Γονείς: Να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
«Για ακόμα μια φορά, το επόμενο σχολικό έτος, το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει στη λογική του «εξορθολογισμού» του κόστους, με τον δημοσιονομικό κόφτη στην κυριολεξία να τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες»

Προσλήψεις στο σύνολο των δομών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ώστε να καλυφθούν πλήρως οι ανάγκες των μαθητών, ζητά η Ομοσπονδία Γονέων Αττικής.

Οπως τονίζουν οι γονείς, κατά το περσινό σχολικό έτος οι προσλήψεις στο σύνολο των δομών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ήταν μειωμένες κατά 1.445. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι οι προσλήψεις στην Παράλληλη Στήριξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μειώθηκαν κατά 645, με αρνητικές συνέπειες για τους εκατοντάδες μαθητές που στερήθηκαν την αναγκαία επιστημονική βοήθεια εντός της τάξης, συσσωρεύοντας μαθησιακά και εκπαιδευτικά κενά.

Σε αυτή την κατεύθυνση και η φετινή εγκύκλιος, που αφορά στις προσλήψεις της παράλληλης στήριξης, επιβεβαιώνει ότι θα ακολουθηθεί η ίδια ανάλγητη πολιτική στάση.

Η ανακοίνωση

Το ΔΣ της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής χαιρετίζει την χθεσινή παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Υγείας της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων (ΣΕΑΑΝ) που πίεσαν την κυβέρνηση να πάρει πίσω την απαράδεκτη απόφαση, για περικοπές των αναλώσιμων υψηλής τεχνολογίας για τους διαβητικούς.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν ακόμα ο Ενιαίος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ΑμΕΑ Αττικής και νήσων, η Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας, η Επιτροπή Μητέρων με παιδιά με διαβήτη και αρκετοί διαβητικοί. Οι γονείς απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι ο διεκδικητικός δρόμος είναι αυτός που εξασφαλίζει

«Ζωή, υγεία αξιοπρέπεια, για τα παιδιά μας»

Ως ΔΣ Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής συνεχίζουμε, καλώντας ΟΛΟΥΣ τους γονείς με τα συλλογικά τους όργανα, να διεκδικήσουν την ΚΑΛΥΨΗ όλων των ΑΝΑΓΚΩΝ των μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές ανάγκες.

Στις 15 Ιούνη 2022 εκδόθηκε εγκύκλιος με θέμα “εγκύκλιος προϋποθέσεων και διαδικασιών: α. για την έγκριση παράλληλης στήριξης συνεκπαίδευσης, β. για την έγκριση στήριξης στο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και γ. για την έγκριση στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών/τριών για το διδακτικό έτος 2022-2023”. Για ακόμα μια φορά, το επόμενο σχολικό έτος, το Υπουργείο Παιδείας συνεχίζει στη λογική του «εξορθολογισμού» του κόστους, με τον δημοσιονομικό κόφτη στην κυριολεξία να τσακίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Κατά το περσινό σχολικό έτος οι προσλήψεις στο σύνολο των δομών της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ήταν μειωμένες κατά 1.445. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι οι προσλήψεις στην Παράλληλη Στήριξη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση μειώθηκαν κατά 645, με αρνητικές συνέπειες για τους εκατοντάδες μαθητές που στερήθηκαν την αναγκαία επιστημονική βοήθεια εντός της τάξης, συσσωρεύοντας μαθησιακά και εκπαιδευτικά κενά.

Σε αυτή την κατεύθυνση και η φετινή εγκύκλιος, που αφορά στις προσλήψεις της παράλληλης στήριξης, επιβεβαιώνει ότι θα ακολουθηθεί η ίδια ανάλγητη πολιτική στάση. Πιο συγκεκριμένα, προσδιορίζοντας τα καθήκοντα των προσληφθέντων από την προκήρυξη ως εξής: «η Παράλληλη Στήριξη αφορά σε μαθητές που με κατάλληλη ατομική στήριξη μπορούν να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης, του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε μαθητές που δεν αυτοεξυπηρετούνται και τέλος του Σχολικού Νοσηλευτή σε μαθητές που έχουν ανάλογη βεβαίωση/γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο», καταλήγει ότι «δε εγκρίνονται αιτήματα που αφορούν στον /στην ίδιο/α μαθητή/τρια για περισσότερες στηρίξεις της μίας, της παρούσας εγκυκλίου, για το ίδιο σχολικό έτος».

Αυτό σημαίνει ότι ένας μαθητής που πάσχει από κάποια ασθένεια, για παράδειγμα Διαβήτη Τύπου 1, και ταυτόχρονα αντιμετωπίζει συνθετότερες δυσκολίες κατά την εκπαιδευτική διαδικασία, δηλαδή απαιτείται ταυτόχρονα τόσο η στήριξή από ειδικό παιδαγωγό όσο και νοσηλευτή, θα πρέπει να επιλέξει, φυσικά χωρίς κανένα επιστημονικό κριτήριο, ποια από τις δύο ειδικότητες θα αιτηθεί.

Ως Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Γονέων Αττικής απαιτούμε :

  • Να ανακληθεί ο περιορισμός και να δοθεί η δυνατότητα, με βάση τις δυσκολίες ή την αναπηρία, να γίνουν αιτήσεις για το αναγκαίο, ειδικό παιδαγωγικό, ειδικό βοηθητικό προσωπικό και σχολικό νοσηλευτή.

  • Να γίνουν προσλήψεις για να καλυφθούν όλα τα κενά με την έναρξη του σχολικού έτους, χωρίς καμία καθυστέρηση.

  • Να καλυφθούν όλα τα κενά με μόνιμους διορισμούς όλων των αναγκαίων ειδικοτήτων στα σχολεία, ώστε να καλύπτονται ουσιαστικά, ολοκληρωμένα οι σύνθετες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η λίστα με τις 16 παραλίες σε Αττική και Εύβοια που πρέπει να αποφύγετε

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

xylodarmos
Λήμνος – Ξυλοκόπησε τη σύντροφό του: Πήγε τραυματισμένη στο νοσοκομείο κι είπε πως έπεσε
Νέο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στη Λήμνο: Οι γιατροί κατάλαβαν πως δεν έπεσε κι ειδοποίησαν την αστυνομία που πέρασε χειροπέδες στον σύζυγό...
Λήμνος – Ξυλοκόπησε τη σύντροφό του: Πήγε τραυματισμένη στο νοσοκομείο κι είπε πως έπεσε
Ζέττα Μακρή
Μακρή: «Όταν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι οι 10.000 διορισμοί θα έχουν ολοκληρωθεί χωρίς καμία έλλειψη»
«Πρόθεση της κυβέρνησης η επέκταση των ολοήμερων σχολείων- Έχουν προ»
Μακρή: «Όταν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι οι 10.000 διορισμοί θα έχουν ολοκληρωθεί χωρίς καμία έλλειψη»
foto_education_pencils_molyvia.jpg
Αξιολόγηση: Εξώδικο από άλλα δύο σωματεία εκπαιδευτικών
«Συνεχίζουμε αποφασιστικά τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. Υπερασπιζόμαστε όλες και όλους τους εκπαιδευτικούς και το δημόσιο σχολείο»
Αξιολόγηση: Εξώδικο από άλλα δύο σωματεία εκπαιδευτικών