Προσλήψεις αναπληρωτών: Με ποια σειρά τρέχει το σύστημα για τους αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής
Δηλώσεις προτίμησης για πρόσληψη αναπληρωτών: Σχετικά με τη σειρά προτεραιότητας, ανά περιοχή προτίμησης, στην κάλυψη των λειτουργικών κενών

Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθρου 5 της αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) υ.α., κατά τη διενέργεια / ροή προσλήψεων σε δομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης τηρείται μηχανογραφικά, η κάτωθι σειρά προτεραιότητας, ανά περιοχή προτίμησης, στην κάλυψη των λειτουργικών κενών, άνευ δυνατότητας ορισμού προτεραιότητας εκ μέρους του υποψηφίου:

α) Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) / Τμήματα Ένταξης (Τ.Ε.) με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης γραφής Braille (Braille) και Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ε.Ν.Γ.),

β) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετα προσόντα γνώσης Braille και Ε.Ν.Γ.,

γ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

δ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ε) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Ε.Ν.Γ.,

στ) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη με επιπρόσθετο προσόν γνώσης Braille,

ζ) Σ.Μ.Ε.Α.Ε./Τ.Ε. άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ. και

η) εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη άνευ επιπρόσθετου προσόντος γνώσης Braille ή Ε.Ν.Γ

Παράδειγμα: Για εκπαιδευτικό ΠΕ70 που έχει καταχωρίσει στην αίτηση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης τις περιοχές προτίμησης που εμφανίζονται στον παρακάτω πίνακα:

1η Κοζάνη (Π.Ε.)

2η ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

3η Γρεβενά (Π.Ε.)

4η Καστοριά (Π.Ε.)

5η ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ

6η Φλώρινα (Π.Ε.)

η εξέταση της αλγοριθμικής ροής τοποθέτησης/πρόσληψής του, βάσει των ανωτέρω επιλογών, γίνεται με την εξής σειρά προτεραιότητας:

1η Κοζάνη (Π.Ε.) (Braille & ΕΝΓ)

2η Κοζάνη (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille & ΕΝΓ)

3η Κοζάνη (Π.Ε.) (ΕΝΓ) 20η Καστοριά (Π.Ε.) (ΕΝΓ)

4η Κοζάνη (Π.Ε.) (Braille)

5η Κοζάνη (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (ΕΝΓ)

6η Κοζάνη (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille)

7η Κοζάνη (Π.Ε.) 24η Καστοριά (Π.Ε.)

8η Κοζάνη (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη)

9η ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Α΄ ΑΘΗΝΩΝ

10η Γρεβενά (Π.Ε.) (Braille & ΕΝΓ)

11η Γρεβενά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille & ΕΝΓ)

12η Γρεβενά (Π.Ε.) (ΕΝΓ)

13η Γρεβενά (Π.Ε.) (Braille)

14η Γρεβενά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (ΕΝΓ)

15η Γρεβενά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille)

16η Γρεβενά (Π.Ε.) 33η Φλώρινα (Π.Ε.)

17η Γρεβενά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) 

18η Καστοριά (Π.Ε.) (Braille & ΕΝΓ)

19η Καστοριά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille & ΕΝΓ)

20η Καστοριά (Π.Ε.) (ΕΝΓ)

21η Καστοριά (Π.Ε.) (Braille)

22η Καστοριά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (ΕΝΓ)

23η Καστοριά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille)

24η Καστοριά (Π.Ε.)

25η Καστοριά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη)

26η ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ

27η Φλώρινα (Π.Ε.) (Braille & ΕΝΓ)

28η Φλώρινα (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille & ΕΝΓ)

29η Φλώρινα (Π.Ε.) (ΕΝΓ)

30η Φλώρινα (Π.Ε.) (Braille)

31η Φλώρινα (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (ΕΝΓ)

32η Φλώρινα (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη) (Braille)

33η Φλώρινα (Π.Ε.) 17η Γρεβενά (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη)

34η Φλώρινα (Π.Ε.) (παράλληλη στήριξη)

Ο εκπαιδευτικός τοποθετείται, κατά τα ανωτέρω, βάσει των υφιστάμενων αρμοδίως καταγεγραμμένων κενών και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης, για τη συγκεκριμένη φάση πρόσληψης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

doc_20121129_1027943_adedy.jpg
ΑΔΕΔΥ: Γνωμοδότηση για την απεργία-αποχή από την στοχοθεσία
Αποστολή γνωμοδοτικού σημειώματος για ζητήματα σχετικά με την προκηρυγμένη «απεργία – αποχή» από την «στοχοθεσία – αξιολόγηση» Ν.4940/2022
ΑΔΕΔΥ: Γνωμοδότηση για την απεργία-αποχή από την στοχοθεσία
vivlia
Σχολικά βιβλία: Πώς μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα επεξεργαστείτε
Aν στα βιβλία μιας τάξης επιλέξουμε «διδακτικά πακέτα βιβλία pdf» μπορούμε να κατεβάσουμε τα βιβλία σε μορφή αρχείων PDF. Η λύση αυτή δε δίνει...
Σχολικά βιβλία: Πώς μπορείτε να τα κατεβάσετε και να τα επεξεργαστείτε
κουγιας αργος
Αναταραχή στο 'Αργος: Διευθύντρια Λυκείου καλεί τον Κούγια να μιλήσει για την ... Ημέρα της γυναίκας!
Βρήκαν το πλέον αρμόδιο πρόσωπο να μιλήσει για το νόημα της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας
Αναταραχή στο 'Αργος: Διευθύντρια Λυκείου καλεί τον Κούγια να μιλήσει για την ... Ημέρα της γυναίκας!
δασκάλα.jpg
Τι σημαίνει αναλώσιμος εργαζόμενος; Ρωτήστε την εκπαιδευτικό που Φλεβάρη μήνα μετακινούν 20χλμ μακριά!
Το υβρίδιο του εκπαιδευτικού «βαλίτσα» υπό διαρκή μετακόμιση και αλλαγή «περιβάλλοντος». Εκτός από τη φυσική εξόντωση και την οικονομική εξαθλίωση,...
Τι σημαίνει αναλώσιμος εργαζόμενος; Ρωτήστε την εκπαιδευτικό που Φλεβάρη μήνα μετακινούν 20χλμ μακριά!