήσιες Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών
  • 2021–2022: 1.774 προσλήψεις
  • 2022–2023: 1.585 προσλήψεις
  • 2023–2024: 1.818 προσλήψεις
  • 2024–2025: 1.834 προσλήψεις

Οι μαζικές και έγκαιρες τοποθετήσεις αναπληρωτών αποτέλεσαν καρπό της αποτελεσματικής συνεργασίας της Διεύθυνσης με το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο ενίσχυσε καθοριστικά την προσπάθεια με την άμεση έγκριση πιστώσεων και προκήρυξη θέσεων.

Για όλα τα παραπάνω ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου, κ. Εμμανουήλ Μπελαδάκης δήλωσε:

«Οι παρεμβάσεις αυτές δεν είναι μια συγκυριακή εξέλιξη, ούτε αποτέλεσμα περιστασιακών πιέσεων. Είναι ο καρπός μιας συστηματικής και τεκμηριωμένης προσπάθειας που ξεκίνησε εδώ και αρκετά χρόνια. Στόχος μας ήταν και παραμένει ένα δημόσιο σχολείο που να προσφέρει ίσες ευκαιρίες μάθησης σε κάθε παιδί, ανεξαρτήτως καταγωγής, κοινωνικής ή οικονομικής κατάστασης.

Η δουλειά που γίνεται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου είναι αθόρυβη αλλά ουσιαστική: καταγραφή αναγκών με ακρίβεια, προτάσεις με τεκμηρίωση, διαρκής συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και συνεχής διεκδίκηση λύσεων. Σήμερα, βλέπουμε τους καρπούς αυτής της προσπάθειας: νέοι διορισμοί, νέες σχολικές δομές, νέα Τμήματα Ένταξης και νέες οργανικές θέσεις, που θωρακίζουν το εκπαιδευτικό μας σύστημα για τα επόμενα χρόνια.

Οφείλω να υπογραμμίσω ότι χωρίς την καθαρή πολιτική βούληση της Υπουργού Παιδείας και της κυβέρνησης, τίποτα από αυτά δεν θα είχε γίνει πράξη. Η επιλογή να επενδυθεί πολιτικό και οικονομικό κεφάλαιο στην εκπαίδευση, ιδιαίτερα στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση του Ηρακλείου, αποδεικνύει ότι η Πολιτεία στέκεται δίπλα στους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς και στις οικογένειές τους.

Με σχέδιο, συνέπεια και κοινωνική ευαισθησία, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου συνεχίζει να εργάζεται καθημερινά για να εξασφαλίσει σε κάθε παιδί ένα σχολείο σύγχρονο, ανοιχτό και συμπεριληπτικό.
Γιατί η εκπαίδευση δεν είναι απλώς μια υπηρεσία – είναι επένδυση στο μέλλον του τόπου μας

Σχολικό Ημερολόγιο – Σεπτέμβριος 2025

ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
1234567
891011
Αγιασμός
121314
15161718192021
2223242526
Ευρ. Ημ. Σχ. Αθλητισμού
2728
2930

Πάμε σχολείο Γιορτή/χωρίς μάθημα Αργία/Διακοπές Σάββατο–Κυριακή

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

νησια
Ένα νησί–σταγόνα ζωής: Πώς χωρούν εκατοντάδες άνθρωποι σε μόλις 2.000 τετραγωνικά
Το Μιγκίνγκο, ένας βράχος στη λίμνη Βικτώρια, μετατράπηκε σε μία από τις πιο πυκνοκατοικημένες κοινότητες του πλανήτη, δοκιμάζοντας τα όρια της...
Ένα νησί–σταγόνα ζωής: Πώς χωρούν εκατοντάδες άνθρωποι σε μόλις 2.000 τετραγωνικά
μαργαριτα
Το λουλούδι που χαρίζει χρώμα όλο τον χρόνο και μεγαλώνει άνετα στη γλάστρα
Η ζέρμπερα, η «αφρικανική μαργαρίτα», εντυπωσιάζει με τα άνθη της και καλλιεργείται εύκολα στο σπίτι ή στο μπαλκόνι
Το λουλούδι που χαρίζει χρώμα όλο τον χρόνο και μεγαλώνει άνετα στη γλάστρα
Καρυστιανού
Μαρία Καρυστιανού: «Είμαι στην πρώτη γραμμή οργάνωσης κινήματος που μπορεί να γίνει κόμμα»
Μαρία Καρυστιανού: «Πάμε για κάτι πολύ μεγάλο» – Ανοικτό το ενδεχόμενο καθόδου σε εκλογές με νέο κίνημα - Η πρόεδρος του Συλλόγου Πληγέντων...
Μαρία Καρυστιανού: «Είμαι στην πρώτη γραμμή οργάνωσης κινήματος που μπορεί να γίνει κόμμα»