classroom-students-teacher
Ανακοίνωση για την χρήση ιστοσελίδων από τους εκπαιδευτικούς

Στο πλαίσιο του διδακτικού σχεδιασμού προτείνεται από το υπουργείο Παιδείας οι εκπαιδευτικοί να μην αξιοποιήσουν τις παρακάτω ιστοσελίδες από το διδακτικό υλικό, διότι είναι ανενεργές ή οδηγούν σε διαφορετικό περιεχόμενο.

Δείτε ΕΔΩ τις ιστοσελίδες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αναπληρωτης
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
Η ιστορία του  αναπληρωτή εκπαιδευτικού δεν είναι απλώς ένα «γραφειοκρατικό λάθος». Είναι η αντανάκλαση ενός συστήματος που αφήνει τους αναπληρωτές...
Τοποθετήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Πήγαινε εδώ ...πήγαινε εκεί και αύριο... πήγαινε κάπου αλλού!
ladi
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Η ακατάλληλη απόρριψή του φθείρει τις σωληνώσεις, ρυπαίνει το περιβάλλον και μπορεί να επιβαρύνει τον υδροφόρο ορίζοντα.
Λάδι τηγανίσματος: Γιατί δεν πρέπει να το πετάμε με τον λάθος τρόπο
Νάντια Γιαννακοπούλου
Νάντια Γιαννακοπούλου στο περίπτερο του alfavita.gr στη ΔΕΘ: «Καταφέραμε να μην προχωρήσουν οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων»
«Συνεχίζουμε να παλεύουμε για να μην συγχωνεύονται τμήματα μέσα στα σχολεία - Η παιδεία δεν είναι προνόμια, είναι δικαίωμα», δήλωσε η βουλευτής του...
Νάντια Γιαννακοπούλου στο περίπτερο του alfavita.gr στη ΔΕΘ: «Καταφέραμε να μην προχωρήσουν οι συγχωνεύσεις σχολείων και τμημάτων»