εκπαιδευτικοσ
Το  ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο στην περίπτωση εκπαιδευτικού που ανήκει σε ειδική κατηγορία λόγω τέκνου, συμπληρώνει πλήρες ωράριο σε 3 σχολεία και στέλνεται στο 11ο ΓΕΛ για μία ώρα υπερωριακής διδασκαλίας την ώρα που η ίδια βρίσκεται με ιατρική γνωμάτευση αρχόμενου αυτοάνοσου χρόνιου νοσήματος!

Πόσο παιδαγωγικό είναι ένα ολόκληρο κενό μιας ειδικότητας να καλύπτεται από 3 - 4 καθηγητές;

Πώς μπορεί να λειτουργήσει ένα σχολείο με πολλούς μετακινούμενους εκπαιδευτικούς που ούτε εφημερίες δεν μπορεί να καλύψει, ούτε λόγος δε για τις υπόλοιπες εξωδιδακτικές εργασίες (τμήματα, μητρώα, πρακτικά, δράσεις κ.ο.κ) τις οποίες αναγκαστικά επιφορτίζονται οι λίγοι σταθεροί εκπαιδευτικοί;

Απίθανες και τραγικές καταστάσεις βιώνουν πολλοί εκπαιδευτικοί στη ΔΔΕ  Αν. Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η Α΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Η ανακοίνωση της Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Εργασιακός Μεσαίωνας και εκπαιδευτικοί λάστιχο στη ΔΔΕ  Αν. Θεσσαλονίκης

Η επίθεση του Υπουργείου στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών είναι γεγονός  και το να μη  προσλαμβάνει εκπαιδευτικούς στην ώρα τους είναι μέρος αυτής της επίθεσης. Μετά το Υπουργείο τη σκυτάλη παίρνουν οι ΔΔΕ με πρωταγωνιστές  τη ΔΔΕ και το ΠΥΣΔΕ  Αν.  Θεσσαλονίκης.  Έχουμε αναδείξει πολλά  φαινόμενα κακοδιαχείρισης  του Προσωπικού, αλλά κάθε φορά μας εκπλήσσουν.

Διερωτόμαστε πόσο παιδαγωγικό είναι ένα ολόκληρο κενό μιας ειδικότητας να καλύπτεται από 3 - 4 καθηγητές, όπως συμβαίνει σε αρκετά σχολεία.

Διερωτόμαστε πώς μπορεί να λειτουργήσει ένα σχολείο με τόσους μετακινούμενους εκπαιδευτικούς που ούτε εφημερίες δεν μπορεί να καλύψει, ούτε λόγος δε για τις υπόλοιπες εξωδιδακτικές εργασίες (τμήματα, μητρώα, πρακτικά, δράσεις κ.ο.κ) τις οποίες αναγκαστικά επιφορτίζονται οι λίγοι σταθεροί εκπαιδευτικοί.

Η εξουθένωση των εκπαιδευτικών κάθε ηλικίας έχει γίνει μία αβάσταχτη καθημερινότητα, ενώ πολλοί συνάδελφοι αναπληρωτές δεν αντέχουν το αέναο τρέξιμο από σχολείο σε σχολείο και ωθούνται σε παραίτηση με συνέπεια την ποινή αποκλεισμού από τους πίνακες για μία διετία.

Από ένα μόνο σχολείο της ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης (7ο ΕΠΑΛ) αντλήσαμε 3 περιπτώσεις.

  • Στο 7ο ΕΠΑΛ κενό 21 ωρών ΠΕ03 κατακερματίζεται και συμπληρώνεται από δύο αναπληρωτές και έναν μόνιμο εκπαιδευτικό. Η περίπτωση αφορά αναπληρώτρια μαθηματικό  που έχει 12 ώρες στο 7ο ΕΠΑΛ (ενώ υπάρχουν και άλλες ώρες), 4 ώρες στο 1ο Γ/σιο Μαλακοπής,  4 ώρες στο 1ο ΓΕΛ και 5 ώρες στην Επανομή. Σημειωτέον ότι δύο φορές την εβδομάδα αναγκάζεται να μετακινείται την ίδια μέρα από το 1ο ΓΕΛ στο 1ο Γ/σιο Μαλακοπής και από το 1ο ΓΕΛ στην Επανομή σε μια απόσταση 38 χλμ. για να προλάβει το μάθημα στο άλλο σχολείο.

Αλήθεια, εάν συμβεί κάτι στην αναπληρώτρια συναδέλφισσα στη διάρκεια της μετακίνησής της για υπηρεσιακές ανάγκες, θα θεωρηθεί  εργατικό ατύχημα με πλήρη κάλυψη άδειας, αποδοχών και προϋπηρεσίας  ή θα εφαρμόσουν το απαράδεκτο πλαίσιο στέρησης στοιχειωδών δικαιωμάτων από τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς;

Ας μας απαντήσει το ΠΥΣΔΕ γιατί, ενώ προέκυψαν 4 ώρες κοντά στον τόπο κατοικίας της και έκανε αίτηση βελτίωσης για να τις πάρει, δεν την εξέτασαν καν.

  • Σε συναδέλφισσα οικονομολόγο με οργανική σε σχολείο της 3ης ομάδας η  οποία συμπλήρωνε 6 ώρες σε σχολείο της ίδιας ομάδας δεν δόθηκαν οι ώρες που προέκυψαν από το σπάσιμο τμήματος για την πλήρη συμπλήρωση του ωραρίου της, παρά στάλθηκε στον Ευκλείδη μακριά από το σχολείο τοποθέτησής της. Δηλαδή ένα κενό 12 ωρών καλύφθηκε από 2 οικονομολόγους για το ίδιο μάθημα.
  • Άλλη περίπτωση αποσπασμένου συναδέλφου γυμναστή που στέλνεται από τον Ευκλείδη στο 2ο Γ/σιο Μαλακοπής για συμπλήρωση ωραρίου με υπερωρία. Αναγκάζεται  δε τουλάχιστον δύο με τρεις φορές την εβδομάδα να μετακινείται από το 7ο ΕΠΑΛ στη Μαλακοπή.

Το  ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο στην περίπτωση συναδέλφισσας που ανήκει σε ειδική κατηγορία λόγω τέκνου, συμπληρώνει πλήρες ωράριο σε 3 σχολεία και στέλνεται στο 11ο ΓΕΛ για μία ώρα υπερωριακής διδασκαλίας την ώρα που η ίδια βρίσκεται με ιατρική γνωμάτευση αρχόμενου αυτοάνοσου χρόνιου νοσήματος! Πρόκειται για δείγμα άκρατης αναλγησίας και αυταρχισμού από την πλευρά της ΔΔΕ και του ΠΥΣΔΕ που δεν λαμβάνουν υπόψη το σοβαρό πρόβλημα υγείας τόσο του παιδιού της όσο και της ίδιας!

Από την αρχή της σχολικής χρονιάς η Α΄ ΕΛΜΕ με ανακοίνωσή μας είχαμε καταγγείλει  την πεισματική άρνηση της ΔΔΕ Ανατολικής, αλλά και της Δυτικής όπως επίσης και της ΠΔΕ να κοινοποιούν όλα τα κενά ( μικρότερα ή μεγαλύτερα) καθώς τις τοποθετήσεις, επισημαίνοντας την  πρόθεση αυτά να καλυφθούν με υπερωριακές αναθέσεις στους συναδέλφους, όπως και γίνεται.

Απαιτούμε:
• Άμεση κάλυψη όλων των κενών, με μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών.
· Να παρθούν πίσω οι υποχρεωτικές υπερωρίες. · Να εξεταστούν και να ικανοποιηθούν όλες οι ενστάσεις των συναδέλφων.

Καλούμε ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους που στα σχολεία τους θα προκύψει ζήτημα υπερωριών να επικοινωνήσουν άμεσα με την ΕΛΜΕ.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Α΄ΕΛΜΕ

 Η Πρόεδρος                                      Ο Γραμματέας

Τραγάκη  Δήμητρα                               Γαζάκης Αντώνης

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 1/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi arrosto koronoios gripi
Γιατί επανέρχονται ξεχασμένες παιδικές ασθένειες, όπως η ιλαρά και ο κοκκύτης
Ιλαρά, κοκκύτης, σοβαρά περιστατικά μηνιγγίτιδας. Πώς γίνεται ασθένειες που προλαμβάνονται με τον παιδικό εμβολιασμό να είναι σε εξάρση
Γιατί επανέρχονται ξεχασμένες παιδικές ασθένειες, όπως η ιλαρά και ο κοκκύτης