yppeth
INTIME NEWS
Τι αναφέρει ο ΣΑΤΕΑ σχετικά με τις παρατυπίες σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Γενικής σε κενά Ειδικής Αγωγής - Ζητά ενημέρωση για τον αριθμό των Τμημάτων Ένταξης που δεν λειτουργούν και τον αριθμό των εγκεκριμένων Παράλληλων Στηρίξεων που δεν έχουν καλυφθεί

Γνωρίζει η Διεύθυνση ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ για τις παρατυπίες σε τοποθετήσεις εκπαιδευτικών της Γενικής σε κενά Ειδικής Αγωγής, διερωτάται ο ΣΑΤΕΑ σε σχετική επιστολή του, ενώ παράλληλα ζητά ενημέρωση για τον αριθμό των Τμημάτων Ένταξης τα οποία δεν λειτουργούν μέχρι σήμερα, καθώς και για τον αριθμό των εγκεκριμένων Παράλληλων Στηρίξεων οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί.

«Στην προσπάθεια του το ΥΠΑΙΘ να δείξει ότι με την έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν υπάρχουν κενά στις δομές ΕΑΕ, τοποθετήθηκαν σε πολλές των περιπτώσεων νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής, άτυπα και με προφορικές οδηγίες παραβιάζοντας αποφάσεις βάσει εδαφίων νόμου και εγκυκλίων», σχολιάζει ο Σύλλογος, ενώ τονίζει ότι «διαπιστώνεται η κάλυψη κενών Τμημάτων Ένταξης από μόνιμο πλεονάζων προσωπικό χωρίς προσόντα στην ΕΑΕ και με το “πέρασμα” ωρών στο σύστημα myschool ως ενισχυτική διδασκαλία, ενώ δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να αναφέρει ότι μπορούν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με πλήρες ωράριο ενισχυτικής διδασκαλίας».

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή του ΣΑΤΕΑ:

Από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς μέχρι σήμερα, καταφθάνουν συνεχώς καταγγελίες στον Σύλλογό μας από όλη την επικράτεια, για παρατυπίες σε τοποθετήσεις των ΠΥΣΠΕ και προφορικές οδηγίες από Διευθυντές Δ.Π.Ε..  

Αρχικά, με εγκύκλιο προς τις Δ/νσεις Εκπαίδευσης και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις, ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ)ζήτησε την καταχώρηση των λειτουργικών κενών των Σχολικών Μονάδων Γενικής Εκπαίδευσης, των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. μέχρι τις 12/8 και τις 19/8 αντίστοιχα, ώστε να καταγραφούν οι ανάγκες για προσλήψεις αναπληρωτών. Είναι γνωστό ότι αυτή την περίοδο δεν μπορεί να καταγραφούν τα πραγματικά κενά στα σχολεία, γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί οι υπηρεσιακές μεταβολές, δεν έχουν υπολογιστεί οι άδειες των νεοδιόριστων, δεν έχουν οριστικοποιηθεί τα τμήματα, δεν έχουν καταγραφεί οι πραγματικές ανάγκες στα Ολοήμερα!

Στην προσπάθεια του το ΥΠΑΙΘ να δείξει ότι με την έναρξη της σχολικής χρονιάς δεν υπάρχουν κενά στις δομές ΕΑΕ, τοποθετήθηκαν σε πολλές των περιπτώσεων νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγής, άτυπα και με προφορικές οδηγίες παραβιάζοντας αποφάσεις βάσει εδαφίων νόμου και εγκυκλίων! Ορισμένες από αυτές τις τοποθετήσεις αφορούν Τμήματα Ένταξης, ενώ υπάρχουν και καταγγελίες ότι έχουν καλυφθεί ατύπως και θέσεις Παράλληλης Στήριξης. Υπάρχουν πολλές τέτοιου είδους καταγγελίες, που έφτασαν στον σύλλογο μας, από συναδέλφους σε όλη την Ελληνική Επικράτεια. Επιπλέον, διαπιστώνεται η κάλυψη κενών Τμημάτων Ένταξης από μόνιμο πλεονάζων προσωπικό χωρίς προσόντα στην ΕΑΕ και με το “πέρασμα” ωρών στο σύστημα myschool ως ενισχυτική διδασκαλία, ενώ δεν υπάρχει κάποια εγκύκλιος που να αναφέρει ότι μπορούν να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με πλήρες ωράριο ενισχυτικής διδασκαλίας.

Βάσει όλων των παραπάνω, θα θέλαμε να ενημερωθούμε αν η Διεύθυνση ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘ έχει γνώση της κατάστασης αυτής και εάν όντως συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα τι προτίθεται να κάνει. Ακόμη, αναρωτιόμαστε αν συνάδελφοι χωρίς προσόντα στην ΕΑΕ, επιτρέπεται να εργαστούν σε δομές ΕΑΕ εξυπηρετώντας καταστάσεις που επικρατεί “το μη χείρον βέλτιστον”. Τέλος, θα θέλαμε να μας ενημερώσετε για τον αριθμό των Τμημάτων Ένταξης τα οποία δε λειτουργούν μέχρι σήμερα, καθώς και για τον αριθμό των εγκεκριμένων Παράλληλων Στηρίξεων οι οποίες δεν έχουν καλυφθεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σχολικό
«Μην τραγουδάς, μην μιλάς, μην κουνιέσαι»: Καταγγελίες για αυταρχική συμπεριφορά σε σχολικό λεωφορείο ιδιωτικού σχολείου
Γονείς καταγγέλλουν αντιπαιδαγωγική στάση οδηγού και συνοδού – Ανεπαρκής η αντίδραση της διεύθυνσης
«Μην τραγουδάς, μην μιλάς, μην κουνιέσαι»: Καταγγελίες για αυταρχική συμπεριφορά σε σχολικό λεωφορείο ιδιωτικού σχολείου
cinema
Ξεκινά η μαγεία του θερινού σινεμά στον κήπο του Ζαππείου – Η ΑΙΓΛΗ ανοίγει και πάλι τις πόρτες της
Η ΑΙΓΛΗ επιστρέφει την Πρωτομαγιά στον κήπο του Ζαππείου, προσφέροντας κινηματογραφικές βραδιές με άρωμα καλοκαιριού, ρετρό ατμόσφαιρα και τεχνολογία...
Ξεκινά η μαγεία του θερινού σινεμά στον κήπο του Ζαππείου – Η ΑΙΓΛΗ ανοίγει και πάλι τις πόρτες της
universitry
Καταρρέουν ιστορικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ: Εγκατάλειψη από το κράτος, αδιαφορία από δωρητές
Η ανώτατη εκπαίδευση οδηγείται σε οικονομικό αδιέξοδο – Το κύμα των «λουκέτων» και η αλήθεια πίσω από τα νούμερα
Καταρρέουν ιστορικά πανεπιστήμια στις ΗΠΑ: Εγκατάλειψη από το κράτος, αδιαφορία από δωρητές
mitsotakis
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, ο πρωθυπουργός επέλεξε την πλατφόρμα του TikTok για να συνοψίσει τις κυβερνητικές παρεμβάσεις – Στο επίκεντρο η αύξηση...
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα