Εικόνα1
Κινητικότητες εκπαιδευτικών σε εκπαιδευτικά σεμινάρια στο πλαίσιο εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+

Το 2ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου πραγματοποίησε το διάστημα 1/9/2022 – 29/2/2024 πρόγραμμα Erasmus+ KA122-SCH, με τίτλο “Προσεγγίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από τα Γεωπάρκα” και κωδικό 2022-1-EL01-KA122-SCH-000070252.

Κατά τους 18 μήνες διάρκειας του έργου πραγματοποιήθηκαν μεταξύ άλλων πέντε (5) κινητικότητες εκπαιδευτικών για επιμορφωτικά σεμινάρια με θεματολογία τις νέες πρακτικές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, την εκπαίδευση στη φύση και στις νέες τεχνολογίες. Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν οι εξής κινητικότητες: 

  • Ισπανία - Τενερίφη (20-25/3/2023), με θέμα: “Environmental changes for sustainable schools”.
  • ΙσπανίαΒαρκελώνη (24-29/4/2023), με θέμα: “Experiential Learning in Barcelona: Sustainable Tourism and Travel Psychology in Practice”
  • Ισλανδία - Ρέυκιαβικ (21-27/5/2023), με θέμα: “Outdoor Education -Sustainable education activities for health and environmental awareness”
  • Ισπανία - Τενερίφη (2-6/10/2023), με θέμα: “Outdoor and nature-based education and experiential learning”
  • Ιρλανδία - Δουβλίνο (13-18/11/2023), με θέμα: “Digital Game-Based Learning and Augmented Reality for Schools”.

Επιπλέον πραγματοποιήθηκε μία κινητικότητα εκπαιδευτικών για παρατήρηση διδασκαλίας (job shadowing) στο Freamunde, Πόρτο, Πορτογαλία (16-21/2/2024) στο Σχολείο Escola Secundária D.António Taipa. Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με το πορτογαλικό εκπαιδευτικό σύστημα και να ανταλλάξουν ιδέες και καλές πρακτικές που χρησιμοποιούνται και στις δύο χώρες σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη και πως αυτή προωθείται μέσα από τα σχολεία. Τα δύο σχολεία συνεργάστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος Erasmus+, όπου πραγματοποίησαν κοινές κινητικότητες μαθητών στις ίδιες χώρες την ίδια περίοδο.

Μέσα από τις κινητικότητες οι εκπαιδευτικοί εμπλούτισαν τις γνώσεις τους γύρω από την περιβαλλοντική εκπαίδευση και την εκπαίδευση στη φύση και εξειδικεύτηκαν σε ψηφιακά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εντός και εκτός τάξης, καθώς και σε εργαλεία εικονικής πραγματικότητας. Όλα αυτά αποτελούσαν και τους στόχους του προγράμματος Erasmus+ KA122-SCH με τίτλο “Προσεγγίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από τα Γεωπάρκα” (2022-1-EL01-KA122-SCH-000070252).

eikona2
eikona3

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

titanikos.jpg
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια
Η βύθιση του Τιτανικού το 1912 στοίχισε τη ζωή σε περίπου 1.517 ανθρώπους, πολλοί από τους οποίους παρασύρθηκαν από τα ρεύματα του ωκεανού ή...
Τιτανικός: Ο πραγματικός λόγος που δεν βρέθηκαν σκελετοί στα συντρίμμια