kinito-sxoleia
Αρκούν οι πιο αυστηρές ποινές για να σταματήσει η χρήση του κινητού από έναν μαθητή στο σχολείο;

Σε κατάσταση αναμονής για τις αποφάσεις που σχετίζονται με τις ποινές που θα ανακοινωθούν για τη χρήση κινητών στα σχολεία βρίσκεται και η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Το φαινόμενο έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, ενώ παρά το γεγονός ότι τα κινητά απαγορεύονται στα σχολεία, η χρήση τους γίνεται καθημερινά από όλους τους μαθητές.

Όπως «ακούει» η εκπαιδευτική κοινότητα οι ποινές που θα ανακοινωθούν προκειμένου να ελεγχθεί η κατάσταση, θα είναι αυστηρές.

Αρκούν ωστόσο οι πιο αυστηρές ποινές για να σταματήσει η χρήση του κινητού από έναν μαθητή στο σχολείο;

Όπως δήλωσε στο thebest.gr η Ευγενία Πιερρή, διευθύντρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Αχαΐας, «είμαστε εν αναμονή των αποφάσεων του υπουργείου σχετικά με τις ποινές για τη χρήση του κινητού τηλεφώνου. Μπορεί να απαγορεύεται όμως το χρησιμοποιούν όλοι. Πόσες αποβολές μπορούν να δοθούν λοιπόν και σε πόσους μαθητές;  Είναι ένα πάρα πολύ σοβαρό ζήτημα που πρέπει να εξετάσουμε σε άλλη βάση. Αυτή τη στιγμή υπάρχει εθισμός των μαθητών στη χρήση του κινητού το οποίο πολλές φορές χρησιμοποιείται για μπούλινγκ. Το πώς χρησιμοποιείται το κινητό είναι το θέμα».

Όπως εξηγεί στο thebest.gr ο καθηγητής Θεόδωρος Λυρής, μέλος της ΕΛΜΕ Αχαΐας, «είναι ένα σοβαρό θέμα που πρέπει να ξεκινήσει να επιλύεται από το σπίτι και μετά οι καθηγητές να στηρίζουν την προσπάθεια. Η χρήση του κινητού σε πολλές περιπτώσεις ενισχύει αποκλίνουσες ακόμα και παραβατικές συμπεριφορές. Το κινητό εργαλειοποιείται πολλές φορές όχι για το όφελος των μαθητών. Ειδικά μετά την πανδημία υπάρχει πλήρης εξάρτηση. Η χρήση του κινητού απαγορεύεται εδώ και χρόνια ενώ όταν ένας μαθητής εντοπιστεί με αυτό είναι στην κρίση του καθηγητή ή του διευθυντή αν και ποια ποινή θα δώσει. Έστω όμως ότι ένας καθηγητής δώσει μία ωριαία αποβολή. Τι θα κάνει αυτό το παιδί αυτή τη μία ώρα; Πού θα πάει;».

Όπως φαίνεται λοιπόν, η χρήση κινητού από μαθητές αλλά και η εξάρτησή τους από αυτό προκαλεί προβληματισμό στην εκπαιδευτική κοινότητα σχετικά με το αν οι αυστηρές ποινές θα δώσουν την πραγματική λύση στο πρόβλημα. Σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί αναμένουν να μάθουν ποια είναι τα μέτρα που θα ληφθούν για να συζητήσουν και να δουν αν μπορούν να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κατάστασης. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 28/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

katoxi
Αγοραπωλησίες Ακινήτων 1941-1944 - Οι «χρυσές» ευκαιρίες της Κατοχής
Σύμφωνα με στοιχεία που παρατίθενται αναλυτικά για τις πηγές του πλουτισμού των οικονομικών δοσιλόγων, αποκαλύπτεται το μέγεθος και η έκταση της...
Αγοραπωλησίες Ακινήτων 1941-1944 - Οι «χρυσές» ευκαιρίες της Κατοχής
poulia-ouranos-afairetiko
Κι όμως τα πουλιά επιβιώνουν πάνω στα ηλεκτροφόρα καλώδια! - Δείτε πώς
Αποκαλύπτουμε τον επιστημονικό λόγο που τα μικρά φτερωτά δεν κινδυνεύουν από ηλεκτροπληξία ακόμα και όταν κάθονται σε ρεύμα υψηλής τάσης
Κι όμως τα πουλιά επιβιώνουν πάνω στα ηλεκτροφόρα καλώδια! - Δείτε πώς
αθηνα
Αρβανίτικα τοπωνύμια στην Αττική: Η άγνωστη ιστορία πίσω από οικεία ονόματα
Ποιοι ήταν οι Λιόσηδες και οι Μαλακασαίοι, πώς τα Σπάτα συνδέονται με τον Γκιν Σπάτα και γιατί οι Αφίδνες λεγόταν Κιούρκα
Αρβανίτικα τοπωνύμια στην Αττική: Η άγνωστη ιστορία πίσω από οικεία ονόματα
κολοκυθοπιτα
Γλυκιά κολοκυθόπιτα με σταφίδες και αμύγδαλα: Ένα φθινοπωρινό ταξίδι στην παράδοση
Μια παλιά, αγαπημένη συνταγή που ενώνει τα αρώματα της κανέλας και της κολοκύθας σε μια νηστίσιμη, τραγανή πίτα με νοσταλγική γεύση
Γλυκιά κολοκυθόπιτα με σταφίδες και αμύγδαλα: Ένα φθινοπωρινό ταξίδι στην παράδοση