Thumbnail
«Οι Διευθυντές/ντριες - Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων, στις οποίες προΐστανται, μέχρι και τις 13/03/2024 οφείλουν να αποστείλουν τον Αριθμό Μητρώου μαθητών/τριών, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είτε μέσω της σχολικής υπηρεσίας του Πληροφοριακού Συστήματος (Π.Σ.) myschool, στους γονείς και όσους/ες έχουν την επιμέλειά τους».

Για ακόμη μία φορά το σχολείο, οι εκπαιδευτικοί και οι δ/νσεις, καλούνται να αναλάβουν έναν ρόλο που δεν τους αναλογεί ή αν μπορούν οι ασπιρίνες του σχολείου να θεραπεύσουν ανίατη ασθένεια.

Μερικές απλές απορίες ενός σκεπτόμενου (θέλω να πιστεύω, εκπαιδευτικού).

Η καταγγελία εκ μέρους του γονέα θα είναι ανώνυμη? Θα ενημερώνεται η Δ/νση του σχολείου άμεσα ή έμμεσα κατόπιν «υποδείξεως» από το Υπουργείο Παιδείας? Και γιατί ψηφιακή καταγγελία και όχι δια ζώσης στον χώρο του σχολείου? Κρυπτόμενοι/ες οι καταγγέλλοντες/σες? Δεν θα πρέπει το ίδιο το σχολείο, να δημιουργεί εκείνες τις συνθήκες ασφάλειας και  παιδαγωγικού κλίματος  ώστε να καλλιεργείται εκείνη η «έρμη» ενσυναίσθηση ώστε και το θύμα να αισθάνεται ότι βρίσκεται σε ένα προστατευμένο περιβάλλον, αλλά και ο θύτης με κατάλληλη παιδαγωγική προσέγγιση να αναλογίζεται τις πράξεις του? Αλλά για να συμβαίνουν όλα τα παραπάνω μήπως τα σχολεία, χρειάζεται να έχουν ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς και το σπουδαιότερο μήπως χρειάζονται αλλαγές στα αναλυτικά προγράμματα και τους τρόπους διδασκαλίας? Υπάρχει ομαδοσυνεργατική διδασκαλία στα σχολεία μας? Αν ναι που? Και πως συμβιβάζεται με τον άκρατο ανταγωνισμό του εγώ σε σχέση με το εμείς που επιφέρει η τράπεζα θεμάτων? Που άκουσον – άκουσον «φωστήρες» θέλουν  να την επεκτείνουν και για τους μαθητές και μαθήτριες  με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!!!

Και γίνεται η καταγγελία και λαμβάνονται στο σχολικό περιβάλλον οι απαραίτητες πρόνοιες για την επίλυση – επούλωση του τραύματος.  Και μετά τι? Υπάρχουν κοινωνικές υπηρεσίες στους Δήμους που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα έχουν πρόσβαση στις οικογένειες των παιδιών ή θα αιτείται η προσφυγή στον εισαγγελέα?  Η δε προσφυγή στις δικαστικές αίθουσες θα είναι μονόδρομος? Με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία θα επιλύσει τα αδιέξοδα που άλλοι δημιουργούν? Αλήθεια στα αμούστακα παιδιά του μαινόμενου όχλου της πλατείας Αριστοτέλους, ποια παρέμβαση θα κάνει το σχολείο, όταν επί τρίμηνο βομβαρδίζονται από μέρος του πολιτικού συστήματος, από μέρους ιεραρχών της «αγάπης» από μέρους ΜΜΕ ότι καταστρέφονται τα ιερά και όσια φυλής, πατρίδας , έθνους κλπ. Αυτά τα ιερά και όσια, που ατιμώρητοι οι φονιάδες του ΖΑΚ περιφέρονται στάζοντας μίσος και ρατσιστικό δηλητήριο, ακριβώς σε αυτά τα παιδιά, ώστε να συμπεριφέρονται ως  διατεταγμένες αγέλες  για την επόμενη νύχτα των κρυστάλλων.

Αλήθεια κε Υπουργέ της Παιδείας αλλά και Θρησκευμάτων γιατί δεν λαμβάνετε θέση για το πώς χρειάζεται να καθοδηγήσουμε (αν σας τρομάζει η λέξη) εκπαιδεύσουμε αυτά τα παιδιά ώστε να μην συμμετέχουν σε ρατσιστικές, ομοφοβικές, αντιμεταναστευτικές, οπαδικές πράξεις bullying? Γιατί δεν κατακεραυνώνεται τον κο (κ μικρό) αυτοδιοικητικό παράγοντα που μιλά απαξιωτικά για πολίτες αυτής της χώρας, ώστε να μην γίνεται πρότυπο και ίνδαλμα νεαρών που μεταφέρουν τη βία από τις αλάνες των γηπέδων στον αύλειο χώρο του σχολείου?

Αλήθεια κε Υπουργέ … και Θρησκευμάτων συμφωνείτε με το κάλεσμα σε πράξεις βίας, πογκρόμ και bulling του «αγίου» Θεσσαλονίκης κατά εκδήλωσης στο 26 φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης γιατί «τάχατες» έχει αναρτηθεί  «βλάσφημη» αφίσα? Αυτοί οι πιτσιρικάδες, στους οποίους ενσταλάζεται το δηλητήριο του μίσους, δεν θα προβούν σε πράξεις βίας στην αυλή του σχολείου, στον δρόμο, στη γειτονιά και αλλαχού? Εμείς οι εκπαιδευτικοί πως θα τα αντιμετωπίσουμε? Με τηλεφωνικές καταγγελίες?

Προφανώς δεν περιμένω να απαντήσετε στις ερωτήσεις μου. Αλλά σας παραθέτω την τελευταία πρόταση στην απάντηση που έδωσε η δ/ντρια του φεστιβάλ στον «άγιο» θεσσαλονίκης : «Δός μοι τοῦτον τόν ξένον, ὃν ὁμόφυλοι μισοῦντες θανατοῦσιν ὡς ξένον. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὃν ξενίζομαι βλέπειν τοῦ θανάτου τὸν ξένον. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὅστις οἶδε ξενίζειν τοὺς πτωχοὺς καὶ τοὺς ξένους. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ὃν Ἑβραῖοι τῷ φθόνῳ ἀπεξένωσαν κόσμῳ. Δός μοι τοῦτον τὸν ξένον, ἵνα κρύψω ἐν τάφῳ, ὃς ὡς ξένος οὐκ ἔχει τὴν κεφαλὴν ποῦ κλίνῃ».

*εκπαιδευτικός

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pistopoiisi agglikwn
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
Το πιο εύκολο online Πιστοποιητικό Αγγλικής Γλώσσας επιπέδου Β2,C1,C2 στην Ελλάδα είναι αυτό που προωθεί η goLearn με ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΙΣΧΥ και πλήρη...
Πιστοποίηση Αγγλικών ΑΣΕΠ επιπέδου C2: Ποιο είναι το πιο εύκολο στην Ελλάδα
γονείς
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
Η άδεια χορηγείται στο γονέα−υπάλληλο ανεξάρτητα από το αν ο άλλος γονέας εργάζεται ή όχι
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τις Άδειες Παρακολούθησης Σχολικής Επίδοσης Τέκνου
alfavita_logo
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
24ωρη απεργία προκήρυξαν για σήμερα οι Ενώσεις των εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ
Το alfavita συμμετέχει στην 24ωρη απεργία που κήρυξαν οι Ενώσεις εργαζομένων στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ