amfitheatro-aei-foitites2
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/INTIME NEWS
ΠΟΣΔΕΠ: Τα Πανεπιστήμια έχουν βρεθεί αντιμέτωπα με μια πλειάδα προβλημάτων στην καθημερινή τους λειτουργία, ακόμη και στο διοικητικό τους μέρος, επειδή ο ν.4957 έχει κύριες και βασικές ελλείψεις

Απαράδεκτη δυσλειτουργία επικρατεί από την αρχή της ακαδημαϊκής χρονιάς στα ΑΕΙ λόγω του νόμου Κεραμέως, αναφέρει η Ομοσπονδία των Πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ) σε ανακοίνωσή της και 

«Τα Πανεπιστήμια έχουν βρεθεί αντιμέτωπα με μια πλειάδα προβλημάτων στην καθημερινή τους λειτουργία, ακόμη και στο διοικητικό τους μέρος, επειδή ο ν.4957 έχει κύριες και βασικές ελλείψεις, όσον αφορά σε μεταβατικές διατάξεις, σε εξουσιοδοτικές διατάξεις, ακόμη και σε διατάξεις που θα πρέπει να τροποποιηθούν ή στην καλύτερη περίπτωση να ερμηνευθούν, που είναι αδικαιολόγητο όταν το νομοσχέδιο κυοφορήθηκε επί δύο χρόνια. Ενδεικτικά, υπάρχει πρόβλημα στη συμμετοχή μονοπρόσωπων οργάνων στη σύνθεση των Συνελεύσεων, πρόβλημα στη συγκρότηση εκλεκτορικών με βάση τη συνάφεια, δεν προβλέπονται εκπαιδευτικές και προσωπικές άδειες, κ.α», τονίζει η Ομοσπονδία

Η ανακοίνωση της ΠΟΣΔΕΠ

Πέρα από τις αντιρρήσεις της ΠΟΣΔΕΠ για την ελλιπή διαδικασία διαλόγου και για ουσιώδεις πλευρές του πρόσφατου νόμου 4957, η ΠΟΣΔΕΠ είχε διατυπώσει έντονο προβληματισμό για τη δυνατότητα εφαρμογής του. Η έναρξη της ακαδημαϊκής περιόδου, από τις αρχές του Σεπτέμβρη, δυστυχώς μας επιβεβαιώνει, καθώς μέχρι στιγμής έχει οδηγήσει σε ένα πραγματικό αδιέξοδο λειτουργίας τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, που δεν μπορούν ακόμη να συγκροτηθούν νόμιμα οι Συνελεύσεις τους.

Τα Πανεπιστήμια έχουν βρεθεί αντιμέτωπα με μια πλειάδα προβλημάτων στην καθημερινή τους λειτουργία, ακόμη και στο διοικητικό τους μέρος, επειδή ο ν.4957 έχει κύριες και βασικές ελλείψεις, όσον αφορά σε μεταβατικές διατάξεις, σε εξουσιοδοτικές διατάξεις, ακόμη και σε διατάξεις που θα πρέπει να τροποποιηθούν ή στην καλύτερη περίπτωση να ερμηνευθούν, που είναι αδικαιολόγητο όταν το νομοσχέδιο κυοφορήθηκε επί δύο χρόνια. Ενδεικτικά, υπάρχει πρόβλημα στη συμμετοχή μονοπρόσωπων οργάνων στη σύνθεση των Συνελεύσεων, όπως αναφέρθηκε νωρίτερα, πρόβλημα στη συγκρότηση εκλεκτορικών με βάση τη συνάφεια, δεν προβλέπονται εκπαιδευτικές και προσωπικές άδειες, κ.α.

Η απαράδεκτη δυσλειτουργία που επικρατεί από την αρχή της ακαδημαϊκής χρονιάς επαναφέρει στο προσκήνιο την πάγια θέση μας ότι κάθε προσπάθεια νομοθέτησης, η οποία αγνοεί την πραγματικότητα και δεν προκύπτει από μια διαδικασία αλληλεπίδρασης με την πανεπιστημιακή κοινότητα (με άλλα λόγια εκείνους που θα κληθούν να εφαρμόσουν το όποιο νόμο) είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απθ
ΑΠΘ: Ημερίδα για τη σημασία των Θεολογικών Σπουδών στη σύγχρονη κοινωνία
Η ημερίδα εντάσσεται στον εορτασμό για τα 100 χρόνια από την ίδρυση και λειτουργία του ΑΠΘ και είναι αφιερωμένη στην ιστορία της Θεολογικής Σχολής
ΑΠΘ: Ημερίδα για τη σημασία των Θεολογικών Σπουδών στη σύγχρονη κοινωνία
Όχημα του IDF καταστρέφει δρόμους στη Γάζα
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
Βίντεο ντοκουμέντο δείχνει τον ισραηλινό στρατό να ισοπεδώνει δρόμους στη Γάζα, περιορίζοντας την κυκλοφορία και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό - Η...
Βίντεο - ντοκουμέντο: Οι IDF ισοπεδώνουν τους δρόμους στη Γάζα – Καμία πρόσβαση σε νερό και ασθενοφόρα
δασκάλα
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης
Οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται τα εργασιακά και μορφωτικά τους δικαιώματα - Προβληματισμοί για τη διαδικασία τοποθέτησης και τη φθίνουσα σειρά μορίων
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ζητούν ίσες ευκαιρίες επιλογής σχολείων και τήρηση της σειράς κατάταξης