Εκπαιδευτικός σε Γ.Γ ΥΠΑΙΘΑ: «Άνθρωποι και ζώα υφιστάμεθα βία και κακοποίηση»
«Άνθρωποι, λοιπόν, και ζώα υφιστάμεθα βία και κακοποίηση από τους φορείς της εξουσίας. Πρέπει να πω αυτά στους μαθητές μου;»

Η εκπαιδευτικός Ματζιώρου Μαρία στέλνει επιστολή, την οποία δημοσιεύει το alfavita.gr, προς τον Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘΑ, Γιάννη Κατσαρό σχετικά με τις δράσεις φιλοζωίας, που ορίστηκαν για τις 4 Απριλίου στα σχολεία και τι θα πρέπει να κάνουν οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο αυτό, καθώς και την κατάσταση των αδέσποτων ζώων στο Βραχάτι Κορινθίας.

Αναλυτικά η επιστολή:

Αξιότιμε κύριε Κατσαρέ.

Στις 4 Απριλίου καλούμαι, ως εκπαιδευτικός, να συμμετάσχω σε «δράσεις φιλοζωίας», σύμφωνα με την εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (15/07-03-2024).

Διερωτώμαι εάν όσα αναφέρονται στο άρθρο 31 του ν. 4830/2021 «Νέο πλαίσιο για την ευζωία των ζώων συντροφιάς - Πρόγραμμα “AΡΓΟΣ” και λοιπές διατάξεις» (A΄ 169), έχουν σχέση με τη χώρα μας.

Εμείς, στο Βραχάτι Κορινθίας, συγκατοικούμε με μία αγέλη είκοσι (+) αδέσποτων σκύλων, μέσα σε κατοικημένη περιοχή.

Συνθήκες: Βρόμα, δυσωδία, τρόμος ασθενειών και επιθέσεων, απουσία ύπνου, απέραντα γαβγίσματα και ουρλιαχτά, ζώα τραυματισμένα, νεκρά εγκαταλελειμμένα, γάτες σε κατάσταση τυμπανισμού -κατασπαραγμένες από τους σκύλους -, οικόσιτα ζώα κατασπαραγμένα από τους σκύλους, συνεχείς καταδιώξεις από την αγέλη διερχομένων - όντων και οχημάτων -, σκύλοι σε κάδους απορριμμάτων, σε λακκούβες και σε υδρορροές, αναζητώντας τροφή και νερό.

Επιπλέον, ένταση με γείτονες, διότι μας θεωρούν υπεύθυνους για την παρουσία της αγέλης στο χώρο αλλά και «ζωόφιλους» - συνεργάτες του Δήμου Βέλου Βόχας (ένα ζευγάρι είναι και ένοικοι της πολυκατοικίας μας), οι οποίοι χρησιμοποιούν - ερήμην μας - τους κοινόχρηστους χώρους μας για ανάγκες των σκύλων, απειλούν και βρίζουν και φέρονται όπως οι απόλυτοι άρχοντες, καταπατώντας δικαιώματα ανθρώπων και ζώων, με τη συναίνεση και την κάλυψη, βέβαια, της Δημοτικής Αρχής.

Τέλος, πολλά ερωτήματα και ερωτηματικά γεννώνται σχετικά με το εάν πρόκειται για επιχείρηση παραγωγής σκύλων, εφόσον οι γεννήσεις είναι συνεχείς και πολλές. Από τα κουτάβια άλλα μεγαλώνουν και απομακρύνονται από το χώρο και άλλα εμπλουτίζουν την αγέλη.

Έχουμε απευθυνθεί γραπτώς σε όλες τις σχετικές με το θέμα υπηρεσίες και όλες μας παραπέμπουν στο Δήμο, ο οποίος αδιαφορεί.

Έχουμε καταφύγει και στη Δικαιοσύνη. Και, ελπίζουμε, περιμένοντας!

Άνθρωποι, λοιπόν, και ζώα υφιστάμεθα βία και κακοποίηση από τους φορείς της εξουσίας. Πρέπει να πω αυτά στους μαθητές μου;

Με εκτίμηση Ματζιώρου Μαρία

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολικό έτος 2024-2025: Πότε ανοίγουν τα σχολεία το Σεπτέμβριο

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ σε Φορείς και Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας - Όλα τα ονόματα
Ποιοι εκπαιδευτικοί παίρνουν απόσπαση σε φορείς και υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ σε Φορείς και Υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας - Όλα τα ονόματα
μιχαηλιδου
Δόμνα Μιχαηλίδου για αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς: Σχετικά με τις αναρρωτικές άδειες, άδεια μητρότητας και άδεια ανατροφής
Αναρρωτικές άδειες, άδεια μητρότητας, άδεια ανατροφής και επίδομα μητρότητας
Δόμνα Μιχαηλίδου για αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς: Σχετικά με τις αναρρωτικές άδειες, άδεια μητρότητας και άδεια ανατροφής