ekpaideytikos
Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Πρωτοφανής μεροληψία σε συνάδελφους που ανήκουν σε άλλους πολιτικούς χώρους και άλλες παρατάξεις, εκτός της Ν.Δ. και της ΔΑΚΕ.

Ακόμα μια καταγγελία για επιλεκτικές βαθμολογήσεις στις συνεντεύξεις των υποψηφίων Διευθυντών σχολείων κατά τη διαδικασία της συνέμντευξης προκειμένου να προωθηθούν «ημέτεροι», κάνουν οι εκπαιδευτικοί.

Η νέα καταγγελία προέρχεται από την Γ' ΕΛΜΕ της Θεσσαλονίκης, η οποία αναφέρει ότι όλοι οι υποψήφιοι Διευθυντές που ανήκουν στην ΔΑΚΕ κρίθηκαν ως άριστοι κατά τη συνέντευξη, πήραν 20, εκτός από ελάχιστους που “άγγιξαν” την τελειότητα.

«Αυτή ήταν η ανταμοιβή για 26 υποψήφιους Διευθυντές που συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ Δυτικής Θες\νίκης στις πρόσφατες ηλεκτρονικές εκλογές για Υπηρεσιακά Συμβούλια, και θέλουν να γίνουν ή να παραμείνουν Διευθυντές. Όλοι με τα προνομιακά μόρια που τους έδωσαν στη συνέντευξη το πλήρως ελεγχόμενο από τη ΔΑΚΕ συμβούλιο επιλογής, βελτίωσαν τις θέσεις τους από 10 έως 49 θέσεις!»

Η ανακοίνωση της Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Σκανδαλώδης η άριστη βαθμολόγηση των μελών της ΔΑΚΕ : Ημετεροκρατία και γαλάζια « αριστεία»

Για τον απόλυτο έλεγχο και την πλήρη ευθυγράμμιση στην προώθηση του αντιδραστικού αγοραίου σχολείου.

Πραγματικό σκάνδαλο αποτελεί η μοριοδότηση της συνέντευξης των υποψήφιων διευθυντών από τα συμβούλια επιλογής, ελεγχόμενα όργανα του ΥΠΑΙΘ και της ΔΑΚΕ .Με την ,έτσι κι αλλιώς διαβλητή και καταδικασμένη στη συνείδηση των συναδέλφων διαδικασία της συνέντευξης, απροκάλυπτα έβαλαν εικοσάρια σχεδόν σε όλους όσους ήταν στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, αλλά και σε συγγενείς τους, ανεβάζοντας τους δεκάδες θέσεις παραπάνω στον πίνακα. Την ίδια στιγμή τσεκούρωσαν υποψήφιους με διοικητική εμπειρία και τυπικά προσόντα ή συναδέλφους που θέλησαν να μπουν στη διαδικασία των κρίσεων, επειδή δεν ήταν ΔΑΚΕ!

Το συμβούλιο επιλογής ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης, απολύτως ελεγχόμενο από τη ΔΑΚΕ, αφού τα 5 από τα 7 τακτικά και αναπληρωματικά διορισμένα μέλη του είναι από το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ και μία σύζυγος μέλους του ψηφοδελτίου της ΔΑΚΕ, διεκπεραίωσε το ρόλο του ως εντολοδόχου του κυβερνώντος κόμματος και της παράταξης της ΔΑΚΕ, τα μέλη του δεν λειτούργησαν ως εκπαιδευτικοί για το συμφέρον του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας. Με αδίστακτο τρόπο έφεραν τα «κάτω επάνω», με βολέματα... ημετέρων, είτε λόγω κομματικών, είτε λόγω προσωπικών κριτηρίων, ενώ υποψήφιοι με υψηλά αντικειμενικά προσόντα "καρατομήθηκαν" με τη συνέντευξη.( βλ. σχετικό πίνακα)

  • Όλοι οι υποψήφιοι Διευθυντές που ανήκουν στην ΔΑΚΕ κρίθηκαν ως άριστοι κατά τη συνέντευξη, πήραν 20, εκτός από ελάχιστους που “άγγιξαν” την τελειότητα. Αυτή ήταν η ανταμοιβή για 26 υποψήφιους Διευθυντές που συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ Δυτικής Θες\νίκης στις πρόσφατες ηλεκτρονικές εκλογές για Υπηρεσιακά Συμβούλια, και θέλουν να γίνουν ή να παραμείνουν Διευθυντές. Όλοι με τα προνομιακά μόρια που τους έδωσαν στη συνέντευξη το πλήρως ελεγχόμενο από τη ΔΑΚΕ συμβούλιο επιλογής, βελτίωσαν τις θέσεις τους από 10 έως 49 θέσεις! Από 10 έως 20 θέσεις πέρασαν μπροστά από άλλους συναδέλφους, τέσσερα μέλη της ΔΑΚΕ, από 21 έως 30 θέσεις, έξι, από 31 έως 40 θέσεις, επτά και από 41 έως 49 θέσεις εννέα.

  • Με μεθόδευση των “αρίστων”- μελών του συμβουλίου επιλογής και προκρίνοντας τα δικά τους παιδιά στη σειρά κατάταξης των υποψηφίων Διευθυντών, καταφανώς αδίκησαν δεκάδες άλλους συναδέλφους. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα σκόπιμης βαθμολόγησης συναδέλφων στη συνέντευξη με 12, 13 και 14 μόρια που βρέθηκαν στην τελική κατάταξη με δεκάδες θέσεις πίσω από τον αρχικό πίνακα, αυτόν που περιέχει μόνο τα υποτιθέμενα μετρήσιμα κριτήρια, όπως φαίνεται από τον πίνακα που δημοσιοποιούμε, γιατί έτσι βόλευε για να προκύψει το αποτέλεσμα που μεθόδευσαν.

  • Πρωτοφανής μεροληψία σε συνάδελφους που ανήκουν σε άλλους πολιτικούς χώρους και άλλες παρατάξεις, εκτός της Ν.Δ. και της ΔΑΚΕ. Χαρακτηριστικά συνάδελφο Διευθυντή από την 26η θέση τον κατέταξαν στην 43η με βαθμό 16 που του έβαλαν στη συνέντευξη. Άλλος, με βαθμό 14 στη συνέντευξη από την 105η θέση βρέθηκε στην 123η. Άλλος με τον ίδιον βαθμό στη συνέντευξη από την 45η στην 70η. Διευθύντρια από την 91η στην 91η γιατί της έβαλαν 14. Ενώ με βαθμό 12 έστειλαν συνάδελφο Διευθυντή από την 169η θέση στην 213η, ώστε να μην ξαναγίνει Διευθυντής τα επόμενα χρόνια, αν παραμείνει σε ισχύ το αίσχος αυτών των πινάκων κατάταξης Διευθυντών.

  • Ακόμα, όμως και στις περιπτώσεις συναδέλφων που διατήρησαν τη σειρά τους στους δυο πίνακες, αρχικό και τελικό, οι αδικίες, αποτέλεσμα των μεθοδεύσεων, είναι εμφανείς. Βαθμολογήθηκαν στη συνέντευξη τόσο όσο χρειαζόταν για να βρεθούν πίσω από παιδιά της ΔΑΚΕ και τα άλλα παιδιά της ημετεροκρατίας!

Αλλά και το συμβούλιο επιλογής ΔΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, από το οποίο παραιτήθηκαν δύο αναπληρωματικά μέλη, καταγγέλλοντας τον αποκλεισμό τους από οποιαδήποτε ενημέρωση και συμμετοχή τόσο στη διαδικασία μοριοδότησης των αντικειμενικών προσόντων των υποψηφίων, όσο και στη διαδικασία της εξέτασης των ενστάσεων, πριμοδότησε εμφανώς στη συνέντευξη με άριστες και υψηλές βαθμολογίες όλους τους υποψήφιους διευθυντές που ανήκουν στην ΔΑΚΕ και μεθόδευσε την ευνοϊκή κατάταξη των ημετέρων.( βλ. σχετικό πίνακα)

Καταγγέλλουμε την αδιαφανή και αντιδημοκρατική διαδικασία της συνέντευξης - προφορικής αξιολόγησης που με το όργιο ημετεροκρατίας που επικράτησε αποδεικνύει ότι καμία δήθεν αξιοκρατία δεν πρόκειται να υπάρξει με την περίφημη αξιολόγηση που προσπαθεί να εφαρμόσει αυτήν την περίοδο το ΥΠΑΙΘ.

Αντίθετα, αποδεικνύει και στους πιο δύσπιστους ακόμη ότι έρχεται να υπηρετήσει «προαποφασισμένες» κομματικές επιλογές σε βάρος του δημόσιου σχολείου και της εργασίας μας. Αυτοί που κρίθηκαν ως άριστοι με τη συνέντευξη – αξιολόγηση παρωδία, θα αξιολογήσουν αξιοκρατικά και αντικειμενικά τον κάθε συνάδελφο, όπως θέλουν να μας πείσουν;

Μέχρι σήμερα ελάχιστοι πίστευαν στο αδιάβλητο των κρίσεων, άλλωστε όλες οι κυβερνήσεις το επιβεβαίωναν με τις αλλαγές Διευθυντών εκπαίδευσης και παλιότερα και προϊσταμένων που προχωρούσαν, μετά από κάθε κυβερνητική αλλαγή. Η κυβέρνηση της Ν.Δ. ξεπέρασε κάθε όριο με την κομματική άλωση και την ημετεροκρατία που προωθεί και αυτό δεν πρόκειται να γίνει αποδεκτό από τον κλάδο.

ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΑΓΟΡΑΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ!

Η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης γίνεται σε μια περίοδο που το σύνολο των εκπαιδευτικών βιώνει τις πρωτοφανείς σε βαθμό αντιδραστικότητας αλλαγές στην εκπαίδευση που προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ. Οι αλλαγές αυτές προσδιορίζουν επακριβώς και το νέο ρόλο των Διευθυντών ως manager στο «νέο»-φτωχό «δημόσιο» σχολείο των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, της κατηγοριοποίησης και αξιολόγησης, τις οποίες και προορίζονται να υπηρετήσουν τα νέα διοικητικά στελέχη ως οι νέοι αξιολογητές, μετά τους αξιολογητές συμβούλους. Δεν ήταν τυχαίες οι ερωτήσεις σε υποψήφιους διευθυντές που καλούνταν να δώσουν τις “σωστές” απαντήσεις για τη διαχείριση των μη ικανών εκπαιδευτικών, τις δράσεις που αξιολογούνται θετικά, τη στάση τους απέναντι στο σύλλογο διδασκόντων, κ.ά.

Επιδιώκουν τον απόλυτο έλεγχο των νέων διευθυντών, καθώς ο νέος διευθυντής μετατρέπεται σε διοικητικό στέλεχος - manager ,που στόχος του θα είναι να εφαρμόζονται οι νόρμες στα σχολεία - επιχειρήσεις μακριά από κάθε εκπαιδευτική, παιδαγωγική και εργασιακή ευαισθησία .Είναι αυτός που τον προορίζουν για καθημερινό αξιολογητή μας με στόχο την υποταγή στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια.

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ, ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΟΡΓΑΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ,ΑΙΡΕΤΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΤΟΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ.

Απέναντι σ’ αυτό το ιεραρχικό αξιολογικό μοντέλο διοίκησης, αντιπροτείνουμε μια άλλη, δημοκρατική λειτουργία του σχολείου με την ανάδειξη του συλλόγου διδασκόντων σε βασικό στοιχείο ρύθμισης της σχολικής ζωής. Όλες οι σημαντικές αποφάσεις να περάσουν στην αρμοδιότητα του συλλόγου διδασκόντων. Οι διευθυντές και υποδιευθυντές να έχουν μόνο εκτελεστικές και συντονιστικές αρμοδιότητες και να εκλέγονται αποκλειστικά από το σύλλογο.

Καλούμε τους συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα τους ενάντια στο σχολείο της αγοράς, ενάντια στην αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να παλέψουν για ενιαίο δωδεκάχρονο δημόσιο, δωρεάν σχολείο των όλων, των ίσων και των διαφορετικών, χωρίς ταξικούς φραγμούς κι αξιολογήσεις που θα σέβεται τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, θα αναπτύσσει την κριτική τους σκέψη, θα προωθεί την αγάπη για τη γνώση κι όχι την πειθάρχηση, θα τα μάθει να εξηγούν και ν’ αλλάζουν τον κόσμο, θα τα διδάξει αλληλεγγύη, συλλογικότητα, αγωνιστικότητα.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τα πολύ συχνά ελληνικά επώνυμα που προέρχονται από αλβανικές λέξεις

35.000 στην ουρά: Τελευταία ευκαιρία για το online εύκολο Proficiency ΧΩΡΙΣ προφορικά, έκθεση έως 26 Ιουνίου

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλαδικες
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Η «Φυσική» αρνητικότητα της Θετικής Κατεύθυνσης
Είναι αναγκαίο να αλλάξουμε επιτέλους νοοτροπία και να αντιμετωπίζουμε την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια ως εφαλτήριο μιας επιστημονικής σταδιοδρομίας...
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024: Η «Φυσική» αρνητικότητα της Θετικής Κατεύθυνσης
Σαλάτα με φακές
Η πιο νόστιμη σαλάτα με φακές: Συνταγή από την Παλαιστίνη
Η κλασική συνταγή για φακοσαλάτα, υγιεινή, θρεπτική και άκρως καλοκαιρινή περιέχει εκτός από τις φακές, τοματίνια ή ντομάτες, αγγούρι, κόκκινο...
Η πιο νόστιμη σαλάτα με φακές: Συνταγή από την Παλαιστίνη