Σχολική τάξη
Σοκαριστική έρευνα στις ΗΠΑ - Το 25% των μαθητών παρακολουθεί πορνογραφικό υλικό μέσα στην τάξη

Σχεδόν το 1/4 των εφήβων στις ΗΠΑ, δήλωσαν πως έχουν δει πορνογραφικό υλικό μέσα στην τάξη, σύμφωνα με έρευνα της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης, Common Sense Media, που μελετά τον αντίκτυπο της τεχνολογίας στη νεολαία. 

Τα αποτελέσματα της έρευνας χαρακτηρίζονται ναι μεν ανησυχητικά αλλά όχι σοκαριστικά, καθώς είναι συχνό φαινόμενο μαθητές να πιάνονται "στα πράσα" καθώς κοιτούν ακατάλληλες εικόνες. 

Να σημειωθεί πως τα ποσοστά μεταξύ  αγοριών και κοριτσιών, είναι σχεδόν ίδια.

«Πριν από είκοσι χρόνια, ήταν περισσότερο δύσκολη η απόκτηση συσκευών τεχνολογίας, όπως κινητές συσκευές. Και τώρα δεν είναι καθόλου δύσκολο», είπε ο Wisniewski, βοηθός διευθυντού σε Γυμνάσιο στο New Jersey. 

Συχνό φαινόμενο για το 60% των εφήβων 

Ως συχνό φαινόμενο χαρακτηρίζεται η παρακολούθηση πορνογραφικού υλικού για τους έφηβους μαθητές, καθώς το 60% από όσους απάντησαν θετικά, ανέφερε πως το κάνει αρκετές φορές μέσα στο μήνα. 

Μάλιστα, το 40% ανέφερε πως το έκανε τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα, ενώ το 13% του συνολικού αριθμού, δήλωσαν πως έχουν παρακολουθήσει ακατάλληλο υλικό σε σχολική συσκευή. 

Αναλυτικότερα, οι αριθμοί στις προσωπικές συσκευές φαίνεται να είναι πολύ υψηλότεροι, όπως διαπιστώθηκε από την κοινή λογική. Σχεδόν τα τρία τέταρτα των εφήβων έχουν δει διαδικτυακό πορνό σε κάποια μορφή, σύμφωνα με την έκθεση, και περισσότεροι από τους μισούς, για την ακρίβεια το 54%, το είχαν δει μέχρι την ηλικία των 13 ετών. Ενώ πολλοί έφηβοι κοιτάζουν σκόπιμα την πορνογραφία, το 58 τοις εκατό όσων ανέφεραν ότι είδαν πορνό στο διαδίκτυο είπε το είδαν κατά λάθος.

Η έρευνα, διεξήχθη τον Σεπτέμβριο και περιελάμβανε περισσότερους από 1.300 έφηβους στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η Common Sense εξετάζει αυτό το θέμα, ενώ από όσο γνωρίζει η οργάνωση, η έκθεση είναι η πρώτη που εξετάζει τη χρήση διαδικτυακής πορνογραφίας σε ένα μεγάλο, δημογραφικά αντιπροσωπευτικό δείγμα εφήβων, δήλωσε εκπρόσωπος της Common Sense.

«Το πρόβλημα επιδεινώθηκε τα τελευταία χρόνια»

Σύμφωνα με τον επικεφαλή τεχνολογίας για τα σχολεία της πόλης Lenoir, κοντά στο Knoxville, Chris Smallen, το πρόβλημα επιδεινώθηκε τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, λόγω της διάθεσης συσκευών στους μαθητές κατά την περίοδο της πανδημίας, για την πραγματοποίηση της τηλεκπαίδευσης.

Αυτοί οι αριθμοί εκτοξεύθηκαν στα ύψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν σχεδόν κάθε σχολείο ασχολήθηκε με κάποια μορφή εικονικής μάθησης, που τροφοδοτήθηκε εν μέρει από ομοσπονδιακά χρήματα ανακούφισης.

Όπως αναφέρουν οι εκπαιδευτικοί στο edweek.org, ως μέτρο πρόληψης είναι να ενημερώνουν τους μαθητές ότι η δραστηριότητά τους στο διαδίκτυο παρακολουθείται, με την ελπίδα να περιοριστεί η ακατάλληλη περιήγηση των εφήβων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τι να αποφεύγετε όταν πλένετε τα μαγιό
Βρεγμένο μαγιό: Οι κρυφοί κίνδυνοι και πώς να τους αποφύγετε
Η παρατεταμένη χρήση ενός βρεγμένου μαγιό μπορεί να φαίνεται αβλαβής, ειδικά κατά τη διάρκεια μιας ημέρας διασκέδασης στην παραλία ή στην πισίνα
Βρεγμένο μαγιό: Οι κρυφοί κίνδυνοι και πώς να τους αποφύγετε
pierrakakis
Κυριάκος Πιερρακάκης: Ποιες αλλαγές θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Κυριάκος Πιερρακάκης: «Μια μεγάλης κλίμακας παρέμβαση σε νομοθετικό επίπεδο και, ταυτόχρονα, πολλές μικρές αλλαγές σε κάθε πτυχή της σχολικής...
Κυριάκος Πιερρακάκης: Ποιες αλλαγές θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση