Thumbnail
Σε ΦΕΚ το πρόγραμμα σπουδών μαθήματος Γεωλογίας-Γεωγραφίας των Α’ και Β’ τάξεων Γυμνασίου

Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ Β 1859/24-3-2023 η υπουργική απόφαση ης υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Ζέττας Μακρή με το Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος της Γεωλογίας – Γεωγραφίας των Α’ και Β’ τάξεων Γυμνασίου.  

Δείτε εδώ το ΦΕΚ

H Γεωλογία-Γεωγραφία στις τέσσερις πρώτες τάξεις του Δημοτικού είναι ενταγμένη στο μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. Στην Ε’ και τη Στ’ Δημοτικού και στην Α’ και Β’ Γυμνασίου διδάσκεται ως αυτόνομο μάθημα – Γεωγραφία και Γεωλογία-Γεωγραφία αντίστοιχα. Ο βασικός άξονας των Θεματικών Ενοτήτων που διατρέχουν την προσέγγιση της ύλης στην Α’ Γυμνασίου είναι η έννοια της αλλαγής, της δυναμικής μεταβολής. 

Μέσα από αυτό το πρίσμα εξετάζονται τόσο το φυσικό περιβάλλον (Γη, ατμόσφαιρα, φυσικές καταστροφές) όσο και το ανθρωπογενές (θέματα πληθυσμού). Βασική κατεύθυνση του Προγράμματος Σπουδών είναι να αποβεί κινητήρια δύναμη για την αλλαγή του σχολικού κλίματος. 

Να εμπνεύσει τους/τις εκπαιδευτικούς με κατάλληλες οδηγίες, χώρο, τρόπους και μέσα, ώστε η σχολική τάξη να εξελιχθεί σε εργαστήριο έρευνας, επικοινωνίας, δράσης και έκφρασης, που οδηγεί τους/τις μαθητές/-τριες στο να εργάζονται για να πραγματώσουν: τη συνεργατικότητα, την αυτογνωσία, τη γλωσσική επίγνωση, την επικοινωνιακή ικανότητα, την υπευθυνότητα, την ανεκτικότητα, την πειθαρχία, το αίσθημα δικαίου, τη δημοκρατική ευαισθησία, την άμιλλα, την αλληλεγγύη, την αισθητική καλλιέργεια, την επίλυση προβλημάτων, τη διερευνητική μάθηση, την ψηφιακή εγγραμματοσύνη. 

Επιμέρους βασικό διδακτικό προσανατολισμό του προγράμματος αποτελεί η αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών ως εργαλείων έρευνας και μάθησης σε όλο το εύρος τους, όπως συνιστάται από την Οδηγία της ΕΕ (Digital Education Action Plan 2021-2027). Στόχος του Προγράμματος Σπουδών είναι να δοθούν ερεθίσματα, κατευθύνσεις και αρχές, κίνητρα και μεθοδολογικά εργαλεία για την επίτευξη της αποτελεσματικής διδασκαλίας μέσω της δημιουργίας δυναμικών κοινοτήτων μάθησης.  

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατακρεούργησαν τους μαθητές στην Φυσική: "Πάνω από 4 ώρες θέλουν για να λυθούν τα θέματα"

Μπάχαλο και στην Ιστορία: Άνω κάτω με αυτά τα θέματα

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 5 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 13/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PANELLINIES
Πανελλαδικές 2024 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα στις Ηλεκτρικές Μηχανές, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις, Ναυσιπλοϊα ΙΙ και Ναυτικές Μηχανές
Τα θέματα στα μαθήματα Ηλεκτρικές Μηχανές, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις, Ναυσιπλοΐα ΙΙ, Ναυτικές Μηχανές στο alfavita.gr
Πανελλαδικές 2024 - ΕΠΑΛ: Τα θέματα στις Ηλεκτρικές Μηχανές, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις, Ναυσιπλοϊα ΙΙ και Ναυτικές Μηχανές
πασοκ
Σκοπιμότητα, αφέλεια ή κάτι άλλο;
Το εκλογικό αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που ετέθη ως κοινός στόχος μας. Όμως, αυξήσαμε την επιρροή μας κατά 5% σε σχέση με τις προηγούμενες ευρωεκλογές.
Σκοπιμότητα, αφέλεια ή κάτι άλλο;
Οικονομικά
Πού οδεύει η Οικονομική Επιστήμη;
Σε μια εποχή όπου η ανεργία μαστίζει την κοινωνία και οι νέοι βρίσκονται αντιμέτωποι με τη σκληρή πραγματικότητα της αγοράς εργασίας, η προσέγγιση...
Πού οδεύει η Οικονομική Επιστήμη;
καυσωνασ
Καιρός: Σήμερα η πιο δύσκολη μέρα του καύσωνα- Αυτές είναι οι 10 περιοχές θα κάνουν ρεκόρ ζέστης
«Καμίνι» η χώρα- Αποπνικτική η ατμόσφαιρα με 43αρια και αφρικανική σκόνη
Καιρός: Σήμερα η πιο δύσκολη μέρα του καύσωνα- Αυτές είναι οι 10 περιοχές θα κάνουν ρεκόρ ζέστης