Μία ξεχωριστή πρωτοβουλία ανέλαβαν 19 μαθητές του 14ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, που αποφάσισαν να αφήσουν μια «παρακαταθήκη» στο σχολείο τους ως ένδειξη ευγνωμοσύνης για την εκπαιδευτική χρονιά που ολοκληρώθηκε.
Όπως εξηγεί η Μαρία Κ., απόφοιτη πλέον και εκπρόσωπος της ομάδας, «Θέλουμε αυτός ο χώρος να συνεχίσει να προσφέρει». Για έναν ολόκληρο χρόνο οι μαθητές του Τμήματος Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων συγκέντρωναν χρήματα σε αυτοσχέδιο κουμπαρά, με σκοπό να χρηματοδοτήσουν υλικοτεχνικό εξοπλισμό για το σχολείο.
«Θέλαμε να ευχαριστήσουμε το σχολείο για την προσφορά προς εμάς και να δείξουμε ότι σκεφτόμαστε πιο οικουμενικά», αναφέρει η Μαρία Κ. με συγκίνηση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη των μαθητών να συμβάλλουν όχι μόνο στην εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και στην ευρύτερη κοινωνία.
Η δράση αυτή έρχεται να αναδείξει το πρόβλημα της υποχρηματοδότησης που αντιμετωπίζουν πολλά δημόσια σχολεία. Οι μαθητές επιδιώκουν να διατηρηθεί ο σχολικός χώρος ζωντανός και λειτουργικός, ώστε να συνεχίσει να στηρίζει και τις επόμενες γενιές μαθητών.
Ενδεικτικό παράδειγμα της κοινωνικής τους ευαισθησίας είναι το ομαδικό έργο που ολοκλήρωσαν πέρυσι: ένα αντίγραφο του διάσημου πίνακα «Η Παρθένα» του Γκούσταβ Κλιμτ, το οποίο δώρισαν στο Θεαγένειο Νοσοκομείο, στο ραδιολογικό τμήμα, ώστε να το βλέπουν οι γυναίκες που υποβάλλονται σε θεραπεία.
Μια κίνηση ανθρωπιάς και ευγνωμοσύνης που δείχνει πώς οι μαθητές του 14ου Εσπερινού ΕΠΑΛ της Θεσσαλονίκης αναζητούν να αφήσουν θετικό αποτύπωμα στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην κοινωνία γενικότερα.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 6/6 με τις λύσεις
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/6
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ