Thumbnail
Η ειρωνεία του πράγματος είναι ότι καλεί να επανέλθουν στην υπηρεσία συνταξιούχοι την ώρα που το υπουργείο Παιδείας έχει την πρωτιά σε συνταξιοδοτήσεις σε σχέση με όλα τα άλλα Υπουργεία

Ειρωνική και ομολογία ήττας, χαρακτηρίζει η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών, την τροπολογία του υπουργείου Παιδείας με την οποία «ανακαλούνται εξ εφέδρων» συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί για την κάλυψη κενών θέσεων σε επίπεδο τοπικής πρόσκλησης.

«Η ειρωνεία του πράγματος είναι ότι καλεί να επανέλθουν στην υπηρεσία συνταξιούχοι την ώρα που το υπουργείο Παιδείας έχει την πρωτιά σε συνταξιοδοτήσεις σε σχέση με όλα τα άλλα Υπουργεία», σημειώνουν οι εκπαιδευτικοί και τονίζουν ότι τέτοιες «εμβαλωματικές λύσεις, δεν μπορούν να λύσουν το υπαρκτό πρόβλημα των κενών και των εκπαιδευτικών ανισοτήτων που δημιουργούν».

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η τροπολογία του ΥΠΑΙΘΑ με την οποία «ανακαλούνται εξ εφέδρων» συνταξιούχοι εκπαιδευτικοί για την κάλυψη κενών θέσεων σε επίπεδο τοπικής πρόσκλησης είναι μια ομολογία ήττας. Στην ουσία ομολογεί ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού δεν είναι πλέον ελκυστικό για τους νέους εκπαιδευτικούς.

Πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι ελκυστικό ένα επάγγελμα που «καταδικάζει» έναν υπερειδικευμένο εργαζόμενο που ικανοποιεί και τις πιο υψηλές επαγγελματικές απαιτήσεις σε μισθούς φτώχειας, σε εργασιακές συνθήκες νομάδα, σε απομάκρυνση από τους οικείους του και σε συνεχή υποτίμηση (βλέπε αξιολόγηση) της επαγγελματικής του επάρκειας!

Η ειρωνεία του πράγματος είναι ότι καλεί να επανέλθουν στην υπηρεσία συνταξιούχοι την ώρα που το υπουργείο Παιδείας έχει την πρωτιά σε συνταξιοδοτήσεις σε σχέση με όλα τα άλλα Υπουργεία.

Αυτές οι εμβαλωματικές λύσεις, δεν μπορούν να λύσουν το υπαρκτό πρόβλημα των κενών και των εκπαιδευτικών ανισοτήτων που δημιουργούν. Και αυτό το γνωρίζουν στο Υπουργείο. Και αν το ΥΠΑΙΘΑ μέχρι τώρα δίνει κυρίως τη μάχη των εντυπώσεων και όχι τη μάχη με τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης με αυτή την τροπολογία κατάφερε (και πάλι και πολλάκις) η εντύπωση που δημιούργησε να είναι αλγεινή.

Ζητάμε την άμεση κάλυψη των κενών. Την κάλυψη, δηλαδή, των εκπαιδευτικών αναγκών όλων των μαθητών και μαθητριών. Των δικών μας παιδιών.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»