Thumbnail
Η ισότητα στην προσβασιμότητα και την επικοινωνία δεν είναι «υπερβολή», είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ!

Ακόμα μια αδιανόητη ενέργεια απο αξιολογητές έρχεται στο φως της δημοσιότητας με καταγγελία του ΣΕΠΕ Αριστοτέλης.

Για δεύτερη  φορά, σε επιμορφωτικό σεμινάριο αξιολογήτριας νηπιαγωγών γενικής αγωγής δεν υπήρξε διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) για Κωφό συνάδελφο, ο οποίος προφανώς δεν μπόρεσε να το παρακολουθήσει. Το περιστατικό είχε επαναληφθεί τον Νοέμβριο και ήταν γνωστό ότι στα σχολεία ευθύνης της συγκεκριμένης αξιολογήτριας εργάζεται ο Κωφός συνάδελφός μας...

Επιπλέον, όπως καταγγέλλει ο ΣΕΠΕ, η αξιολογήτρια έχει μάλιστα επιχειρήσει να υλοποιήσει την ατομική αξιολόγηση στον νεοδιόριστο συνάδελφο, ο οποίος συμμετέχει στην απεργία αποχή!

«Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι οι εκπαιδευτικοί υπερασπιζόμαστε έμπρακτα τα δικαιώματα μας, ενώ το υπουργείο παιδείας και οι αξιολογητές αδιαφορούν παντελώς. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να περπατήσει το ολέθριο σχέδιο της αξιολόγησης, της ιδιωτικοποίησης, εμπορευματοποίησης, κατηγοριοποίησης και ανταγωνισμού του δημόσιου σχολείου. Δε θα το επιτρέψουμε!», τονίζει ο ΣΕΠΕ

Ολη η ανακοίνωση-καταγγελία του ΣΕΠΕ Αριστοτέλης

Για μια ακόμα φορά σε επιμορφωτικό σεμινάριο αξιολογήτριας νηπιαγωγών γενικής αγωγής δεν υπήρξε διερμηνέας Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) για Κωφό συνάδελφο, ο οποίος προφανώς δεν μπόρεσε να το παρακολουθήσει. Το περιστατικό είχε επαναληφθεί τον Νοέμβριο και ήταν γνωστό ότι στα σχολεία ευθύνης της συγκεκριμένης αξιολογήτριας εργάζεται ο Κωφός συνάδελφός μας.

Η αξιολογήτρια έχει μάλιστα επιχειρήσει να υλοποιήσει την ατομική αξιολόγηση στον νεοδιόριστο συνάδελφο, ο οποίος συμμετέχει στην απεργία αποχή! Μάλιστα η αξιολογήτρια κάλεσε τον συνάδελφο να παραμείνει στο σεμινάριο, προκειμένου να καλυφθεί η παρουσία του και η δική της ευθύνη για αυτή ενώ την ίδια στιγμή το δικαίωμα του συναδέλφου στην πρόσβαση ισοπεδωνόταν. Είναι απαράδεκτο οι αξιολογητές/τριες και ο διοικητικός μηχανισμός να ενδιαφέρονται μόνο να υλοποιήσουν τα αντιδραστικά αντιπαιδαγωγικά μέτρα (αξιολόγηση) και να αδιαφορούν για την ισότιμη πρόσβαση των συναδέλφων στις επιμορφώσεις!

Καταγγέλλουμε το περιστατικό που ήταν ιδιαίτερα προσβλητικό για τον συνάδελφό μας και επισημαίνουμε στην αξιολογήτρια, στο 1ο ΠΕΚΕΣ και την υπεύθυνη τέτοιων σεμιναρίων, ότι αυτές οι πρακτικές είναι αδιανόητες και ανεπίτρεπτες!

Οι αξιολογητές/τριες που εφαρμόζουν τους νόμους της αξιολόγησης, που καθημερινά παίρνουν ρόλο και μέρος στην διάλυση της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης, στην τρομοκρατία και την απειλή των εκπαιδευτικών και διατυμπανίζουν ότι θέλουν να «φτιάξουν» και να «βελτιώσουν» το σχολείο, δεν μεριμνούν, ώστε να καταστήσουν προσβάσιμο ένα σεμινάριο που οργανώνουν! Δεν επιτρέπεται κανενός τέτοιου είδους αποκλεισμός και μάλιστα από ανθρώπους που έρχονται στα σχολεία μας για να μας αξιολογήσουν! Είναι αποκαλυπτικό της υποκρισίας, των προθέσεων και των μεθόδων της αξιολόγησης και των αξιολογητών.

Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφορία είναι πάρα πολύ μεγάλο ζήτημα το οποίο τα κ/Κωφά και βαρήκοα άτομα, μαζί με το αναπηρικό και εργατικό κίνημα, διεκδικούν! Υπενθυμίζουμε ότι όταν αξιολογήτρια ειδικής αγωγής έκανε σεμινάριο χωρίς προσβασιμότητα, το σεμινάριο διαλύθηκε από τα σχολεία και τις Κωφές συναδέλφισσες που κλήθηκαν να το παρακολουθήσουν! Όταν επαναλήφθηκε, υπήρχαν όπως προβλέπεται κανονικά διερμηνείς Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας!

Να σημειώσουμε επίσης ότι ο σύλλογός Αριστοτέλης έχει εξασφαλίσει εδώ και τρία χρόνια διερμηνεία Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας για να μπορούν όλες/όλοι οι εκπαιδευτικοί να παρακολουθούν τις διαδικασίες του σωματείου, Γενικές Συνελεύσεις κλπ.

Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι οι εκπαιδευτικοί υπερασπιζόμαστε έμπρακτα τα δικαιώματα μας, ενώ το υπουργείο παιδείας και οι αξιολογητές αδιαφορούν παντελώς. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να περπατήσει το ολέθριο σχέδιο της αξιολόγησης, της ιδιωτικοποίησης, εμπορευματοποίησης, κατηγοριοποίησης και ανταγωνισμού του δημόσιου σχολείου. Δε θα το επιτρέψουμε!

Κανένας συνάδελφος, καμία συναδέλφισσα μόνος/η!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PATRON
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Δημιουργία δεύτερου εταιρικού σχήματος τύπου «Τεχνοβλαστού» από το Πανεπιστήμιο Πατρών για την αξιοποίηση της γνώσης που παράγεται
Χρήστος Μπούρας
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Σύμφωνα με τον ίδιο, περίπου 20.000 άτομα πληρούν τα κριτήρια, ενώ 850 φοιτητές έχουν ακόμη μία τελευταία ευκαιρία να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους...
Πρύτανης Πανεπιστημίου Πατρών: Ποιοι φοιτητές κινδυνεύουν να διαγραφούν από τις αρχές Νοεμβρίου
Τέμπη: Πάνος Ρούτσι - Πατέρας του Ντάνιελ
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
Απεργία πείνας δίπλα στον Πάνο Ρούτσι – Ένας ακόμη πατέρας λέει «Μέχρι Τέλους»
Τέμπη - Και δεύτερος πατέρας σε απεργία πείνας: «Θα σταθώ δίπλα σου, Πάνο, μέχρι τέλους»
ΥΠΑΙΘΑ
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με θέμα: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός: «Η ηρωική έξοδος των Ελευθέρων Πολιορκημένων του Μεσολογγίου το 1826»