Μονιμοποίηση νεοδιόριστων: Πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ ζητούν οι ΣΥΝΕΚ
Ως ΣΥΝΕΚ επαναφέρουμε την πρόταση μας για πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων απαιτώντας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης

Το ΥΠΑΙΘ κρατά ομήρους τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους αποτρέποντας τη μονιμοποίησή τους, τονίζει η παράταξη των ΣΥΝΕΚ σε ανακοίνωσή της σχετικά με την απόφαση του Υπουργείου να μη μονιμοποιηθούν οι δόκιμοι εκπαιδευτικοί αν δεν αξιολογηθούν προηγουμένως.

Οι ΣΥΝΕΚ σημειώνουν ότι από τη μία το Υπουργείο Παιδείας, που σκόπιμα μεταθέτει τη μονιμοποίηση στο μέλλον, σε μια προσπάθεια εκβιασμού και ομηρίας των νεοδιόριστων συναδέρφων στο πλαίσιο της εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του ν. 4823/21, που προβλέπουν αξιολόγηση πριν την μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και από την άλλη η διασπαστική και ψηφοθηρική στάση κάποιων παρατάξεων έχει φέρει τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους σε αδιέξοδο.

«Ως ΣΥΝΕΚ επαναφέρουμε την πρόταση μας για πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων απαιτώντας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, καθώς έχει παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νεοδιόριστους της Ειδικής Αγωγής», συμπληρώνει η παράταξη

Ολη η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ

Οι ΣΥΝΕΚ είχαν εγκαίρως επισημάνει στο ΔΣ της ΟΛΜΕ το ζήτημα της μη έκδοσης των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι διορίστηκαν στις 19/8/20. Με βάση τη νομοθεσία, μόλις παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος το Υπουργείο Παιδείας και οι αρμόδιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης θα έπρεπε να προχωρήσουν στις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Στην προκειμένη περίπτωση, όφειλαν οι υπηρεσίες να έχουν προχωρήσει στις σχετικές πράξεις έως τις 19/10/2022. Μετά την επισήμανση των ΣΥΝΕΚ, η ΟΛΜΕ είχε επικοινωνήσει με το ΥΠΑΙΘ, το οποίο διαβεβαίωνε ότι το θέμα είναι δήθεν διαδικαστικό και θα λυνόταν άμεσα. Βλέποντας όμως την συνέχιση του προβλήματος οι ΣΥΝΕΚ καταθέσαμε την εξής πρόταση στο ΔΣ της ΟΛΜΕ στις 10 Νοεμβρίου: «Με αφορμή τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020 προτείνουμε την Τρίτη 15/11 να γίνουν συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας σε όλες τις ΔΔΕ της χώρας και την ίδια μέρα το ΔΣ της ΟΛΜΕ να ζητήσει συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για το πολύ σοβαρό αυτό ζήτημα».

Καμία παράταξη, δυστυχώς, δεν απάντησε θετικά στην πρότασή μας με αποτέλεσμα να μην υπάρξει καμία κινητοποίηση της Ομοσπονδίας προς αυτή την κατεύθυνση. Την ίδια ώρα που αρνήθηκαν να υπάρξει συντονισμένη αντίδραση από την ΟΛΜΕ, κάποιες παρατάξεις διοργάνωσαν δική τους «κινητοποίηση» στο ΥΠΑΙΘ, καθώς μοναδικό στόχο έχουν το «καπέλωμα» κάθε αγώνα και την κατασυκοφάντηση της ΟΛΜΕ για ψηφοθηρικούς λόγους. Στην «κινητοποίηση» αυτή, όπως ήταν αναμενόμενο δεν υπήρξε παρά ελάχιστη συμμετοχή. Αποτέλεσμα της στάσης τους αυτής είναι αφενός να μην επιλύεται κανένα πρόβλημα των συναδέλφων και αφετέρου να επιβάλει το ΥΠΑΙΘ την αντιεκπαιδευτική πολιτική του χωρίς ουσιαστικές αντιδράσεις.

Από τη μία το Υπουργείο Παιδείας, που σκόπιμα μεταθέτει τη μονιμοποίηση στο μέλλον, σε μια προσπάθεια εκβιασμού και ομηρίας των νεοδιόριστων συναδέρφων στο πλαίσιο της εφαρμογής των σχετικών διατάξεων του ν. 4823/21, που προβλέπουν αξιολόγηση πριν την μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και από την άλλη η διασπαστική και ψηφοθηρική στάση κάποιων παρατάξεων έχει φέρει τους/τις νεοδιόριστους/ες συναδέλφους σε αδιέξοδο.

Είναι αδιανόητο οι νεοδιόριστοι/ες συνάδελφοι, που εργάστηκαν ως αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικοί πάνω από 10 και 15 έτη, που γύρισαν σε κάθε γωνιά της χώρας να αντιμετωπίζονται με αυτό τον τρόπο τόσο από το ΥΠΑΙΘ που τους κρατά ομήρους για να περάσει την ατομική αξιολόγηση, όσο από κάποιες παρατάξεις που τους βλέπουν μόνο ως πιθανούς τους ψηφοφόρους, αδιαφορώντας επί της ουσίας για την επίλυση του προβλήματος.

Ως ΣΥΝΕΚ επαναφέρουμε την πρόταση μας για πανελλαδική κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ για το θέμα της μονιμοποίησης των νεοδιόριστων συναδέλφων απαιτώντας από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τις αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσουν να παρανομούν και να εκδώσουν άμεσα τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης, καθώς έχει παρέλθει η διετής δοκιμαστική περίοδος για τους νεοδιόριστους της Ειδικής Αγωγής.

Συνεχίζουμε μαζικά και ενωτικά τον διαρκή αγώνα για την κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων Κεραμέως 4692/ 20 & 4823/21.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 16/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

arxaioi
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
Οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι δεν ήταν οι μόνοι Ευρωπαίοι που έκαναν χρήση ουσιών
Ποιες είναι οι απαγορευμένες ουσίες που έκαναν χρήση οι αρχαίοι Έλληνες και οι Ρωμαίοι
EGKEFALOS
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
Τα ευρήματα της ομάδας βασίζονται σε προηγούμενη έρευνα του Arizona State University που καταδεικνύει μια σχέση μεταξύ της έκθεσης στη γλυφοσάτη και...
Αυτό το ζιζανιοκτόνο προκαλεί μόνιμη βλάβη στον εγκέφαλο ακόμη και μετά από σύντομη επαφή
κεπ
Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα
Χιλιάδες μόνιμες θέσεις σε ΚΕΠ και Δήμους για απόφοιτους λυκείου ίσως και αυτή την εβδομάδα - Άμεσα χρειάζεται να φτιάξετε ηλεκτρονικό Μητρώο ΑΣΕΠ
Είστε απόφοιτος λυκείου; Διορίζεστε σε ΚΕΠ με Μητρώο ΑΣΕΠ αυτή την εβδομάδα
Παλιά Μιτζελα
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας
Το τοπωνύμιο είναι βλάχικο, προέρχεται από το Μουντζέλα, που σημαίνει μικρό δασωμένο βουνό. Μια από τις παλιότερες γραπτές μαρτυρίες του ονόματος...
Παλιά Μιτζέλα: H απίστευτη ιστορία του εξαφανισμένου χωριού της Μαγνησίας