Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Διαδικασία τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά
Βήμα-βήμα η διαδικασία τοποθέτησης των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά – Ενημέρωση από τον αιρετό ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας Τάκη Ρουμπή

Για τη διαδικασία των τοποθετήσεων εκπαιδευτικών στα λειτουργικά κενά ενημερώνει ο αιρετός ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας, Τάκης Ρουμπής.

Διαδικασία τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά

Στις διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 9 του Π.Δ.50/1996, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12, παρ. 2 του Π.Δ.100/1997, προβλέπεται ότι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι, ενώ κατέχουν οργανική θέση πλεονάζουν λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται, κατά προτεραιότητα, σε λειτουργικά κενά.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με Α.Π.:137644/Ε1/03-09-2015, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους.

Στη συνέχεια τοποθετούνται οι αιτούντες απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ και οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ. Οι τοποθετήσεις τους γίνονται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων και συγκρίνονται μεταξύ τους. Οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης  (βλ. σύνδεσμο: ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ)  προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών σε αυτές τις τοποθετήσεις.

Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (εξαιρούνται όσοι ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης) η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ αφορά αποκλειστικά στις συγκεκριμένες αποσπάσεις, όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, καθώς κατ’ έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.

Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται βάσει του άρθρου 2 του Π.Δ.144/1997, όπου αναφέρεται ότι:

«1. Οι διοριζόμενοι τοποθετούνται προσωρινά σε σχολικές μονάδες της περιοχής διορισμού με απόφαση των προϊσταμένων των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου (άρθρο 46 παρ. 6 Ν. 2413/1996). Για το σκοπό αυτό οι προϊστάμενοι των Δ/νσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιορισθέντες να υποβάλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού.

2. Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους υποψήφιους προτιμώνται κατά σειρά όσοι έχουν τις περισσότερες μονάδες τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπ/κών.

3. Οι ανωτέρω εκπ/κοί τοποθετούνται οριστικά σύμφωνα με την διαδικασία των μεταθέσεων μέσα στην ίδια περιοχή και τις διατάξεις του άρθρου 46 παράγραφο 6 του Ν.2413/1996.».

Σχετικό για τις προσωρινές τοποθετήσεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών είναι και το έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στον σύνδεσμο: http://takisroumpis.gr/?p=19601.

Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ. 16 του ΦΕΚ 6273/2021, στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά τοποθετούνται οι αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί με απόφαση των Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης.

Τάκης Ρουμπής

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολικό
«Μην τραγουδάς, μην μιλάς, μην κουνιέσαι»: Καταγγελίες για αυταρχική συμπεριφορά σε σχολικό λεωφορείο ιδιωτικού σχολείου
Γονείς καταγγέλλουν αντιπαιδαγωγική στάση οδηγού και συνοδού – Ανεπαρκής η αντίδραση της διεύθυνσης
«Μην τραγουδάς, μην μιλάς, μην κουνιέσαι»: Καταγγελίες για αυταρχική συμπεριφορά σε σχολικό λεωφορείο ιδιωτικού σχολείου
cinema
Ξεκινά η μαγεία του θερινού σινεμά στον κήπο του Ζαππείου – Η ΑΙΓΛΗ ανοίγει και πάλι τις πόρτες της
Η ΑΙΓΛΗ επιστρέφει την Πρωτομαγιά στον κήπο του Ζαππείου, προσφέροντας κινηματογραφικές βραδιές με άρωμα καλοκαιριού, ρετρό ατμόσφαιρα και τεχνολογία...
Ξεκινά η μαγεία του θερινού σινεμά στον κήπο του Ζαππείου – Η ΑΙΓΛΗ ανοίγει και πάλι τις πόρτες της
universitry
Καταρρέουν ιστορικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ: Εγκατάλειψη από το κράτος, αδιαφορία από δωρητές
Η ανώτατη εκπαίδευση οδηγείται σε οικονομικό αδιέξοδο – Το κύμα των «λουκέτων» και η αλήθεια πίσω από τα νούμερα
Καταρρέουν ιστορικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ: Εγκατάλειψη από το κράτος, αδιαφορία από δωρητές
mitsotakis
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, ο πρωθυπουργός επέλεξε την πλατφόρμα του TikTok για να συνοψίσει τις κυβερνητικές παρεμβάσεις – Στο επίκεντρο η αύξηση...
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα