εκπαιδευτικοσ
19 εκπαιδευτικοί του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων υπέγραψαν την ομαδική δήλωση της ΔΟΕ όπου και τονίζεται ότι «σας δηλώνουμε ότι καθίσταται αδύνατη η υλοποίηση της προδήλως παράνομης αυτής εντολής, επιφυλασσόμενοι/ες παντός νομίμου δικαιώματός μας.»

Καταγγελία εναντίον της διεύθυνσης του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, ότι άσκησε έντονη πίεση για να αλλάξει η  απόφασή του Συλλόγου Διδασκόντων και να «κατέβουν» τα Ενιαία Κείμενα της ΔΟΕ που ο σύλλογος είχε αποφασίσει να αναρτηθούν στην πλατφόρμα της αξιολόγησης, κάνει η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Επιπλέον, το Δ.Σ. του Ζ’ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τη διεύθυνση του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων, καθώς και τη διεύθυνση του 13ου Δ.Σ. Σταυρούπολης, όπου και εδώ η διεύθυνση του σχολείου άσκησε πιέσεις και προχώρησε σε ανάθεση προς τους/τις εκπαιδευτικούς, ότι με παράνομες ενέργειες κατήργησαν τις αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων και απαξίωσαν πλήρως τις δημοκρατικές διαδικασίες.

«Ο αυταρχισμός, οι απαράδεκτες και ανυπόστατες παρεμβάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., του Γ.Γ. του και των όποιων «πρόθυμων» επιθεωρητών-συμβούλων εκπαίδευσης και διευθυντών/διευθυντριών θα μας βρουν απέναντι ενωμένους και αποφασισμένους», τονίζουν οι εκπαιδευτικοί.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ζ' ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης

Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων και το Δ.Σ. του Ζ’ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης απαιτούν να εφαρμοστεί η απόφαση της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων που πραγματοποιήθηκε στις 10/10/2023, Πράξη 9. Στη συνεδρίαση αυτή αποφασίστηκε η ανάρτηση των Ενιαίων Κειμένων της ΔΟΕ και ορίστηκε ο συντονιστής του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου.

Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων και το Δ.Σ. του Ζ’ ΣΕΠΕ δηλώνουν ότι ασκήθηκε από τη διεύθυνση του σχολείου έντονη πίεση για να αλλάξει η παραπάνω απόφασή του Συλλόγου Διδασκόντων και να «κατέβουν» τα Ενιαία Κείμενα. Στη συνέχεια και αφού η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών υπεράσπισε την παραπάνω νόμιμη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, η διεύθυνση λειτουργώντας προδήλως παράνομα προχώρησε σε πράξη ανάθεσης προς τους/τις εκπαιδευτικούς.

Οι εκπαιδευτικοί του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων υπέγραψαν στην πλειοψηφία τους την ομαδική δήλωση της ΔΟΕ (19 εκπαιδευτικοί), όπου και τονίζεται ότι «σύμφωνα με το άρθρο 25 παρ. 3 του νόμου 3528/07 σας δηλώνουμε ότι καθίσταται αδύνατη η υλοποίηση της προδήλως παράνομης αυτής εντολής, επιφυλασσόμενοι/ες παντός νομίμου δικαιώματός μας.»

Το Δ.Σ. του Ζ’ ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει τη διεύθυνση του 7ου Δ.Σ. Αμπελοκήπων, καθώς και τη διεύθυνση του 13ου Δ.Σ. Σταυρούπολης, όπου και εδώ η διεύθυνση του σχολείου άσκησε πιέσεις και προχώρησε σε ανάθεση προς τους/τις εκπαιδευτικούς, ότι με παράνομες ενέργειες κατήργησαν τις αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων και απαξίωσαν πλήρως τις δημοκρατικές διαδικασίες.

Ο αυταρχισμός, οι απαράδεκτες και ανυπόστατες παρεμβάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., του Γ.Γ. του και των όποιων «πρόθυμων» επιθεωρητών-συμβούλων εκπαίδευσης και διευθυντών/διευθυντριών θα μας βρουν απέναντι ενωμένους και αποφασισμένους.

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και στην ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης δεν θα περάσει!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο κορυφαίο Μεταπτυχιακό για Εκπαιδευτικούς από ΕΚΠΑ, ΠΑΔΑ και ΑΣΠΑΤΕ "Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη"

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 26/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ipourgeio_paideias
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη Σύμβαση της Λισαβόνας για την Ακαδημαϊκή Αναγνώριση 
Φοιτητές: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη στη Βουλή ενάντια στην κύρωση της Σύμβασης της Λισαβόνας
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη Σύμβαση της Λισαβόνας για την Ακαδημαϊκή Αναγνώριση