κεραμέως
«Και αν κάποιοι λένε ότι το Υπουργείο αυτό είναι «ηλεκτρική καρέκλα», για μένα είναι η μεγαλύτερη τιμή να έχω θητεύσει στο Υπουργείο αυτό»

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως παρέδωσε σήμερα (26/05) τα καθήκοντα στον Υπηρεσιακό Υπουργό κ. Χρήστο Κίττα, στην καθιερωμένη τελετή στην οποία παρευρέθηκαν επίσης η Υφυπουργός κ.κ. Ζέττα Μακρή, καθώς και οι Γενικοί Γραμματείς κ.κ. Αλέξανδρος Κόπτσης, Οδυσσέας Ζώρας, Γιώργος Βούτσινος και Γιώργος Καλαντζής.

 Η Υπουργός παρουσίασε έναν σύντομο απολογισμό του έργου της τετραετίας, αναφερόμενη στις πλέον κομβικές μεταρρυθμίσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, τα σχολεία, την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, τα πανεπιστήμια και τη διά βίου μάθηση, καθώς και στα θρησκεύματα. Ευχαρίστησε ιδιαιτέρως κάθε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας, κάθε εργαζόμενο του Υπουργείου Παιδείας και των εποπτευόμενων φορέων, τους νυν και τέως Υφυπουργούς και Γενικούς Γραμματείς του Υπουργείου, τους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ και τους συνεργάτες της, για τη σκληρή δουλειά όλων, την άριστη συνεργασία και την αφοσίωση στο στόχο.

  Για τον κ. Κίττα, Ομότιμο Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, του οποίου μάλιστα έχει διατελέσει και Πρύτανης, ενώ έχει υπηρετήσει την Πολιτεία και από ανάλογη διοικητική θέση, ως υπηρεσιακός Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, η κ. Κεραμέως υπογράμμισε ότι είχε την τιμή να συνεργαστεί κατά τη διάρκεια της θητείας της, ζητώντας τις συμβουλές του για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, και ότι τον έχει ήδη ενημερώσει για όλα τα τρέχοντα ζητήματα, όπως η λήξη του σχολικού έτους, οι Πανελλαδικές εξετάσεις και η προετοιμασία για την νέα σχολική και ακαδημαϊκή χρονιά.

κεραμέως

  Η Νίκη Κεραμέως έκλεισε την ομιλία της με μία ευρύτερη σκέψη για τα χρόνια αυτά, επισημαίνοντας ότι το Υπουργείο αυτό μπαίνει στα περισσότερα σπίτια της χώρας και, συνεπώς, οι αποφάσεις επηρεάζουν μεγάλο πληθυσμό της χώρας. Παράλληλα, το Υπουργείο συναρτάται με ένα ευρύτατο πεδίο αρμοδιοτήτων, από το σχολείο, μέχρι το Πανεπιστήμιο, την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και τη διά βίου μάθηση, αλλά και θέματα ερευνητικά, θρησκευτικά, τα γενικά αρχεία του κράτους, τις βιβλιοθήκες.

  «Μιλάμε για έναν ωκεανό αντικειμένων, ανθρώπων, προκλήσεων, μία θάλασσα όχι πάντοτε ήρεμη και καλοτάξιδη, αλλά με συχνούς ανέμους και τρικυμίες. Παρ’ όλα αυτά, και με το χέρι στην καρδιά, ομολογώ ότι αυτό το ταξίδι το αγάπησα. Με τις νηνεμίες και με τις φουρτούνες, με τις λαμπρές στιγμές του και με τα λάθη και τις αστοχίες μας, με την ποικιλομορφία και τις εκπλήξεις του. Σας ευχαριστώ από καρδιάς που κάναμε το ταξίδι αυτό μαζί. Και αν κάποιοι λένε ότι το Υπουργείο αυτό είναι «ηλεκτρική καρέκλα», για μένα είναι η μεγαλύτερη τιμή να έχω θητεύσει στο Υπουργείο αυτό. Η επένδυση στην παιδεία είναι από τις πιο σημαντικές επενδύσεις που μπορούμε να κάνουμε στη χώρα μας. Από την παιδεία που θα δώσουμε σήμερα στα παιδιά μας, θα εξαρτηθεί τι χώρα θα έχουμε αύριο.»

 Ο κ. Κίττας δήλωσε επίσης συγκινημένος, καθώς, όπως είπε, έχει διατελέσει πάνω από 50 χρόνια δάσκαλος και ταυτόχρονα μαθητής, καθώς ο εκπαιδευτικός πρέπει να καταλαβαίνει τις ανάγκες και του άριστου αλλά και του πιο αδύναμου, να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις. «Από τα μεγαλύτερα αγαθά που έχει ο άνθρωπος είναι το ελεύθερο πνεύμα, που καλλιεργείται μέσω της Παιδείας, και το υγιές σώμα. Ευτύχησα, λοιπόν, να τα υπηρετήσω και τα δύο. Το να βρίσκομαι στο Υπουργείο Παιδείας, να συνεχίζω το έργο της κυρίας Κεραμέως, να είμαι σε θέση που υπηρέτησαν μεγάλες προσωπικότητες στο παρελθόν είναι ιδιαίτερα συγκινητικό».

Αναλυτικά η ομιλία της

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Αξιότιμοι κυρία και κύριε Υφυπουργέ, Γενικοί Γραμματείς,

Αγαπητά στελέχη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Αγαπητοί συνεργάτες,

Κυρίες και κύριοι,

Στέκομαι ενώπιόν σας σήμερα με μεγάλη συγκίνηση, μετά από 4 χρόνια εξαιρετικά γόνιμης συνεργασίας.

  • Με μεγάλη συγκίνηση για τα πολύ σημαντικά έργα που δουλέψαμε μαζί.
  • Με μεγάλη συγκίνηση για την στενή και πολύτιμη συνεργασία που αναπτύξαμε.
  • Με μεγάλη συγκίνηση για την παράδοση της ηγεσίας του Υπουργείου σε έναν εξαιρετικό επιστήμονα, στον Καθ. κ. Χρήστο Κίττα.
  1. Με μεγάλη συγκίνηση για πολύ σημαντικά έργα που δουλέψαμε μαζί.

Στόχος μας από την αρχή ήταν ένας: πως θα εξασφαλίσουμε στη νέα γενιά, στα παιδιά μας, περισσότερα και καλύτερα εφόδια. Αυτό προσπαθήσαμε να πράξουμε, σε μία προσέγγιση από κάτω προς τα πάνω, από τη βάση της εκπαιδευτικής πυραμίδας, από το νηπιαγωγείο και το δημοτικό, στο γυμνάσιο, στο λύκειο, στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, στο Πανεπιστήμιο, στη Διά Βίου Μάθηση.

Ως προς τα σχολεία, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ,

  • υλοποιήσαμε το νηπιαγωγείο από τα 4 έτη με εισαγωγή αγγλικών και νέων θεματικών,
  • επεκτείναμε το ολοήμερο σχολείο μέχρι τις 5:30μμ, με νέο εμπλουτισμένο πρόγραμμα,
  • ολοκληρώσαμε 166 νέα, σύγχρονα προγράμματα σπουδών με έμφαση στις δεξιότητες και την ψηφιακή μάθηση για όλα τα μαθήματα σε όλες τις τάξεις, χτίζοντας πάνω σε προσπάθειες και προηγούμενων κυβερνήσεων,
  • εισαγάγαμε τα «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», ένα νέο μάθημα με θεματικές όπως ρομποτική, οδική ασφάλεια, σεβασμός στους άλλους, σεξουαλική αγωγή,
  • υπερδιπλασιάσαμε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία από 62 το 2019 σε 138 το 2023,
  • διορίσαμε 28.500 μόνιμους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων μετά από 12 χρόνια χωρίς διορισμούς,
  • πραγματοποιήσαμε πάνω από 150.000 επιμορφώσεις εκπαιδευτικών για σύγχρονες γνώσεις και δεξιότητες,
  • εκκινήσαμε μετά από 41 χρόνια την ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, όπως επίσης την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικού συστήματος,
  • ολοκληρώσαμε επιλογές νέων Στελεχών Εκπαίδευσης,
  • ενισχύσαμε την αυτονομία σχολείων και εκπαιδευτικών,
  • παρέχουμε πλέον ενισχυτική διδασκαλία για όλα τα ειδικά μαθήματα που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις,
  • εφαρμόσαμε την Τράπεζα Θεμάτων για εξασφάλιση κάλυψης της ύλης και ενίσχυση της αξιοπιστίας των εξετάσεων,
  • διπλασιάσαμε τους ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα σχολεία,
  • αναλάβαμε δράσεις πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού,
  • ενισχύσαμε την ισότιμη πρόσβαση για μαθητές ΑμεΑ και συμπεριλάβαμε μαθητές πρόσφυγες με ποσοστά ρεκόρ εγγραφής στα σχολεία,
  • εξασφαλίσαμε 300 εκ. ευρώ για 36.000 διαδραστικούς πίνακες, 177.000 σετ ρομποτικής και 665.000 voucher για προμήθεια ψηφιακών συσκευών για νέους (4-24 ετών) και εκπαιδευτικούς,
  • ενώ ψηφιοποιήσαμε και σειρά υπηρεσιών, όπως αποτελέσματα Πανελλαδικών μέσω SMS, ηλεκτρονική ανάληψη υπηρεσίας από εκπαιδευτικούς, ηλεκτρονική ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων.

Στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση,

  • καθιερώσαμε ένα νέο σύστημα διακυβέρνησης για διασύνδεση με τις ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς,
  • δημιουργήσαμε νέες καινοτόμες δομές, όπως τα Πρότυπα ΕΠΑΛ, τα Πειραματικά και Θεματικά Δημόσια ΙΕΚ και τις Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης με περιζήτητες ειδικότητες,
  • εξασφαλίσαμε 114 εκ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού όλων των Εργαστηριακών Κέντρων της χώρας,
  • εκσυγχρονίζουμε 336 προγράμματα σπουδών της επαγγελματικής εκπαίδευσης και 130 οδηγούς κατάρτισης για όσους φοιτούν σε δημόσια ΕΠΑΛ και ΙΕΚ,
  • θεσπίσαμε για πρώτη φορά την αμειβόμενη πρακτική άσκηση και μαθητεία για σχεδόν 35.000 νέους και τα Γραφεία Επαγγελματικής Ανάπτυξης και Σταδιοδρομίας (Γ.Ε.Α.Σ.) στα Δημόσια IEK,
  • καθιερώσαμε ένα Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων για την πιστοποίηση των συγκεκριμένων επιπέδων της ΕΕΚ.

Στα Πανεπιστήμια,

  • καταφέραμε την αύξηση της χρηματοδότησης των ΑΕΙ κατά 29%, η οποία πλέον κατανέμεται με αντικειμενικά κριτήρια και κατόπιν αξιολόγησης, και όχι κατά την αυθαίρετη κρίση του εκάστοτε Υπουργού,
  • τη δημιουργία 1.850 νέων θέσεων Καθηγητών ΑΕΙ με αυξημένη αξιοκρατία και διαφάνεια στην εκλογή και εξέλιξή τους,
  • ιδρύσαμε την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης με καίριες αρμοδιότητες και για την πιστοποίηση προγραμμάτων σπουδών και ευρύτερα για τον ακαδημαϊκό χάρτη και την διαφάνεια στη λειτουργία των ΑΕΙ,
  • αυξήσαμε το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα κατά +50% ή +100% και προχωρήσαμε την κατασκευή πάνω από 8.000 νέων φοιτητικών κλινών,
  • εξασφαλίσαμε 194 εκ. για βελτίωση ακαδημαϊκών και εκπαιδευτικών υποδομών και 94 εκ. ευρώ για την προώθηση συνεργασιών ΑΕΙ και επιχειρήσεων.
  • δημιουργήσαμε νέες δυνατότητες για σπουδές με εσωτερικό ERASMUS, διπλά και κοινά πτυχία, προγράμματα σπουδών δευτερεύουσας κατεύθυνσης (minor degrees),
  • θεσπίσαμε ανώτατο όριο φοίτησης και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής,
  • αποκαταστήσαμε το πανεπιστημιακό άσυλο στην πραγματική του έννοια,
  • θεσπίσαμε ένα πλήρες, ευέλικτο πλαίσιο λειτουργίας των εταιρειών-τεχνοβλαστών (spin-off), ένα νέο θεσμικό πλαίσιο διεξαγωγής έρευνας.
  • ωθήσαμε νομοθετικά και πρακτικά τη διεθνοποίηση, με απελευθέρωση της δυνατότητας ίδρυσης ξενόγλωσσων προγραμμάτων, άμεση ακαδημαϊκή αναγνώριση τίτλων σπουδών ξένων πανεπιστημίων, πρόγραμμα για Επισκέπτες Καθηγητές και θεσμοθέτηση συνεργασιών με κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού.

Στον τομέα των Θρησκευμάτων: Προσπαθήσαμε να λύσουμε αγκυλώσεις δεκαετιών,

  • επικαιροποιήσαμε νομοθετικά οργανικές θέσεις για 3.520 ιερείς που ήδη μισθοδοτούνταν από το Ελληνικό Κράτος - μετά από 77 χρόνια που εκκρεμούσε το ζήτημα,
  • επιλύσαμε το νομικό καθεστώς των Ιερών Μητροπόλεων Δωδεκανήσου και της Πατριαρχικής Εξαρχίας της Πάτμου - μετά από 75 χρόνια εκκρεμότητας,
  • θέσαμε ένα νέο, σύγχρονο πλαίσιο για τις Μουφτείες – μετά από 31 χρόνια,
  • ένα πλήρες πλαίσιο για την Εκκλησιαστική Εκπαίδευση – μετά από 16 χρόνια.
  • Επιπλέον, η χώρα μας ανέλαβε την Προεδρία της Διεθνούς Συμμαχίας για τη Μνήμη του Ολοκαυτώματος για πρώτη φόρα στην ιστορία του θεσμού.
  1. Με μεγάλη συγκίνηση για την στενή και πολύτιμη συνεργασία που αναπτύξαμε.

ΤΙΠΟΤΕ από όλα τα παραπάνω δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς εσάς, χωρίς τον καθένα και την καθεμία από εσάς, χωρίς τα εξαιρετικά στελέχη του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, χωρίς τα εξαιρετικά μέλη της εκπαιδευτικής μας κοινότητας. Είμαι λοιπόν σήμερα ενώπιόν σας για να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο κάθε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας, στον κάθε εκπαιδευτικό, στον κάθε μαθητή, σπουδαστή, φοιτητή, στον κάθε γονέα, στο κάθε στέλεχος εκπαίδευσης, στον κάθε εργαζόμενο του Υπουργείου Παιδείας, στον κάθε εποπτευόμενο φορέα, τις διοικήσεις και τους εργαζόμενούς τους, για την σκληρή δουλειά, για την αφοσίωση, για το μεράκι με το οποίο εργαστήκατε τα χρόνια αυτά, ορισμένες φορές υπό πραγματικά αντίξοες συνθήκες.

Τίποτε από όλα αυτά δεν θα μπορούσε να είχε γίνει χωρίς την εξαιρετικά πολύτιμη συνεργασία με τους Υφυπουργούς μας, Ζέττα Μακρή και Άγγελο Συρίγο, με τους τέως Υφυπουργούς Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη. Με τους Γενικούς Γραμματείς, Αλέξανδρο Κόπτση, Οδυσσέα Ζώρα, Γιώργο Βούτσινο, Γιώργο Καλαντζή, καθώς και τους προηγούμενος Σίσσυ Γκίκα και Αποστόλη Δημητρόπουλο, για την υπερεντατική δουλειά όλων και τη μεταξύ μας εποικοδομητική συνεργασία.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους συντάκτες του εκπαιδευτικού ρεπορτάζ για την άριστη συνεργασία.

Θέλω τέλος να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στην ομάδα μου, να τους ευχαριστήσω από καρδιάς για την εργατικότητά τους, για την αφοσίωσή τους, για την εξαιρετικά σκληρή δουλειά, για την πίστη τους στο όραμα, να τους ζητήσω συγγνώμη αν τους ταλαιπώρησα, να τους πω ότι είμαι υπερήφανη για αυτούς.

  1. Με μεγάλη συγκίνηση για την παράδοση της ηγεσίας του Υπουργείου σε έναν εξαιρετικό επιστήμονα.

Ο κύριος Κίττας δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι πολλαπλώς έμπειρος στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Διακεκριμένος επιστήμονας, Ομότιμος Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιο Αθηνών του οποίου μάλιστα έχει διατελέσει και Πρύτανης, ενώ έχει υπηρετήσει την Πολιτεία και από ανάλογη διοικητική θέση, ως υπηρεσιακός Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Με τον κύριο Κίττα είχα την τιμή να συνεργαστώ κατά τη διάρκεια αυτής της θητείας, να ζητήσω τις πολύτιμες συμβουλές του στη βάση της εκτενούς εμπειρίας του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Με τον κ. Υπουργό έχουμε ήδη συνεργαστεί και στο πλαίσιο της παράδοσης-παραλαβής του Υπουργείου, τον έχω ενημερώσει εκτενώς για όλα τα τρέχοντα ζητήματα, ιδιαιτέρως δε σε αυτά που αφορούν τη λήξη του σχολικού έτους, τις Πανελλαδικές εξετάσεις και την προετοιμασία για την νέα σχολική και ακαδημαϊκή χρονιά. Σε εξαιρετική συνεργασία με τα στελέχη του Υπουργείου, έχουμε φροντίσει όλες οι διαδικασίες να κυλούν ομαλά. Κύριε Κίττα, σας καλωσορίζουμε στο Υπουργείο Παιδείας, σας παραδίδουμε ένα Υπουργείο σε πλήρη δυναμική λειτουργία, με τις υπηρεσίες έτοιμες να ανταποκριθούν στις υφιστάμενες ανάγκες, με το εξαιρετικό του προσωπικό στη διάθεση της εκπαιδευτικής μας κοινότητας.

Θέλω να κλείσω με μία ευρύτερη σκέψη για τα χρόνια αυτά. Όπως ξέρετε καλύτερα από μένα, το Υπουργείο αυτό μπαίνει στα περισσότερα σπίτια της χώρας, είτε γιατί έχουν μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, είτε εκπαιδευτικούς είτε άλλο προσωπικό που υπάγεται στο Υπουργείο. Οι αποφάσεις μας, λοιπόν, επηρεάζουν μεγάλο πληθυσμό της χώρας. Άλλοι συμφωνούν, άλλοι διαφωνούν. Επιπλέον το Υπουργείο συναρτάται με ένα ευρύτατο πεδίο αρμοδιοτήτων, από το σχολείο, μέχρι το πανεπιστήμιο, την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση και τη διά βίου μάθηση, αλλά και θέματα ερευνητικά, θρησκευτικά, τα γενικά αρχεία του κράτους, τις βιβλιοθήκες.

Μιλάμε για έναν ωκεανό αντικειμένων, ανθρώπων, προκλήσεων, μία θάλασσα όχι πάντοτε ήρεμη και καλοτάξιδη, αλλά με συχνούς ανέμους και τρικυμίες. Παρ’ όλα αυτά, και με το χέρι στην καρδιά, ομολογώ ότι αυτό το ταξίδι το αγάπησα. Με τις νηνεμίες και με τις φουρτούνες, με τις λαμπρές στιγμές του και με τα λάθη και τις αστοχίες μας, με την ποικιλομορφία και τις εκπλήξεις του. Σας ευχαριστώ από καρδιάς που κάναμε το ταξίδι αυτό μαζί.

Και αν κάποιοι λένε ότι το Υπουργείο αυτό είναι «ηλεκτρική καρέκλα», για μένα είναι η μεγαλύτερη τιμή να έχω θητεύσει στο Υπουργείο αυτό. Η επένδυση στην παιδεία είναι από τις πιο σημαντικές επενδύσεις που μπορούμε να κάνουμε στη χώρα μας. Από την παιδεία που θα δώσουμε σήμερα στα παιδιά μας, θα εξαρτηθεί τι χώρα θα έχουμε αύριο.

Κύριε Υπουργέ,

Εύχομαι καλή επιτυχία στα νέα σας καθήκοντα, και είμαι βέβαιη πως ο πνευματικός, συναισθηματικός, εμπειρικός πλούτος που θα αποκομίσετε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θα ανταμείψει τους κόπους σας.

Σας ευχαριστώ πολύ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 20/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

texniti noimosini
Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς: Το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό στην Ελλάδα
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει την εκπαίδευση, το σχολείο, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Ανακοινώθηκε το 1ο Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό...
Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς: Το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό στην Ελλάδα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.jpg
Πανελλήνιες 2024: Πού πάνε τελικά οι επιπλέον εισακτέοι ή πως το Υπουργείο τρολάρει τους υποψήφιους
Πάντως, οι υποψήφιοι βρίσκονται στην τελική φάση της προετοιμασίας τους, καθώς οι Πανελλαδικές Εξετάσεις θα αρχίσουν στις 30 Μαΐου για τους...
Πανελλήνιες 2024: Πού πάνε τελικά οι επιπλέον εισακτέοι ή πως το Υπουργείο τρολάρει τους υποψήφιους
ypoyrgeio paideias
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων και την την Έκδοση Τίτλων Σπουδών στα Δημοτικά Σχολεία
Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2023-2024
Υπουργείο Παιδείας: Σχετικά με τη λήξη διδασκαλίας μαθημάτων και την την Έκδοση Τίτλων Σπουδών στα Δημοτικά Σχολεία