Σχολικό Συμβούλιο σε Δήμαρχο Παγγαίου: Ποια θα είναι η διαχείριση και αξιοποίηση δύο ακινήτων του σχολείου;
«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής, την οργάνωση εξωσχολικών δραστηριοτήτων κ.ά.»

Διευκρινίσεις για τη διαχείριση της περιουσίας του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου Καβάλας ζητά το Σχολικό Συμβούλιο του σχολείου από τον Δήμαρχο Παγγαίου.

«Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής, την οργάνωση εξωσχολικών δραστηριοτήτων κ.ά. συνεπικουρώντας το έργο του Δήμου» τονίζει το Σχολικό Συμβούλιο σε επιστολή του, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr.

«Αυτές οι επενδύσεις θα αναβαθμίσουν σημαντικά το εκπαιδευτικό περιβάλλον και θα συμβάλουν στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη των μαθητών μας» προσθέτει.

«Το Σχολείο μας μειονεκτεί σε σχέση με το 2ο Δημοτικό της Νέας Περάμου σε υποδομές του οποίου η κατασκευή και μόνο το 2015 του δίνει σχεδόν ένα αιώνα προβάδισμα!» αναφέρει.

Η επιστολή του Σχολικού Συμβουλίου στον Δήμαρχο Παγγαίου

«Αίτημα για Λογοδοσία και Αξιοποίηση της Σχολικής Περιουσίας»

Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,

Με την παρούσα επιστολή, το Σχολικό Συμβούλιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου Καβάλας απευθύνεται σε εσάς προκειμένου να ζητήσει διευκρινίσεις σχετικά με τη διαχείριση της περιουσίας του σχολείου μας.

Συγκεκριμένα, σας παρακαλούμε να μας παράσχετε λεπτομερή λογοδοσία των εσόδων από τη διαχείριση της περιουσίας του σχολείου μας, συμπεριλαμβανομένης αναλυτικής καταγραφής για όλα τα έτη που δυνάμει των σχετικών διατάξεων του ν.1894/90 η σχολική περιουσία πέρασε στους Δήμους. Επισημαίνουμε ότι με το υπ’ αριθμ 2005/ 23.02.2024 έγγραφό σας προς τον Συνήγορο του Πολίτη, είχατε δηλώσει ότι τα έσοδα αυτά θα αξιοποιούνταν αποκλειστικά για την κάλυψη των αναγκών του σχολείου μας. Ωστόσο, μέχρι σήμερα δεν έχουμε διαπιστώσει συγκεκριμένες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση.

Σας αναφέρουμε ακόμα για να ξεκαθαριστεί και η τελευταία αμφιβολία σας για το δίκαιο αίτημά μας ότι:

σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 99 του ν. 4823/2021: «1. Οι σχολικές μονάδες της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, εκτός από την τακτική κρατική επιχορήγηση, είναι δυνατόν να χρηματοδοτούνται και από δωρεές, κληρονομίες, κληροδοσίες και άλλες παροχές τρίτων, καθώς και επιχορηγήσεις από άλλες πηγές, όπως από την πραγματοποίηση εκδηλώσεων σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 41 του ν. 1566/1985 (Α’ 167). 2. Η χρηματοδότηση της παρ. 1 αποδίδεται άμεσα στη σχολική μονάδα, χωρίς να συμψηφίζεται με την τακτική επιχορήγηση για την κάλυψη των αναγκών της σχολικής μονάδας»

Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 99 του ν. 4823/2021, τα έσοδα από δωρεές, κληρονομίες κ.λπ. αποδίδονται άμεσα στη σχολική μονάδα και δεν συμψηφίζονται με την τακτική επιχορήγηση. Κατ' επέκταση, οι δαπάνες που αναφέρετε στο έγγραφό σας προς τον Συνήγορο του Πολίτη, όπως η συντήρηση καυστήρων και οι υδραυλικές εργασίες, καλύπτονται από την τακτική επιχορήγηση και δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τη μη απόδοση και αξιοποίηση των συγκεκριμένων εσόδων στο σχολείο μας.

Επιπλέον, σας ερωτούμε για τα συγκεκριμένα σχέδια σας σχετικά με την αποτελεσματική διαχείριση και αξιοποίηση των δύο ακινήτων που οι πρόσοδοί τους ανήκουν στο σχολείο, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 99 του τελευταίου εν ισχύ ν. 4823/2021 που αναφέρουμε παρακάτω:

«Σε κάθε περίπτωση ωστόσο επισημαίνουμε ότι στο βαθμό που υπάρχουν τέτοια ακίνητα δεκτικά εκμετάλλευσης, αρμόδιος για τον εν γένει σχεδιασμό της αξιοποίησής τους, καθώς και την απόδοση, σύμφωνα με τα ανωτέρω, των προσόδων από την εκμετάλλευσή τους είναι ο δήμος, ο οποίος, μέσω των θεσμοθετημένων οργάνων του, οφείλει να προβαίνει σε ενέργειες διαχείρισης των ακινήτων αυτών με στόχο την βέλτιστη απόδοση προς όφελος της λειτουργίας των σχολικών του μονάδων.» Ν.4823/2021

Η αξιοποίηση των δύο ακινήτων θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει την ανακαίνιση των εργαστηρίων επιστημών, την προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού πληροφορικής, την οργάνωση εξωσχολικών δραστηριοτήτων κ.ά. συνεπικουρώντας το έργο του Δήμου. Αυτές οι επενδύσεις θα αναβαθμίσουν σημαντικά το εκπαιδευτικό περιβάλλον και θα συμβάλουν στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη των μαθητών μας. Το Σχολείο μας μειονεκτεί σε σχέση με το 2ο Δημοτικό της Νέας Περάμου σε υποδομές του οποίου η κατασκευή και μόνο το 2015 του δίνει σχεδόν ένα αιώνα προβάδισμα!

Παρακαλούμε για την άμεση απάντησή σας στο αίτημά μας μέσα σε δέκα μέρες. Σε περίπτωση που δεν λάβουμε ικανοποιητική απάντηση, θα αναγκαστούμε να προβούμε στις προβλεπόμενες από το νόμο ενέργειες. Σας υπενθυμίζουμε ότι το αίτημά μας σας κοινοποιήθηκε αρχικά με το υπ’ αρ. πρωτ. Φ.6/53/20.04.22 έγγραφο του 1ου ΔΣ Νέας Περάμου και έχει παρέλθει ήδη πέραν του δέοντος χρόνος.

Με εκτίμηση,

Για το Σχολικό Συμβούλιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Περάμου Καβάλας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 4/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panteio
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας με το ΕΒΕΑ
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Παντείου Πανεπιστημίου & του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών
Πάντειο Πανεπιστήμιο: Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας με το ΕΒΕΑ
ένωση γονέων
Φωτιά στην Πεντέλη: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου από την Ένωση Γονέων
«Στην πυρκαγιά του Αυγούστου 2024 στην Πεντέλη κάηκαν άνθρωποι, σπίτια, δάσος, σχολεία και υποδομές. Τα σχολεία των παιδιών μας»
Φωτιά στην Πεντέλη: Μήνυση κατά παντός υπευθύνου από την Ένωση Γονέων
kyriakos-pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: Η μεταρρυθμιστική μας ατζέντα στην εκπαίδευση, το σχολείο και το Πανεπιστήμιο
Κυριάκος Πιερρακάκης: Στόχος να καταστεί η Ελλάδα περιφερειακός κόμβος εκπαίδευσης
Κυριάκος Πιερρακάκης: Η μεταρρυθμιστική μας ατζέντα στην εκπαίδευση, το σχολείο και το Πανεπιστήμιο