γυναικες
«Αφιερώνουμε τον φετινό εορτασμό της 8ης Μάρτη στις γυναίκες της Παλαιστίνης που είναι αυτές και τα παιδιά τους τα πρώτα θύματα αυτού του πολέμου»

Η ΟΛΜΕ με σχετική της ανακοίνωση, ενημερώνει για την συμμετοχή της στην φεμινιστική απεργία στις 8 Μαρτίου, αλλά και στην στάση εργασίας που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ για την Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας.

«Συμμετέχουμε στην πανδημοσιοϋπαλληλική στάση εργασίας στο Δημόσιο, από τη 11:00μμ μέχρι τη λήξη του ωραρίου εργασίας και στην Αθήνα συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος, στις 12:00μμ, και πορεία προς το Σύνταγμα».

Αναλυτικά:

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ συμμετέχει στην στάση εργασίας που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ στις 8 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα της γυναίκας.

Συντασσόμαστε στον αγώνα για ίσα δικαιώματα και διεκδικούμε:

• Ίση αμοιβή για ίση εργασία - ίσες ευκαιρίες σε γυναίκες και άντρες

• Δωρεάν παιδικούς σταθμούς στους χώρους εργασίας

• Επανασύσταση της Γραμματείας Ισότητας των Φύλων ως αυτοτελή, διακριτή δημόσια υπηρεσία

Ενίσχυση των δημόσιων υπηρεσιών:

    1. Δημόσια, δωρεάν, ποιοτική υγεία
    2. Δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας
    3. Δημόσιες δωρεάν υπηρεσίες στήριξης, για τα θύματα της έμφυλης και ενδοοικογενειακής βία (ψυχολογική, νομική και κοινωνική στήριξη)
    4. Παροχή παιδικών κατασκηνώσεων και υπηρεσιών δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά

• Ένταξη στην εκπαίδευση της σεξουαλική αγωγής και μαθημάτων για την ισότητα των φύλων.

• Νομική αναγνώριση του όρου γυναικοκτονία

Αφιερώνουμε τον φετινό εορτασμό της 8ης Μάρτη στις γυναίκες της Παλαιστίνης που είναι αυτές και τα παιδιά τους τα πρώτα θύματα αυτού του πολέμου. Ζητάμε την κατάπαυση του πυρός, διεκδικούμε την προστασία όλων των αμάχων σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, απελευθέρωση ομήρων και κρατουμένων, την απόρριψη του εκτοπισμού των Παλαιστινίων από τη Γάζα και τον τερματισμό αυτής της σύγκρουσης.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ να αναδείξουν με κάθε τρόπο την παγκόσμια μέρα των γυναικών και τα σύγχρονα αιτήματα της εργαζόμενης γυναίκας, οργανώνοντας συζητήσεις κι εκδηλώσεις στα σχολεία.

Συμμετέχουμε στην πανδημοσιοϋπαλληλική στάση εργασίας στο Δημόσιο, από τη 11:00μμ μέχρι τη λήξη του ωραρίου εργασίας και στην Αθήνα συγκέντρωση στην πλατεία Κλαυθμώνος, στις 12:00μμ, και πορεία προς το Σύνταγμα

Σας καλούμε όλες και όλους στις κινητοποιήσεις!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 22/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

isotita_fylon_0.jpg
Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων: Τελικά υπάρχουν γυναίκες και άνδρες μόνο;
Το βιολογικό φύλο είναι ένα χρήσιμο κλινικό στοιχείο για την ιατρική αντιμετώπιση, ενώ το κοινωνικό φύλο είναι αποτέλεσμα ελεύθερης επιλογής του...
Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων: Τελικά υπάρχουν γυναίκες και άνδρες μόνο;
astynomia
Σοκ στη Μεταμόρφωση: Άγρια συμπλοκή μεταξύ νεαρών – 19χρονος τραυματίστηκε στην κοιλιά με κατσαβίδι
Παράλληλα, δύο ακόμη νεαροί, ηλικίας 17 και 19 ετών, υπέστησαν ελαφρότερα τραύματα κατά τη διάρκεια της συμπλοκής
Σοκ στη Μεταμόρφωση: Άγρια συμπλοκή μεταξύ νεαρών – 19χρονος τραυματίστηκε στην κοιλιά με κατσαβίδι
taksi
Ανήλιο: Παραίτηση δασκάλου αφήνει τους μαθητές της Α Δημοτικού εκτός μαθημάτων
Ο δάσκαλος, που παραιτήθηκε για να διοριστεί στο Υπουργείο Εργασίας, είχε γνωστοποιήσει την αποχώρησή του από καιρό, και η κωλυσιεργία των αρμοδίων...
Ανήλιο: Παραίτηση δασκάλου αφήνει τους μαθητές της Α Δημοτικού εκτός μαθημάτων
σχολ
Ωνάσεια σχολεία: Επικίνδυνο βήμα για την εισχώρηση των ιδιωτών στην εκπαιδευτική λειτουργία και το περιεχόμενο
Αυτή η διαδικασία οδηγεί στην δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, διαχωρίζοντας τους μαθητές με βάση τις κοινωνικοοικονομικές τους συνθήκες και την...
Ωνάσεια σχολεία: Επικίνδυνο βήμα για την εισχώρηση των ιδιωτών στην εκπαιδευτική λειτουργία και το περιεχόμενο