αμφιθεατρο
Κοντά στους 50.000 υποψήφιους είδαν τις φιλοδοξίες τους και τα όνειρά τους να ακυρώνονται από νομοθετικούς περιορισμούς του Υπουργείου Παιδείας. Είναι αποτυχία της εκπαιδευτικής πολιτικής του.

«Δεν είστε ικανοί να σπουδάσετε στα δημόσια πανεπιστήμια. Μπορείτε όμως να σπουδάσετε χωρίς συστηματικό διάβασμα, χωρίς Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, χωρίς άγχος και αγωνία στα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Μια προϋπόθεση μόνο υπάρχει: Να πληρώσετε».

Αυτό είναι το πολιτικό μήνυμα της κυβέρνησης της Ν.Δ. προς τις δεκάδες χιλιάδες των υποψηφίων της χώρας μας, που αγωνίζονται κάθε χρόνο σε μια αποφασιστική για το μέλλον τους περίοδο.

Προκύπτουν βασικά ερωτήματα.

  • Γιατί υπάρχει άνιση – και μάλιστα θεσμική – αντιμετώπιση των νέων;

  • Γιατί υπάρχουν βαθμολογικά κατώφλια μόνο στα δημόσια πανεπιστήμια;

  • Αυτή η νομοθετική διάκριση με βάση την οικονομική δυνατότητα είναι ισότιμη και δίκαιη μεταχείριση, είναι θεμιτός ανταγωνισμός για τη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία;

  • Οι απαιτούμενες γνώσεις για τις σπουδές μπορούν να αντικατασταθούν από χρήματα;

Εδώ και τέσσερα χρόνια μεσοσταθμιστικά περίπου 12.000 υποψήφιοι κάθε χρόνο μένουν εκτός πανεπιστημίων με βάση τις θέσεις που η ίδια η κυβέρνηση προσδιορίζει. Κοντά στους 50.000 υποψήφιους είδαν τις φιλοδοξίες τους και τα όνειρά τους να ακυρώνονται από νομοθετικούς περιορισμούς του Υπουργείου Παιδείας. Είναι αποτυχία της εκπαιδευτικής πολιτικής του. Και προκαλεί μείζον κοινωνικό πρόβλημα!

Παράλληλα, περιφερειακά τμήματα έχουν πάρει ήδη τον δρόμο της κατάργησης. Και όλα αυτά γιατί; Για να ενισχυθούν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και τα κολέγια, που τα ευνοεί με προκλητικό τρόπο η Ν.Δ.!

Με τις σημερινές συνθήκες αποδόμησης της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, με αυτό το χαριστικό θεσμικό πλαίσιο εμπορευματοποίησης της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης θα έπρεπε να υπάρχει τουλάχιστον εφαρμογή Εθνικού Απολυτηρίου (Ε.Α.).

Να δίνουν όλοι οι μαθητές εθνικές εξετάσεις – φυσικά μετά από μεταρρύθμιση στο περιεχόμενο του λυκείου, ΓΕΛ και ΕΠΑΛ – ως γενικό προαπαιτούμενο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η Ν.Δ. διαλαλεί το Ε.Α. εδώ και πέντε χρόνια, αλλά δεν προχωρά στην εφαρμογή του, γιατί δεν έχει πρόταση. Το προσωπείο της έχει αποκαλυφθεί. Θεωρεί την εκπαίδευση και τη μόρφωση ως αγοραίες λειτουργίες. Ενισχύει με απαράδεκτο τρόπο τις ανισότητες στην εκπαίδευση!

Το κόμμα μας αγωνίζεται σταθερά για ισχυρά δημόσια πανεπιστήμια, για ίσες ευκαιρίες στους νέους και στις νέες για σπουδές! Είναι πολιτική επιλογή, που ανοίγει δρόμους κοινωνικής ανέλιξης και ουσιαστικής ανάπτυξης για τη χώρα μας.

Ευχόμαστε δημιουργικές σπουδές και καλή πρόοδο!

Τομέας Παιδείας του ΠΑ.ΣΟΚ. – ΚΙΝ.ΑΛ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Black Friday σε μοριοδοτούμενα σεμινάρια και Πιστοποιήσεις Ξένων Γλωσσών για έξτρα 20 μόρια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 24/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Η φωνή απόγνωσης μιας ολόκληρης κατηγορίας εκπαιδευτικών - Ένα μήνυμα που αποτυπώνει την πραγματικότητα
"Όσο περνάνε οι μέρες βυθίζομαι στην κατάθλιψη": Η εξομολόγηση μίας αναπληρώτριας αποκαλύπτει το βάρος της καθημερινότητας
Πανελλαδικές - πανελλήνιες εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
Πώς η επιμονή και η οργάνωση χάρισαν -στον 2ο χρόνο προσπάθειας- την μεγάλη επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες: Η συγκλονιστική ιστορία του μαθητή που έγραψε 19.340 μόρια
βιβλία
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή
Μία γλωσσική συνύπαρξη αιώνων αποκαλύπτεται μέσα από καθημερινά ελληνικά επώνυμα που κρύβουν αλβανική καταγωγή
Γλωσσική συνύπαρξη πίσω από τα ονόματα - Ελληνικά επώνυμα με αλβανική καταγωγή