Στη Βουλή οι πλημμελείς συνθήκες οργάνωσης της έρευνας του ΙΕΠ για την Τράπεζα Θεμάτων

Ερωτηματολόγιο στο οποίο  δεν υπήρχαν φίλτρα εισαγωγής (κωδικοί ή ό,τι άλλο θα εξασφάλιζε ότι αυτός που συμμετέχει στην έρευνα θα ανήκε στην ομάδα στόχο) οργάνωσε το ΙΕΠ για να αξιολογήσει την πρώτη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων!

Αποτέλεσμα αυτής της πλημμέλειας ήταν ότι όποιος ήθελε μπορούσε να συμπληρώσει απαντήσεις στα ερωτήματα της έρευνας, όσες φορές ήθελε (και μάλιστα από τον ίδιο υπολογιστή).

Αυτό υποστηρίζει η βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κ. Σοφία-Χάϊδω Ασημακοπούλου που έφερε το θέμα στη Βουλή με ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας.

Η ερώτηση

Κυρία Υπουργέ,

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς 2021-22, το “ΙΕΠ” κάλεσε τους εκπαιδευτικούς που κατά την διάρκεια του ανωτέρω σχολικού έτους δίδαξαν στην Α ́ ή/και στην Β ́ τάξη Λυκείου, να συμμετάσχουν στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου με στόχο: «την λήψη ανατροφοδότησης από την εκπαιδευτική κοινότητα, προκειμένου το ΙΕΠ να προβεί στις αναγκαίες βελτιωτικές παρεμβάσεις και στον ακριβέστερο και ποιοτικότερο σχεδιασμό, ενόψει και της επέκτασης, από το σχολικό έτος 2022-2023, της εφαρμογής της Τράπεζας Θεμάτων στη Γ ́ Λυκείου» αλλά και να επιτρέψει στο «ΙΕΠ»: «ουσιαστικές παρεμβάσεις με στόχο την ουσιαστική και ποιοτική βελτίωση της Τ.Θ.Δ.Δ. ως εκπαιδευτικού εργαλείου», σύμφωνα με την ανακοίνωσή του.

Όμως, προς μεγάλη μας έκπληξη, παρατηρήσαμε ότι, στο σχετικό ερωτηματολόγιο δεν υπήρχαν φίλτρα εισαγωγής (κωδικοί ή ό,τι άλλο θα εξασφάλιζε ότι αυτός που συμμετέχει στην έρευνα θα ανήκε στην ομάδα στόχο). Δηλαδή, όποιος ήθελε μπορούσε να συμπληρώσει απαντήσεις στα ερωτήματα της έρευνας, όσες φορές ήθελε (και μάλιστα από τον ίδιο υπολογιστή).

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω, «Σχετικά με την έρευνα για την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας από το “ΙΕΠ”» Ερωτάται η κ. Υπουργός :

1. Υπό τις παραπάνω περιγραφόμενες πλημμελείς συνθήκες οργάνωσης, πώς εξασφαλίζεται η αξιοπιστία και η εγκυρότητα της ως άνω έρευνας;

2. Είναι ο ανωτέρω περιγραφόμενος ο ενδεδειγμένος επιστημονικός τρόπος για να εξαχθούν αξιόλογα συμπεράσματα και να σχεδιαστούν βελτιωτικές παρεμβάσεις προς κατάρτιση της Τράπεζας Θεμάτων στην Γ ́ Λυκείου;

 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός: Οι πρώτες 227 ειδικότητες και η ύλη

Ανακοινώθηκε για Μάρτιο ο Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ - Αιτήσεις εδώ για προετοιμασία

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

σχετικά άρθρα

Νόμπελ Ιατρικής 2022
Νόμπελ Ιατρικής: Στον Σουηδό γενετιστή Σβάντε Πάαμπο το φετινό βραβείο
Στον Σουηδό γενετιστή Σβάντε Πάαμπο το φετινό βραβείο Νόμπελ - Κατόρθωσε να «διαβάσει» το DNA του ανθρώπου του Νεάντερταλ και άλλων συγγενών του...
Νόμπελ Ιατρικής: Στον Σουηδό γενετιστή Σβάντε Πάαμπο το φετινό βραβείο