Προσλήψεις στην Ειδική Αγωγή: Τα κενά Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής υπερβαίνουν τα 250
Υπερβαίνουν τα 250 σύμφωνα με τις πρόσφατες καταχωρήσεις εν όψει της Δ΄ φάσης προσλήψεων

Τον επικαιροποιημένο πίνακα κενών Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής κοινοποίησε η Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

Επικαιροποιημένος πίνακας κενών Φιλολόγων Ειδικής Αγωγής.

Έπειτα από σχεδόν 3 μήνες από τότε που πραγματοποιήθηκε η Γ΄ φάση προσλήψεων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), το ΥΠΑΙΘ αποφάσισε – με πρωτοφανή καθυστέρηση –  τη διεξαγωγή της Δ΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών ΕΑΕ.

Παρά το γεγονός ότι μετά την Γ΄ φάση προσλήψεων είχαν μείνει 442 κενά φιλολόγων Ειδικής Αγωγής χωρίς κάλυψη, κατά την παρούσα φάση καταχωρήθηκαν περίπου 250 κενά.

Οι λόγοι αυτής της διαφοράς ποικίλουν και οφείλονται στους εξής παράγοντες:

Πολλές ΔΙΔΕ καταχώρησαν μόνο τα κενά που σχετίζονται με έκτακτες ανάγκες, όπως παραιτήσεις εκπαιδευτικών, άδειες μητρότητας, άδειες επαπειλούμενης κύησης κ.ο.κ., παρασυρόμενες από τον τίτλο του εγγράφου που εστάλη από το ΥΠΑΙΘ προς αυτές, ο οποίος κάνει λόγο για «καταγραφή έκτακτων λειτουργικών κενών για πρόληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών».

Ωστόσο, στο περιεχόμενο του εν λόγω εγγράφου αναφέρεται και η καταχώρηση των ανελαστικών (=πάγιων) αναγκών, έκφραση την οποία αρκετές ΔΙΔΕ, όπως μας ενημέρωσαν, δεν την αντιλήφθηκαν.

Άλλες πάλι ΔΙΔΕ δεν καταχώρησαν τα κενά τα οποία καλύπτονται μερικώς (π.χ. ένας φιλόλογος για έξι μαθητές Παράλληλης Στήριξης) θεωρώντας ότι το κενό έχει καλυφθεί παρά το γεγονός ότι παρέχονται στους μαθητές οι μισές ώρες στήριξης από αυτές που προβλέπονται από τις επίσημες γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ.

Η καταγραφή των κενών ζητήθηκε κατά την περίοδο που η χώρα πλήττονταν από την κακοκαιρία (η προθεσμία καταχώρησης ήταν από την Παρασκευή 03/02/22 έως τη Δευτέρα 06/02/22) με αποτέλεσμα αρκετές ΔΙΔΕ να μην προλάβουν να καταχωρήσουν τα κενά.

Ωστόσο, παρά τους ανωτέρω ανασταλτικούς παράγοντες, έχουν καταχωρηθεί περίπου 250 κενά φιλολόγων ΕΑΕ, όπως αυτά προκύπτουν κατόπιν επικοινωνίας των μελών της Πρωτοβουλίας Φιλολόγων ΕΑΕ με τις ΔΙΔΕ όλης της επικράτειας.

Απουσιάζουν, ωστόσο, τα κενά ορισμένων περιοχών της Κεντρικής και Ανατολικής Μακεδονίας, καθώς ορισμένες ΔΙΔΕ δε θέλησαν να μας τα μεταφέρουν. 

PINAKAS

Στο πλαίσιο αυτό καλούμε την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να μεριμνήσει έστω και τώρα για την κάλυψη αυτών των 250 αναγκών αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι η ειδική αγωγή αποτελεί πράγματι προτεραιότητα.

Άλλωστε, κάθε παιδί δικαιούται μια ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή στο αγαθό της εκπαίδευσης και πόσο μάλλον όταν πρόκειται για παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Απευθύνουμε, λοιπόν, έκκληση στην ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και κατά τη διεξαγωγή της Δ΄ φάσης ΕΑΕ να ανταποκριθεί στις ανάγκες αυτών των παιδιών.

Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
εκπαιδευτικός
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών
Δύο επίκαιρες ερωτήσεις για την παιδεία έχουν προγραμματιστεί να συζητηθούν σήμερ Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι
Στη Βουλή σήμερα Δευτέρα οι άδειες αναπληρωτών και το νέο πειθαρχικό των φοιτητών