Παράλληλη στήριξη, μία νέα μόδα
Η παράλληλη στήριξη είναι ένας θεσμός όπου θα πρέπει να παραμείνει ανέγγιχτος. Ο ρόλος και η σπουδαιότητα αυτής είναι ένα δώρο που δίνεται στα παιδιά με κάποιες ιδιαιτερότητες.

Τα τελευταία χρόνια η νέα μόδα έχει να κάνει με την ειδική αγωγή. Πολλοί νέοι και νέες κατευθύνονται προς αυτή την οδό για μία καλύτερη εργασιακή αποκατάσταση. Έχοντας βασικό πτυχίο πάνω στην ειδική αγωγή ( Ειδικοί Παιδαγωγοί, Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές) ή κάνοντας ένα μεταπτυχιακό ή επιμορφώσεις αναζητούν εργασία σαν ειδικοί θεραπευτές. Η νέα αυτή μόδα δεν φοριέται μόνο από τους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής ή μη αλλά και από τους γονείς. Πολλοί είναι εκείνοι που αναζητούν κάποιον να ‘’βοηθά’’ το παιδί τους μέσα στην σχολική τάξη ακόμα και αν δεν χρήζει αυτής της βοήθειας. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου το κράτος στερεί από κάποια παιδιά την δημόσια παράλληλη στήριξη όπου το έχουν πραγματική ανάγκη αναγκάζοντας τους γονείς να αναζητούν ιδιωτικό ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό.

Πλέον βλέπουμε καθημερινά σε όλα τα social είτε γονείς είτε ειδικούς θεραπευτές ή μη να βάζουν αγγελίες ζητώντας και προσφέροντας αντίστοιχα παράλληλη στήριξη. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ. Έχει καταντήσει να είναι η εύκολη εργασία για γρήγορα και εύκολα χρήματα, αυτή η εντύπωση έχει περαστεί χάνοντας το νόημα της παράλληλης στήριξης. Εκείνος όπου θα τοποθετηθεί είτε δημόσια είτε ιδιωτικά δίπλα στο παιδί έχει ΈΝΑΝ ΣΟΒΑΡΟ ΡΟΛΟ. Με τις γνώσεις του βοηθά το παιδί να ανταπεξέλθει σε οποιαδήποτε δυσκολία και αν αντιμετωπίζει, να κοινωνικοποιηθεί , να αλληλεπιδρά με άλλα παιδιά και σιγά σιγά να ανεξαρτητοποιείται και να μην χρειάζεται πλέον την βοήθεια.

Η παράλληλη στήριξη είναι ένας θεσμός όπου θα πρέπει να παραμείνει ανέγγιχτος. Ο ρόλος και η σπουδαιότητα αυτής είναι ένα δώρο που δίνεται στα παιδιά με κάποιες ιδιαιτερότητες. Ο εκπαιδευτικός της ειδικής αγωγής είναι άρτια καταρτισμένος ο οποίος μπορεί με βάση τις γνώσεις του να διαμορφώσει το μάθημα ανάλογα με τις δυσκολίες του παιδιού. Οι γονείς θα πρέπει να φιλτράρουν και να μην βιάζονται να βάλουν οποιονδήποτε ‘ειδικό’ πλάι στο παιδί τους .

Αν κάποιος χτυπήσει το πόδι του ναι μεν θα απευθυνθεί σε γιατρό αλλά στον ορθοπαιδικό, όχι σε γιατρό άλλης ειδικότητας. Έτσι λοιπόν θα πρέπει και ο γονιός, αν δεν έχει την δυνατότητα της δημόσιας παράλληλης στήριξης , να αναζητά ειδικό θεραπευτή και όχι οποιονδήποτε θεραπευτή ή εκπαιδευτικό, ή άλλους επαγγελματίες κλάδων, μη σχετικών με την ειδική αγωγή έχοντας κάνει απλά κάποιες επιμορφώσεις πάνω σε αυτό.

ΟΡΦΑΝΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποιοι οδηγούν τα «ΑΟ» αυτοκίνητα στην Ελλάδα - Τι σημαίνουν οι μυστηριώδεις πινακίδες

Voucher 2250 ευρώ σε ανέργους με ΚΑΥΑΣ DYPAHS - ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΕΚ ΕΔΩ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 1/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ektakto
Παλαιό Φάληρο: Δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη κατάσταση στη μητέρα της 3χρονης
Παλαιό Φάληρο: Ποινική δίωξη εισαγγελέα στη μητέρα του νεκρού παιδιού για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη κατάσταση
Παλαιό Φάληρο: Δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση σε ήρεμη κατάσταση στη μητέρα της 3χρονης
nosokomeia_xeirourgeia
Συγκίνηση στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης ξύπνησε μετά τη μεταμόσχευση ήπατος
Θαύμα στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης από τα Φάρσαλα άνοιξε τα μάτια του μετά τη μεταμόσχευση ήπατος – Διαρκώς στο πλευρό του οι γονείς του
Συγκίνηση στο Τορίνο: Ο 15χρονος Δημήτρης ξύπνησε μετά τη μεταμόσχευση ήπατος
Τροχαίο στη Βόνιτσα
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Σκοτώθηκε ο γιος πασίγνωστου Ελληνοαμερικανού καθηγητή του ΜΙΤ
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Ο γιος του διακεκριμένου καθηγητή του MIT σκοτώθηκε σε σοβαρό τροχαίο ενώ βρισκόταν στην Ελλάδα για διακοπές
Τραγωδία στη Βόνιτσα: Σκοτώθηκε ο γιος πασίγνωστου Ελληνοαμερικανού καθηγητή του ΜΙΤ