Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών: Διαδικασία τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά
Βήμα-βήμα η διαδικασία τοποθέτησης των εκπαιδευτικών σε λειτουργικά κενά – Ενημέρωση από τον αιρετό ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας Τάκη Ρουμπή

Για τη διαδικασία των τοποθετήσεων εκπαιδευτικών στα λειτουργικά κενά ενημερώνει ο αιρετός ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας, Τάκης Ρουμπής.

Διαδικασία τοποθέτησης σε λειτουργικά κενά

Στις διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 9 του Π.Δ.50/1996, όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12, παρ. 2 του Π.Δ.100/1997, προβλέπεται ότι οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι, ενώ κατέχουν οργανική θέση πλεονάζουν λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται, κατά προτεραιότητα, σε λειτουργικά κενά.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ. με Α.Π.:137644/Ε1/03-09-2015, οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους.

Στη συνέχεια τοποθετούνται οι αιτούντες απόσπαση εντός ΠΥΣΠΕ και οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΠΕ. Οι τοποθετήσεις τους γίνονται με τη μοριοδότηση των αποσπάσεων και συγκρίνονται μεταξύ τους. Οι ανήκοντες στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης  (βλ. σύνδεσμο: ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ)  προηγούνται έναντι των λοιπών εκπαιδευτικών σε αυτές τις τοποθετήσεις.

Σχετικά με τις τοποθετήσεις των κατά προτεραιότητα αποσπασμένων εκπαιδευτικών (εξαιρούνται όσοι ανήκουν στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης) η προτεραιότητα στις αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ αφορά αποκλειστικά στις συγκεκριμένες αποσπάσεις, όπου οι εκπαιδευτικοί αυτοί συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους. Σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνονται με τους οργανικά ανήκοντες και τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ, καθώς κατ’ έννοια και σκοπό οι οργανικά ανήκοντες προηγούνται των αποσπασμένων εκπαιδευτικών.

Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται βάσει του άρθρου 2 του Π.Δ.144/1997, όπου αναφέρεται ότι:

«1. Οι διοριζόμενοι τοποθετούνται προσωρινά σε σχολικές μονάδες της περιοχής διορισμού με απόφαση των προϊσταμένων των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Συμβουλίου (άρθρο 46 παρ. 6 Ν. 2413/1996). Για το σκοπό αυτό οι προϊστάμενοι των Δ/νσεων ανακοινώνουν τις κενές θέσεις των σχολείων και καλούν τους νεοδιορισθέντες να υποβάλουν δήλωση προτίμησης προσωρινής τοποθέτησης σε ένα ή περισσότερα σχολεία της περιοχής διορισμού.

2. Σε περίπτωση που οι ίδιες θέσεις ζητούνται από περισσότερους υποψήφιους προτιμώνται κατά σειρά όσοι έχουν τις περισσότερες μονάδες τοποθέτησης από οικογενειακούς λόγους, συνυπηρέτηση και εντοπιότητα, όπως αυτές καθορίζονται από τις διατάξεις που ισχύουν για τις μεταθέσεις και τοποθετήσεις εκπ/κών.

3. Οι ανωτέρω εκπ/κοί τοποθετούνται οριστικά σύμφωνα με την διαδικασία των μεταθέσεων μέσα στην ίδια περιοχή και τις διατάξεις του άρθρου 46 παράγραφο 6 του Ν.2413/1996.».

Σχετικό για τις προσωρινές τοποθετήσεις των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών είναι και το έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. στον σύνδεσμο: http://takisroumpis.gr/?p=19601.

Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 5, παρ. 16 του ΦΕΚ 6273/2021, στα εναπομείναντα λειτουργικά κενά τοποθετούνται οι αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί με απόφαση των Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης.

Τάκης Ρουμπής

Αιρετός ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 3/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

prostima-kok.jpg
Η παράβαση που τον «έκαψε» όδηγο για 15 μέτρα διαδρομή - Γιατί έχασε το δίπλωμα για έξι μήνες;
Οι αρχές επέβαλαν εξάμηνη απαγόρευση οδήγησης, επιβεβαιώνοντας ότι ακόμα και η πιο μικρή παράβαση θεωρείται σοβαρή υπόθεση
Η παράβαση που τον «έκαψε» όδηγο για 15 μέτρα διαδρομή - Γιατί έχασε το δίπλωμα για έξι μήνες;
dysarithmisia
Δυσαριθμησία και Αναριθμησία: Τι σημαίνουν και πώς επηρεάζουν στα μαθηματικά
Οι όροι αυτοί χρησιμοποιούνται από εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς για να περιγράψουν δυσκολίες στην εκμάθηση και κατανόηση των...
Δυσαριθμησία και Αναριθμησία: Τι σημαίνουν και πώς επηρεάζουν στα μαθηματικά