Αγωνιστική Παρέμβαση (ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης Καλλιθέας Μοσχάτου): Δυο κουβέντες μόνο και το ψηφοδέλτιο μας
Όλα μας τα χρόνια μαζί με τους αγώνες ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες για τη ζωή και τη δουλειά μας, δώσαμε μεγάλη μάχη να μην κυριαρχήσουν στο σωματείο οι δυνάμεις που είναι δεμένες με τον κυβερνητισμό. Και αυτό γιατί γνωρίζουμε καλά ότι, αφενός, οι δυνάμεις που είναι δεμένες με τον κυβερνητισμό κινούνται με κριτήριο εάν κυβερνά ή όχι το δικό τους κόμμα, αφετέρου, γιατί πολλές φορές χρησιμοποιούν τον συνδικαλισμό για να γίνουν κυβερνητικά στελέχη στο χώρο της παιδείας.

Στις 2 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν οι εκλογές στην ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης Καλλιθέας Μοσχάτου στις οποίες συμμετέχει και η Αγωνιστική Παρέμβαση.

Σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Παρέμβαση ανάμεσα ε άλλα σημειώνει: 

Να επαναδομηθεί ο ρημαγμένος, κοινός πληθυντικός των καημών, των παθών και των αντιστάσεων

Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της Ιστορίας. Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία.

Αυτό που συμβαίνει, το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της.

Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής, και η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν.

Το «δεν μπορώ», το «δεν αλλάζει τίποτα» είναι η παράδοση άνευ όρων

Από την άλλη η πιο τραγική μορφή απώλειας είναι η απώλεια της ικανότητας να φανταστούμε πως τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι διαφορετικά. Το «δεν μπορώ», το «δεν αλλάζει τίποτα» είναι η έσχατη παράδοση όλων των όπλων που έχει ένας εκπαιδευτικός και κυρίως πως η δράση και η συμμετοχή του στα κοινά πράγματα (στα δρώμενα που θα ’λεγαν και οι αρχαίοι Έλληνες) είναι ο αποφασιστικός παράγοντας για να βελτιώσει τη θέση του. Είναι ο θεμέλιος λίθος για την επόμενη μέρα, είναι η ταπεινή συνεισφορά του στον «μεγάλο έρανο» για την αλλαγή του κόσμου. Όλα συγκλίνουν στο ότι ο εργαζόμενος, ο κάθε εργαζόμενος, έχει μια θέση στη μεγάλη πορεία της αλλαγής των όρων ζωής του.

Όχι μόνος σαν τον Ρομπέν των Δασών, ως Δον Κιχώτης ή Σούπερμαν αλλά με τους «ομοίους» του, τους συνοδοιπόρους, τους συμμαχητές του, μ’ αυτούς που μοιράζεται τον πίνακα και αναπνέει την κιμωλία. Για φανταστείτε αν θα υπήρχαν οι θαυμάσιες ιστορικές εποποιίες αν κυριαρχούσε το «δεν μπορώ» και ο καθένας «έπαιρνε το καπέλο του» για άλλους τόπους.

Υποστηρικτική παραβολή για όλα τα παραπάνω είναι η συνομιλία μιας σταγόνας με έναν ορμητικό ποταμό. Όταν η σταγόνα μεμψιμοιρεί, αναστενάζει και είναι έτοιμη να παραιτηθεί «γιατί τι να σου κάνει μια σταγόνα», ο σοφός ποταμός απαντάει: «Δεν θα υπήρχα χωρίς εσάς τις σταγόνες μου».

Αν θέλουν οι μαχητές εκπαιδευτικοί να ξελασπώσουν το μέλλον πρέπει να πείσουν τον κόσμο «ότι πρέπει κι ότι μπορεί».

Μόνο όταν βλέπεις την πραγματικότητα γυμνή υπάρχουν πιθανότητες να κάνεις κάτι να την αλλάξεις. Αλλιώς βολεύεσαι με παραμύθια.

Θα ρωτήσει κάποιος: «και τι το κακό έχουν τα παραμύθια αφού σου φέρνουν ύπνο βαθύ»; Ναι αλλά είναι ύπνος χωρίς όνειρα, ούτε καν εφιάλτες. Είναι ύπνος της λήθης.

Όποιος όμως έχει τη δύναμη να ονειρεύεται δεν διστάζει να πληρώσει το τίμημα: φοβάται, απογοητεύεται, λυγίζει, πέφτει αλλά δεν εγκαταλείπει ποτέ, σε σημείο να αναρωτιέσαι: πού τη βρίσκει ρε διάολε αυτή τη δύναμη; Μα που αλλού; Στο υλικό των ονείρων.

Με την πεποίθηση ότι οι λέξεις μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο μόνο αν μετατραπούν σε κινητήρα δράσης οι Καθηγητές και οι Καθηγήτριες με το «Κ» κεφαλαίο συνεχίζουν να πιστεύουν ότι μπορούν «τον κόσμο εμείς να φέρουμε στα μέτρα μας πριν να μας φέρει εκείνος στα δικά του». Συνεχίζουν να ξοδεύουν όλη την ζωή τους παράφορα γυρεύοντας μιαν άλλη.

Όλα μας τα χρόνια μαζί με τους αγώνες ενάντια στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες για τη ζωή και τη δουλειά μας, δώσαμε μεγάλη μάχη να μην κυριαρχήσουν στο σωματείο οι δυνάμεις που είναι δεμένες με τον κυβερνητισμό. Και αυτό γιατί γνωρίζουμε καλά ότι, αφενός, οι δυνάμεις που είναι δεμένες με τον κυβερνητισμό κινούνται με κριτήριο εάν κυβερνά ή όχι το δικό τους κόμμα, αφετέρου, γιατί πολλές φορές χρησιμοποιούν τον συνδικαλισμό για να γίνουν κυβερνητικά στελέχη στο χώρο της παιδείας.

Γι αυτό πιστεύουμε ότι μια ΕΛΜΕ μπορεί να λειτουργήσει διεκδικητικά και να υπερασπίζεται τους συναδέλφους μόνο εάν εντός της κυριαρχούν συλλογικότητες αγωνιστικές, ανεξάρτητες από τη διοίκηση, το υπουργείο και την κυβέρνηση.

Γι αυτό σταθήκαμε και στεκόμαστε στο πλευρό της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ μαζί με τα ψαράκια που όταν ενώνονται αντιμετωπίζουν νικηφόρα τους καρχαρίες.

Γι αυτό τολμάμε να σας ζητήσουμε να μας στηρίξετε και να συμπορευτείτε μαζί μας στον αγώνα για τη ζωή μας και την εκπαίδευση των αναγκών και των οραμάτων μας.

ΕΚΛΟΓΕΣ Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 από 9 πμ έως 8 μμ στο σχολικό συγκρότημα Αγίου Νικολάου (Θησέως 175, δίπλα στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου)

agonistiki-parembasi

Ψηφοδέλτιο

1. Αλεξίου Φανή

2. Ανδρινοπούλου Κατερίνα

3. Αντωνοπούλου Σοφία

4. Βαϊανού Αγγελική

5. Γαλάνης Μαργαρίτης

6. Γιαννέλος Θάνος

7. Γκρίλης Γιώργος

8. Εξάρχου Λένα

9. Κοντζιά Ζωή

10. Κουρμπέλη Ελένη

11. Λύπας Θάνος

12. Μαγκάκη Άντα

13. Μαγκλάρα Κατερίνα

14. Μαζαράκη Αγγελική

15. Μαρμαρωτή Γιώτα

16. Μαυρογιαννάκης ΄Αγγελος

17. Μητρόπουλος Δημήτρης

18. Μενύχτα Ευγενία (Τζένη)

19. Μπίτος Βασίλης

20. Μυλωνάκης Αντώνης

21. Ξενιάς Ευθύμιος (Μάκης)

22. Ξυδάς Απόστολος

23. Παπαδοπούλου Ιωάννα

24. Παπαμιχαήλ Γιάννης

25. Πεταλίδου Μαρία

26. Πετρούλια Μαρία

27. Πολίτου Εύα

28. Πολυχρονιάδου Πολυτίμη

29. Πρίμη Μαίρη

30. Σόλτς Έστερ – Ρίτα

31. Σουλελέ Παναγιώτα

32. Σπανουδάκη Κυριακή

33. Σπηλιωτόπουλος Μάκης

34. Τζιρώνης Κώστας

35. Τσιλιούκας Στέλιος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kakopoiisi_paidiou
Πατέρας ανάγκαζε τον 6χρονο γιο του να τρέξει σε διάδρομο-Πέθανε από χρόνια κακοποίηση
Ανάγκασε τον 6χρονο γιο του να τρέξει σε διάδρομο με «τρελές» ταχύτητες – Πέθανε 12 ημέρες μετά
Πατέρας ανάγκαζε τον 6χρονο γιο του να τρέξει σε διάδρομο-Πέθανε από χρόνια κακοποίηση
DYPA katartisi
ΔΥΠΑ: Από σήμερα οι αιτήσεις για 20 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής με νέες θεματικές ενότητες
Όσοι αναζητούν ή θέλουν να αλλάξουν εργασία, μπορούν να παρακολουθήσουν τα εργαστήρια από εξειδικευμένα στελέχη
ΔΥΠΑ: Από σήμερα οι αιτήσεις για 20 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής με νέες θεματικές ενότητες
ypaith
Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας
Tοποθέτηση εκπαιδευτικών με διετή θητεία σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία Δ.Ε για τα σχολικά έτη 2024-2025 και 2025-2026
Πρότυπα – Πειραματικά σχολεία: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας