katopin-energeion-mou
Ε, κύριε Περιφερειακέ Διευθυντή Αττικής «Πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε;» τελικά, από τη σαρδελοποίηση των μαθητών;

Τυχαία νομίζετε ότι το υπουργείο Παιδείας έδωσε την ονομασία "εξορθολογισμός" στο μπαράζ συγχωνεύσεων στη σχολική εκπαίδευση; 

Να θυμηθούμε τον «εξορθολογισμό» του Συστήματος Υγείας, δηλαδή τον ευφημισμό της διάλυσης της δημόσιας υγείας; Ή την "απελευθέρωση των αγορών", ευφημισμό της ιδιωτικοποίησης τμημάτων του δημόσιου τομέα; Ή τον «Ωφελούμενο», δηλαδή τον εξαθλιωμένο μακροχρόνια άνεργο που καλούνταν να εργάζεται για 427 ευρώ τον μήνα;

Στην αρχαιότητα η χρήση ευχάριστου όρου στην ομιλία κάποιου προκειμένου αυτός να αναφερθεί σε έναν στην πραγματικότητα δυσάρεστο όρο ονομαζόταν ευφημισμός. H χρήση του ευφημισμού (ευ+φημί = λέγω) γινόταν δεισιδαιμονικά, για να μην προκληθεί η θεϊκή οργή. Aπό τα πιο γνωστά παράδειγμα είναι ο Eύξεινος Πόντος, στη θέση του Αξε(ι)νου Πόντου, της θάλασσας (Mαύρη Θάλασσα) που έπνιγε τους ναυτικούς που έπλεαν σε αυτήν και ήταν άρα άξενη, δηλαδή αφιλόξενη, με τη χρήση της ακριβώς αντίθετης έννοιας, δηλαδή του όρου «Eύ-ξεινος», φιλόξενος.

Kαι αυτός, ο ευφημισμός, έφτασε και μέχρι τους παππούδες μας που αποκαλούσαν τον Διάβολο «οξαποδώ».

Tον ευφημισμό χρησιμοποιούν και οι κυβερνώντες μας, όχι για να μη θυμώσουν οι θεοί, αλλά για να θολώσουν τα νερά και να μην αποδώσουν στις πράξεις τους την πραγματική τους διάσταση και να ξεγελάσουν τον λαό.

Ναι , το έχουμε ξαναπεί ότι οι επικοινωνιολόγοι της κυβέρνησης έχουν γίνει οι καλύτεροι νονοί της πιο διεστραμμένης διαστρέβλωσης των λέξεων, των εννοιών, της γλώσσας.

«Εξορθολογισμός», βαπτίστηκε η πριονοκορδέλα, το «πάστωμα» των μαθητών σε τμήματα των 25 - 28 μαθητών, η εξαφάνιση τομέων ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, κατευθύνσεων στα Γενικά Λύκεια, οι μετακινήσεις μαθητών σε σχολεία άλλων περιοχών ακόμη και σε απόσταση 20 και 30 χιλιομέτρων.

«Εξορθολογισμός», βαπτίστηκε η συγχώνευση τμημάτων ακόμη και στην Καρδίτσα ένα χρόνο μετά τις πλημμύρες του "Ντάνιελ" και στη Βόρεια Εύβοια, που κάηκε πριν λίγα χρόνια από τη φωτιά αλλά και από τα ευεργετικά μέτρα που υποσχέθηκε ότι θα πάρει η κυβέρνηση προκειμένου να μην φύγει ο κόσμος από την περιοχή!

Εξορθολογισμός παντού, λοιπόν, και εξαίρεση καμια γιατί αυτό το υπουργείο Παιδείας δεν κάνει εξαιρέσεις.

Εξαίρεση καμιά; Εκτός αν πρόκειται για την εκλογική περιφέρεια του κυβερνητικού βουλευτή και Α’ Αντιπρόεδρου της Βουλής Πλακιωτάκη, ο οποίος περιχαρής, ως σύγχρονος «Μαυρογιαλούρος», έσπευσε να δημοσιοποιήσει την «κατόπιν ενεργειών του» επιτυχία, τα αρχικώς «εξορθολογισμένα» σχολεία της περιοχής του, να εξαιρεθούν από τον «εξορθολογισμό»!

 Ε, κύριε Περιφερειακέ Διευθυντή Αττικής «Πόσο προσωπικό εξοικονομήθηκε;» τελικά, από τη σαρδελοποίηση των μαθητών;

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

APTH
ΑΠΘ: Ανοικτά Μαθήματα στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής – Μαθησιακή πρόσβαση για όλους
Ανοικτή πρόσβαση στη γνώση: Παρακολουθήστε μαθήματα φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης χωρίς δίδακτρα
ΑΠΘ: Ανοικτά Μαθήματα στο Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής – Μαθησιακή πρόσβαση για όλους
ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
«Νοσηλεύτηκα, έβαλα δύο στεντ, και κατάλαβα: Η ζωή δεν είναι δεδομένη – Ακούμε τα “καμπανάκια” του σώματός μας πριν είναι πολύ αργά!» έγραψε σε...
Γαβριήλ Σακελλαρίδης: «Τέρμα το τσιγάρο, η ζωή δεν είναι δεδομένη» – Το μήνυμα μετά την περιπέτεια υγείας του
ολμε
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»
Οργή της ΟΛΜΕ: Νέες μητέρες εκπαιδευτικοί στο στόχαστρο για τα χιλιάδες κενά – Πρόκληση η αντιμετώπιση τους ως «υπαίτιες»
ΟΛΜΕ: «Σχεδόν 20.000 κενά στα σχολεία, χάνονται 400.000 διδακτικές ώρες κάθε εβδομάδα»