Θεατρολόγοι σε Κεραμέως: Να γίνουν συμπληρωματικοί διορισμοί
Να γίνουν συμπληρωματικοί διορισμοί γι' αυτούς που αδικήθηκαν, ζητούν οι θεατρολόγοι από την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Περισσότερες από 500 υπογραφές έχουν συγκεντρώσει οι θεατρολόγοι σε επιστολή με αιτήματά τους προς την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, που αφορά στον αποκλεισμό τους από τους διορισμούς του 2022.

Οι θεατρολόγοι επισημαίνουν την κατεπείγουσα ανάγκη για σύσταση όλων των απαραίτητων οργανικών θέσεων σε όλους τους κλάδους.

Επίσης, ζητούν συμπληρωματικούς διορισμούς αμέσως μετά τη σύσταση των οργανικών κενών σε όλους τους κλάδους που αδικήθηκαν λόγω της μη έγκαιρης σύστασης οργανικών θέσεων.

Η επιστολή

Αναλυτικά, η επιστολή των θεατρολόγων:

Ο αποκλεισμός των θεατρολόγων από τους διορισμούς του 2022 – Κατεπείγουσα ανάγκη για σύσταση όλων των απαραίτητων οργανικών θέσεων σε όλους τους κλάδους

Αξιότιμη κυρία Κεραμέως,

Αξιότιμη κυρία Μακρή,

Αξιότιμε κύριε Κόπτση,

● Είμαστε αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Θεατρολόγοι, οι οποίοι διδάσκουμε το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής με αλλεπάλληλες συμβάσεις εργασίας. Κάποιοι από εμάς εργαζόμαστε έως και 20 χρόνια ως ωρομίσθιοι και αναπληρωτές! Παραμένουμε αδιόριστοι, λόγω αποκλεισμού μας από τους διορισμούς του 2022 και της μη έγκαιρης σύστασης οργανικών θέσεων από το αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας. Δεν μπορούμε να κατανοήσουμε γιατί η Πολιτεία δεν δημιούργησε έγκαιρα τις απαραίτητες οργανικές θέσεις, ώστε να κάνει τους αντίστοιχους διορισμούς και στον κλάδο μας. Με αυτοπρόσωπη παρουσία του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου μας στο Υπουργείο, αλλά και με δεκάδες επιστολές προς εσάς, διαμαρτυρίες και ερωτήσεις στη Βουλή, είχε γίνει γνωστή η συγκεκριμένη ανάγκη και το Υπουργείο είχε τον απαραίτητο διοικητικό χρόνο να την καλύψει.

● Είμαστε νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί του 2021 και υπηρετούμε σε κάθε γωνιά της χώρας, καθώς τα 171 οργανικά κενά που συστάθηκαν για τον κλάδο ΠΕ 91.01 είναι πολύ λίγα συγκριτικά με τις πραγματικές ανάγκες και κάλυψαν κυρίως την ελληνική περιφέρεια. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βρεθούμε μακριά από τον τόπο  μας, αν και είχαμε υπηρετήσει ήδη σε όλη την Ελλάδα,  πάνω από δέκα χρόνια ως αναπληρωτές. Οι περισσότεροι από εμάς ζούμε μακριά από την οικογένειά μας. Η επιστροφή στον τόπο μόνιμης κατοικίας μας είναι επιβεβλημένη, γι’ αυτό και κρίνεται αναγκαία η σύσταση των οργανικών θέσεων πριν από τον Οκτώβριο που θα κατατεθούν οι αιτήσεις υπηρεσιακών μεταβολών.

● Είμαστε οι Θεατρολόγοι που υπηρετούμε στην Ειδική Αγωγή, σε μονάδες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Προσφέρουμε στον απαιτητικό αυτό χώρο με γνώση και αγάπη, αλλά η συνέχεια στο έργο μας δεν εξασφαλίστηκε από την Πολιτεία, καθώς σε δύο διαδοχικά έτη διορισμών άνοιξε μόνο ένα οργανικό κενό Ειδικής Αγωγής για ΠΕ.91.01, ενώ υπάρχουν μεγάλες ανάγκες. Ζητάμε την άμεση σύσταση των οργανικών κενών Ειδικής Αγωγής ΠΕ91.01 στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

● Είμαστε οι Θεατρολόγοι που διοριστήκαμε εδώ και πολλά χρόνια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Λόγω της μη σύστασης των οργανικών θέσεων για ΠΕ91.01, ακόμη παραμένουμε στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ,  χωρίς δυνατότητα μετάθεσης ή μετάταξης και χωρίς οργανική θέση (ούτε στα Μουσικά Σχολεία, όπου καλύπτουμε πάγιες και διαρκείς ανάγκες και ζητάμε επί χρόνια να εξεταστεί το ζήτημα  των κενών μας).

● Είμαστε φοιτητές Θεατρολογίας / άνεργοι Θεατρολόγοι που σπουδάζουμε / σπουδάσαμε την Τέχνη που γεννήθηκε στην Ελλάδα και έχουμε όνειρα για το επαγγελματικό μας μέλλον.

● Είμαστε μόνιμοι Θεατρολόγοι, αλλά και γονείς μαθητών/τριών και ζητάμε όλοι/ες οι μαθητές/τριες να έχουν ισότιμη πρόσβαση στα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής, διδαγμένα από εξειδικευμένους επιστήμονες.

● Είμαστε οι εκπρόσωποι του Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων (Π.Ε.ΣΥ.Θ.), που έχουμε επανειλημμένως μιλήσει και συναντηθεί με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου και τους συνεργάτες του. Μετά τον αποκλεισμό των Θεατρολόγων από τους φετινούς διορισμούς, έχουμε λάβει τη δέσμευση πως φέτος θα συσταθούν επιτέλους οι οργανικές θέσεις για τον κλάδο μας. Το ζητάμε εμφατικά και το περιμένουμε με αγωνία, γιατί έτσι θα καταξιωθεί το αντικείμενο της Θεατρικής Αγωγής και θα αντιμετωπισθούμε επιτέλους ως ισότιμοι εκπαιδευτικοί, με την αποκατάσταση μιας χρόνιας αδικίας.

Για όλους τους παραπάνω λόγους

● ζητάμε τη χαρτογράφηση και την επικαιροποίηση όλων των οργανικών θέσεων όλων των κλάδων με διαφανείς διαδικασίες, με «πυξίδα» το myschool, καθώς έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο σε αρκετές Διευθύνσεις, να ζητούνται δυσανάλογα λίγοι εκπαιδευτικοί για τα μαθήματα των ειδικοτήτων.

● Ζητάμε να ιδρυθούν άμεσα ΟΛΕΣ οι οργανικές θέσεις που ανταποκρίνονται στα πραγματικά κενά ΟΛΩΝ των σχολικών μονάδων της επικράτειας. Ζητάμε υψηλού επιπέδου ποιότητα στην πολύπαθη εκπαίδευση, την οποία υπηρετούμε με συνέπεια, αγάπη και γνώση για πάρα πολλά χρόνια. Αναμένουμε με αγωνία να δικαιωθούμε.

● Αιτούμαστε συμπληρωματικούς διορισμούς αμέσως μετά τη σύσταση των οργανικών κενών σε όλους τους κλάδους που αδικήθηκαν λόγω της μη έγκαιρης σύστασης οργανικών θέσεων.

Όλοι οι πολίτες και όλοι οι εκπαιδευτικοί είμαστε ίσοι.

Υπογράφουν οι Θεατρολόγοι ΠΕ 91.01

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

hoynta.jpg
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
57 χρόνια πριν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές
Μνήμες από την εκπαίδευση επί Χούντας: Το πειθαρχικό δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς και το ποινολόγιο για τους μαθητές
dictionary-lexiko-xenes_glosses-foreign_lagnuage.jpg
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;
Επειδή σε λίγο, για να επικοινωνήσουμε μεταξύ μας ή για να δούμε τηλεόραση, θα χρειαζόμαστε πτυχίο αγγλικής φιλολογίας, μήπως είναι πιο εύκολο να τα...
Πως λέμε στα ελληνικά: σέλφι, σπικάζ, ρίαλ εστέιτ ή μπίζνες πλαν;