Thumbnail
Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από ​​​​​​​τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση»

Εκατοντάδες εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει ήδη ψήφισμα κατά της επερχόμενης ατομικής αξιολόγησης, μετά από κάλεσμα που απευθύνει ομάδα νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Οι τελευταίοι τονίζουν ότι «με την άρνηση μονιμοποίησης όσων συμπλήρωσαν διετία, το  ΥΠΑΙΘ επί της ουσίας θέλει να μας  «χρησιμοποιήσει» ως μοχλό για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, στην οποία επανειλημμένα έχει αντιδράσει ο κλάδος των εκπαιδευτικών».

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν από τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ  να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις που θα ενώσουν όλο τον Κλάδο ώστε να δοθεί ΚΟΙΝΗ – ΕΝΙΑΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ και να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση» όπως προβλέπεται από τον νόμο 4823/21 και την Υ.Α.  Αριθμ.9950/ΓΔ5 όπως απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης»

Το ψήφισμα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ «ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»!

Ο χώρος της εκπαίδευσης, που κατά τα άλλα όλες οι κυβερνήσεις κόπτονται για αυτήν, βρίσκεται και πάλι στο στόχαστρο. Το ΥΠΑΙΘ επί της ουσίας θέλει να μας  «χρησιμοποιήσει» ως μοχλό για να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του νόμου 4823/21, στην οποία επανειλημμένα έχει αντιδράσει ο κλάδος των εκπαιδευτικών.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας και τώρα και με τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα καλύψει τα χιλιάδες κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία.

Εμείς, καλύψαμε για 10, 13, 15 χρόνια ως αναπληρωτές πάγιες ανάγκες στην εκπαίδευση σε όλη τη χώρα, ενώ μαζέψαμε κάθε τί (με το αζημίωτο φυσικά, ελέω προσοντολογίου – Γαβρόγλου) για μια θέση στους πίνακες διορισμών. Έρχονται τώρα, μετά από όλη αυτή τη προσπάθεια και τον αγώνα να μας «αξιολογήσουν»; Ποιοι και με ποια κριτήρια;

Η ουσία είναι η εξής: θέλουν ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο, υποχρηματοδοτούμενο, ένα σχολείο που όλα τα ζητήματα που προκύπτουν θα λύνονται στο πλαίσιο της ατομικής ευθύνης, όπου ο γονέας θα βάζει όλο και πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. Θέλουν ένα δάσκαλο σκυφτό, σάκο του μποξ στον εκάστοτε καλοθελητή «ευεργέτη». Έναν δάσκαλο πελαγωμένο από την ατελείωτη γραφειοκρατία για χάρη της αναβάθμισης της σχολικής μονάδας, ο οποίος θα φταίει για οτιδήποτε συμβαίνει στο χώρο εργασίας του.

Ο άθλιος εκβιασμός και η ομηρεία των νεοδιόριστων δε θα περάσει!

Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων!

Δεν ονειρευόμαστε ένα τέτοιο σχολείο για τους μαθητές μας και τα παιδιά μας. Εμείς σε ένα τέτοιο σχολείο δεν θα αξιολογηθούμε!

Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ  να πάρουν αγωνιστικές αποφάσεις που θα ενώσουν όλο τον Κλάδο ώστε να δοθεί ΚΟΙΝΗ – ΕΝΙΑΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!

Να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση:

  1. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση» όπως προβλέπεται από τον νόμο 4823/21 και την Υ.Α.  Αριθμ.9950/ΓΔ5 όπως απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης»
  2. Όλα τα αναγκαία μέτρα που θα λειτουργήσουν επικουρικά στην οργάνωση του αγώνα μας  π.χ. στάσεις εργασίας και απεργιακή κινητοποίηση.
  3. Πανελλαδική κινητοποίηση σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με αίτημα την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και την έκδοση όλων των διαπιστωτικών πράξεων από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ με ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων  νομικών μέσων (π.χ. εξώδικα, προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν γίνει ανακλήσεις) προκειμένου να πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση.
  4. Σε έκδοση ενημερωτικού γράμματος προς τους γονείς που θα ενημερώνει για τους πραγματικούς στόχους της κυβέρνησης.
  5. Να πάρουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ενημέρωση και τη συσπείρωση του Κλάδου με συσκέψεις, συνελεύσεις, κινητοποιήσεις, συνεντεύξεις τύπου.

Υπογραφές συγκεντρώνονται ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ChatGpt για όλους: Παρέχεται σε 100.000 υποψήφιους πανελλαδικά ως 20/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 20/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χρήματα
Κρατική κλήρωση 1.000€: Ποιοι συμμετέχουν αυτόματα – Πότε θα πληρωθούν οι τυχεροί
Ειδική κλήρωση μοιράζει 1.000 ευρώ σε χιλιάδες δικαιούχους προπληρωμένων καρτών – Πότε γίνονται η κλήρωση και οι πληρωμές
Κρατική κλήρωση 1.000€: Ποιοι συμμετέχουν αυτόματα – Πότε θα πληρωθούν οι τυχεροί
ΥΠΑΙΘΑ
«Καμπανάκι» κατάρρευσης από ΕΝΕΡΥΠ: 30 Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με λιγότερους από 10 υπαλλήλους
ΕΝΕΡΥΠ: Σε καθεστώς οριακής λειτουργίας δεκάδες υπηρεσίες εκπαίδευσης
«Καμπανάκι» κατάρρευσης από ΕΝΕΡΥΠ: 30 Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με λιγότερους από 10 υπαλλήλους
Flyover November
Εντυπωσιακά νέα πλάνα από το Flyover Θεσσαλονίκης – Πότε παραδίδεται η μεγαλύτερη γέφυρα της Ελλάδας
Η κατασκευή του Flyover προχωρά με ταχείς ρυθμούς – Στο 30% η υλοποίηση, εντυπωσιάζουν τα νέα πλάνα από drone.
Εντυπωσιακά νέα πλάνα από το Flyover Θεσσαλονίκης – Πότε παραδίδεται η μεγαλύτερη γέφυρα της Ελλάδας
ΚΟΥΤΟΥΖΗΣ
Μανώλης Κουτούζης (Πρύτανης ΕΑΠ) στο alfavita.gr: Ένα Πανεπιστήμιο, σημείο αναφοράς στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο: Προσφορά, Εξέλιξη και Νέες Προκλήσεις - Τα πρώτα βήματα
Μανώλης Κουτούζης (Πρύτανης ΕΑΠ) στο alfavita.gr: Ένα Πανεπιστήμιο, σημείο αναφοράς στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση