Μονιμοποίηση νεοδιόριστων: Πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ ζητούν οι ΣΥΝΕΚ
Ως ΣΥΝΕΚ επαναφέρουμε την πρόταση μας για πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων απαιτώντας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης

Το ΥΠΑΙΘ κρατά ομήρους τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους αποτρέποντας τη μονιμοποίησή τους, τονίζει η παράταξη των ΣΥΝΕΚ σε ανακοίνωσή της σχετικά με την απόφαση του Υπουργείου να μη μονιμοποιηθούν οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί αν δεν αξιολογηθούν προηγουμένως.

Οι ΣΥΝΕΚ σημειώνουν ότι από τη μία το Υπουργείο Παιδείας, που σκόπιμα μεταθέτει τη μονιμοποίηση στο μέλλον, σε μια προσπάθεια εκβιασμού και ομηρίας των νεοδιόριστων συναδέρφων στο πλαίσιο της εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του ν. 4823/21, που προβλέπουν αξιολόγηση πριν την μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και από την άλλη η διασπαστική και ψηφοθηρική στάση κάποιων παρατάξεων έχει φέρει τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους σε αδιέξοδο.

«Ως ΣΥΝΕΚ επαναφέρουμε την πρόταση μας για πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων απαιτώντας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, καθώς έχει παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νεοδιόριστους της Ειδικής Αγωγής», συμπληρώνει η παράταξη

Ολη η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ

Οι ΣΥΝΕΚ είχαν εγκαίρως επισημάνει στο ΔΣ της ΟΛΜΕ το ζήτημα της μη έκδοσης των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι διορίστηκαν στις 19/8/20. Με βάση τη νομοθεσία, μόλις παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα έπρεπε να προχωρήσουν στις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Στην προκειμένη περίπτωση, όφειλαν οι υπηρεσίες να έχουν προχωρήσει στις σχετικές πράξεις έως τις 19/10/2022. Μετά την επισήμανση των ΣΥΝΕΚ, η ΟΛΜΕ είχε επικοινωνήσει με το ΥΠΑΙΘ, το οποίο διαβεβαίωνε ότι το θέμα είναι δήθεν διαδικαστικό και θα λυνόταν άμεσα. Βλέποντας όμως την συνέχιση του προβλήματος οι ΣΥΝΕΚ καταθέσαμε την εξής πρόταση στο ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 10 Νοεμβρίου: «Με αφορμή τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020 προτείνουμε την Τρίτη 15/11 να γίνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε όλες τις ΔΔΕ της χώρας και την ίδια μέρα το ΔΣ της ΟΛΜΕ να ζητήσει συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για το πολύ σοβαρό αυτό ζήτημα».

Καμία παράταξη, δυστυχώς, δεν απάντησε θετικά στην πρότασή μας με αποτέλεσμα να μην υπάρξει καμία κινητοποίηση της Ομοσπονδίας προς αυτή την κατεύθυνση. Την ίδια ώρα που αρνήθηκαν να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση από την ΟΛΜΕ, κάποιες παρατάξεις διοργάνωσαν δική τους «κινητοποίηση» στο ΥΠΑΙΘ, καθώς μοναδικό στόχο έχουν το «καπέλωμα» κάθε αγώνα και την κατασυκοφάντηση της ΟΛΜΕ για ψηφοθηρικούς λόγους. Στην «κινητοποίηση» αυτή, όπως ήταν αναμενόμενο δεν υπήρξε παρά ελάχιστη συμμετοχή. Αποτέλεσμα της στάσης τους αυτής είναι αφενός να μην επιλύεται κανένα πρόβλημα των συναδέλφων και αφετέρου να επιβάλει το ΥΠΑΙΘ την αντιεκπαιδευτική πολιτική του χωρίς ουσιαστικές αντιδράσεις.

Από τη μία το Υπουργείο Παιδείας, που σκόπιμα μεταθέτει τη μονιμοποίηση στο μέλλον, σε μια προσπάθεια εκβιασμού και ομηρίας των νεοδιόριστων συναδέρφων στο πλαίσιο της εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του ν. 4823/21, που προβλέπουν αξιολόγηση πριν την μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και από την άλλη η διασπαστική και ψηφοθηρική στάση κάποιων παρατάξεων έχει φέρει τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους σε αδιέξοδο.

Είναι αδιανόητο οι νεοδιόριστοι/ες συνάδελφοι, που εργάστηκαν ως αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί πάνω από 10 και 15 έτη, που γύρισαν σε κάθε γωνιά της χώρας να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο τόσο από το ΥΠΑΙΘ που τους κρατά ομήρους για να περάσει την ατομική αξιολόγηση, όσο από κάποιες παρατάξεις που τους βλέπουν μόνο ως πιθανούς τους ψηφοφόρους, αδιαφορώντας επί της ουσίας για την επίλυση του προβλήματος.

Ως ΣΥΝΕΚ επαναφέρουμε την πρόταση μας για πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων απαιτώντας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, καθώς έχει παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νεοδιόριστους της Ειδικής Αγωγής.

Συνεχίζουμε μαζικά και ενωτικά τον διαρκή αγώνα για την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων Κεραμέως 4692/ 20 & 4823/21.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Συνελήφθη καθηγήτρια σε σχολική εκδρομή επειδή μαθητής είχε πάνω του κάνναβη και σουγιά

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 15 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 15/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

votana_0.jpg
Τα βότανα «σύμμαχοι» της καρδιάς – Βοηθούν στη χοληστερόλη, στο στρες και στη θλίψη
Τέσσερα φυτά υπόσχονται γιατρειά για τις καρδιές που σημάδεψε η απώλεια, ο πόνος και η θλίψη
Τα βότανα «σύμμαχοι» της καρδιάς – Βοηθούν στη χοληστερόλη, στο στρες και στη θλίψη
lexeis
Τι σημαίνει «drink» στα ελληνικά; Είσθε σίγουροι ότι μπορείτε να το αποδώσετε με μια και μόνο λέξη;
Να γιατί η η Αγγλική γλώσσα δεν μπορεί να είναι λακωνική όπως είναι η Ελληνική
Τι σημαίνει «drink» στα ελληνικά; Είσθε σίγουροι ότι μπορείτε να το αποδώσετε με μια και μόνο λέξη;