panelladikes-sxoleia-taksi
Nick Paleologos / SOOC
«Κόβουν, ράβουν για να βγουν τα κουκιά» - Τι καταγγέλλει ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Να δοθούν ξεκάθαρες απαντήσεις από τους αρμοδίους για τον αριθμό των λειτουργικών κενών στη Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Αιτωλοακαρνανίας ζητά με επιστολή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Μετά από καταγγελίες εκπαιδευτικών, διαπιστώθηκε ότι ενώ δηλώθηκαν από τους διευθυντές έγκαιρα τα λειτουργικά κενά τους με βάση τις ανάγκες τους η Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Αιτωλοακαρνανίας επικαλέστηκε τον νόμο που αναφέρει 1 ΕΕΠ-ΕΒΠ προς 25 μαθητές και τις «έκοψε», υπογραμμίζοντας πως ο νόμος αυτός αφορά την σύσταση νέων οργανικών κενών και όχι τα λειτουργικά.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, όπως τονίζει ο σύλλογος, να χαθούν πάνω από 5 θέσεις συναδέλφων και οι πρώτοι στον πίνακα να βρεθούν αρκετά χιλιόμετρα μακριά!

Ακολουθεί η επιστολή των εκπαιδευτικών, όπως διατυπώθηκε από τον Σύλλογο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας:

« Έλεγχος νομιμότητας ως προς τα λειτουργικά κενά των ΕΕΠ-ΕΒΠ στην Δ.Δ.Ε. και Δ.Π.Ε.Αιτωλοακαρνανίας»

Ο ΣΕΕΠΕΑ Δυτικής Ελλάδας ήταν αποδέκτης αρκετών καταγγελιών για απόκρυψη λειτουργικών κενών στην Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Αιτωλοακαρνανίας. Μετά από έρευνα που κάναμε διαπιστώσαμε ότι ενώ δηλώθηκαν από τους διευθυντές έγκαιρα τα λειτουργικά κενά τους με βάση τις ανάγκες τους η Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια Αιτωλοακαρνανίας επικαλέστηκε τον νόμο που αναφέρει 1 ΕΕΠ-ΕΒΠ προς 25 μαθητές και τις ΄΄ έκοψε΄΄ . Να σημειωθεί ότι ο νόμος αυτός αφορά την σύσταση νέων οργανικών κενών και όχι τα λειτουργικά. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν πάνω από 5 θέσεις συναδέλφων και οι πρώτοι στον πίνακα να βρεθούν αρκετά χιλιόμετρα μακριά.

Ακόμα στην Πρωτοβάθμια δεν θα μπορέσουν να λειτουργήσουν τα ολοήμερα προγράμματα. Παρακαλούμε να μας απαντήσετε σε ποιο νόμο στηριχτήκατε και δεν δηλώσατε όλα τα λειτουργικά κενά που ζήτησαν οι διευθυντές ;

Αυτή την στιγμή δεν μπορούμε να καταλάβουμε πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία χωρίς το απαιτούμενο προσωπικό ΕΕΠ-ΕΒΠ και πόσο ασφαλές είναι αυτό για τους μαθητές . Ζητάμε και την γνωμοδότηση του ΠΥΣΕΕΠ που είναι το πλέον αρμόδιο όργανο για τα θέματα των ΕΕΠ-ΕΒΠ , με ποιο δικαίωμα οι παραπάνω διευθύνσεις δεν δήλωσαν όλα τα λειτουργικά κενά που είχαν δηλώσει οι διευθυντές των σχολείων .

Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες και αναμένουμε την απάντηση σας .

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

προκ
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
Η απόφαση που προκαλεί σοκ: Παιδιά στέλνονται σε πρόχειρες προκάτ αίθουσες σε χώρο που δεν επαρκεί, εγείροντας φόβους για την ασφάλειά τους
Καταγγελία: «Μας πετάνε έξω από το σχολείο μας για να βάλουν τα παιδιά σε… προκάτ κλουβιά!»
προσχολική αγωγή
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση του νομοθετικού πλαισίου και των δράσεων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στα πλαίσια...
Προσχολική Αγωγή & Εκπαίδευση: Πλήρες νομοθετικό πλαίσιο και νέες δράσεις ΥΠΑΙΘΑ στο δημόσιο διάλογο
plimmyrise_nipiagogeio
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο
Προσχολική αγωγή και εκπαίδευση: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του Υπ. Παιδείας
Παρουσίαση νομοθετικού πλαισίου και δράσεων του ΥΠΑΙΘ – Απάντηση στον κοινοβουλευτικό έλεγχο