Εκπαιδευτικοί: Αναγκαία η άμεση αναβάθμιση της ψηφιακής λειτουργίας των εκπαιδευτικών υπηρεσιών
Με αφορμή την κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων

Το ζήτημα της  μη αναβάθμισης στις ψηφιακές πλατφόρμες της εκπαίδευσης και την ουσιαστική εγκατάλειψη του ψηφιακού σχολείου και όχι μόνο, επαναφέρει στην επικαιρότητα η ΕΛΜΕ Ροδόπης, με αφορμή την κατάρρευση της Τράπεζας Θεμάτων στις ενδοσχολικές εξετάσεις των Λυκείων.

«Δυστυχώς η ανεπάρκεια της πολιτικής της Ν.Δ. και της διορισμένης από την κ. Κεραμέως διοίκησης του ΙΕΠ προκάλεσε την πρωτοφανή αναστάτωση όλων των Λυκείων της χώρας, μαθητών και εκπαιδευτικών», τονίζει Η ΕΛΜΕ

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Ροδόπης

Τη Δευτέρα 29-5-2023 και την Τρίτη 30-05-2023, ημέρα των ενδοσχολικών εξετάσεων στα Λύκεια της χώρας, κατέρρευσε η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων, με αποτέλεσμα τα σχολεία όλης της Ελλάδας να αδυνατούν να βγάλουν θέματα. Είναι, δε, τόση η επιμονή του υπουργείου στο συγκεκριμένο μέτρο, που προτιμάει να κρατά σε ομηρία για ώρες καθηγητές και μαθητές, παρά να δώσει μία απλή οδηγία οι εξετάσεις να γίνουν με θέματα που θα θέσουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί.

Το αφήγημα του σύγχρονου αποτελεσματικού κράτους – που τόσο πολύ διαφήμιζε η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και άλλων στελεχών υπουργείων – κατέρρευσε κυρίως το πρωί της Δευτέρας 29-05-2023 αλλά και της Τρίτης 30-05-2023 στις ενδοσχολικές εξετάσεις των μαθητών του Λυκείου με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων μαθητών. Δυστυχώς για μία ακόμη φορά η ανοργανωσιά και η προχειρότητα αναδεικνύονται ως κυρίαρχα χαρακτηριστικά της «πρώην» ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. 

Η αδυναμία λειτουργίας μέσω διαδικτύου της Τράπεζας Θεμάτων (έπρεπε να είναι διαθέσιμη από τις 7.00 π.μ. τουλάχιστον και άρχισε να λειτουργεί από τις 10.25 π.μ. σε κάποιες περιπτώσεις και μετά τις 11:30 στις περισσότερες με προβλήματα έως τις 13:00 σε λιγότερες κατά την Δυτέρα) σε όλη την Ελλάδα, έδειξε ανάγλυφα ότι η κυβέρνηση της Ν.Δ. έκανε στην Παιδεία επιφανειακές «αλλαγές» με σκοπό την προβολή του μεταρρυθμιστικού της προσώπου.

Έχουμε επισημάνει κατ’ επανάληψη το γεγονός της μη αναβάθμισης στις ψηφιακές πλατφόρμες της εκπαίδευσης και την ουσιαστική εγκατάλειψη του ψηφιακού σχολείου και όχι μόνο. Δυστυχώς η ανεπάρκεια της πολιτικής της Ν.Δ. και της διορισμένης από την κ. Κεραμέως διοίκησης του ΙΕΠ προκάλεσε την πρωτοφανή αναστάτωση όλων των Λυκείων της χώρας, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Παράλληλα διαβάλλεται και ο θεσμός της Τράπεζας των Θεμάτων, που θα μπορούσε να είναι ένα εκσυγχρονιστικό βήμα στη λειτουργία των σχολείων μας, εάν και εφόσον λειτουργούσε ως επικουρικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία και όχι ως ο βασικός μοχλός ενός στυγνού εξεταστικοκεντρικού συστήματος. Είναι αναγκαία η άμεση αναβάθμιση της ψηφιακής λειτουργίας σε όλο το φάσμα των εκπαιδευτικών υπηρεσιών, καθώς επίσης και η απόδοση ευθυνών για τη σκληρή δοκιμασία των μαθητών.

Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν όταν το σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας εξαντλείται στην επικοινωνιακή διαχείριση των πραγμάτων, αδιαφορώντας πλήρως για την οργάνωση και τη λειτουργία του συστήματος. Η επικοινωνιακή και μόνο στρατηγική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας απέδωσε προσωρινά τα προσδοκώμενα εκλογικά αποτελέσματα την απουσία όμως ουσιαστικής πολιτικής και σχεδίου θα την υποστούμε για πολύ καιρό.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πιερρακάκης
Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας
Πανελλαδικές 2024: Με σκοπό το υπουργείο Παιδείας να «διασκεδάσει» τον νέο νόμο για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα ανακοινώσει λίγες περισσότερες θέσεις...
Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας
ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ
Η ανακοίνωση της 105ης Συνόδου πρυτάνεων: Αναγκαία η αύξηση του προϋπολογισμού των Πανεπιστημίων και η αντιμετώπιση της υποστελέχωσης
Η Σύνοδος συζήτησε επιπλέον διεξοδικά ζητήματα, που απασχολούν το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο και συγκεκριμένα θέματα έρευνας και καινοτομίας,...
Η ανακοίνωση της 105ης Συνόδου πρυτάνεων: Αναγκαία η αύξηση του προϋπολογισμού των Πανεπιστημίων και η αντιμετώπιση της υποστελέχωσης