Η αυτονόητη επιστροφή εκπαιδευτικών στην οργανική θέση τους στη μέση της σχολικής χρονιάς ίσως για παιδαγωγικούς λόγους να μην είναι και τόσο εύκολη υπόθεση.
Αν όμως γίνει, σημαίνει ότι κάποιος εκπαιδευτικός πρέπει να φύγει και να πάει σε άλλο σχολείο ή και σε άλλα σχολεία.
Φανερό είναι πλέον ότι η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας θέλει να προχωρήσει μέσα στο σχολικό έτος 2022-2023 στην επιλογή νέων Διευθυντών Σχολείων.
Η επιλογή και τοποθέτησή τους όμως στη μέση της σχολικής χρονιάς θα δημιουργήσει προβλήματα σε σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Κλίμα ανησυχίας για μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε άλλα σχολεία έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες ημέρες σε εκπαιδευτικούς που έχουν οριστεί αναπληρωτές διευθυντές μέχρι 31 Αυγούστου αλλά τελικά η θητεία τους παρατάθηκε μέχρι την τοποθέτηση των νέων διευθυντών σύμφωνα με το άρθρο 373 του Νόμου Κεραμέως για τα ΑΕΙ που ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα.
Παρακάτω το fresh – education συνοψίζει πιθανά προβλήματα που θα παρουσιαστούν σε πολλούς εκπαιδευτικούς μετά από σχετικά ερωτήματα αναγνωστών του.
Τι θα κάνουν οι αναπληρωτές διευθυντές στο σχολείο τους όταν αναλάβουν υπηρεσία οι νέοι διευθυντές σχολείων αφού λόγω της προσωρινής τους θέσης δεν θα έχουν πάρει μέρος στη διαδικασία κατανομής τάξεων; Πιθανά θα τους ζητηθεί να συμπληρώσουν το ωράριό τους ακόμα και σε άλλες σχολικές μονάδες για να καλύψουν ανάγκες της υπηρεσίας. Η αυτονόητη επιστροφή στην οργανική θέση τους στη μέση της σχολικής χρονιάς ίσως για παιδαγωγικούς λόγους να μην είναι και τόσο εύκολη υπόθεση. Αν όμως γίνει, σημαίνει ότι κάποιος εκπαιδευτικός πρέπει να φύγει και να πάει σε άλλο σχολείο ή και σε άλλα σχολεία.
Σε περιπτώσεις πρώην υποδιευθυντών που για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου τους ανατέθηκε η διεύθυνσή του μέχρι τις 31.8.2022, καλούνται εκ νέου βάσει του άρθρου 373 να παραμείνουν υποχρεωτικά στις θέσεις τους διευκολύνοντας για δεύτερη φορά την υπηρεσία τους. Είναι βέβαιο ότι τη χρονική στιγμή της τοποθέτησης των νέων διευθυντών στα σχολεία τους θα έχουν ήδη δρομολογηθεί όλες οι διαδικασίες που αφορούν στις αναθέσεις τμημάτων, μαθημάτων, αλλά και ρόλων – καθηκόντων στις σχολικές τους μονάδες.
Τις ίδιες ανησυχίες έχουν και νυν διευθυντές με θητεία που δεν επιθυμούν να θέσουν ξανά υποψηφιότητα ή θα θέσουν υποψηφιότητα και δε θα γίνουν διευθυντές και πρέπει να γυρίσουν στην οργανική τους θέση στην οποία θα έχει τοποθετηθεί ήδη εκπαιδευτικός. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτή την οργανική θέση (αναπληρωτές, αποσπασμένοι…) θα πρέπει να φύγουν από την τάξη και τους μαθητές τους; Πόσο παιδαγωγικό θα είναι αυτό;
Επίσης προβλήματα και κενά στα σχολεία θα δημιουργηθούν όταν εκπαιδευτικοί που θα είναι υποψήφιοι Διευθυντές θα αφήνουν την τάξη τους γιατί θα ορίζονται ως διευθυντές σε κάποιο σχολείο.
Όλα αυτά γιατί το Υπουργείο Παιδείας παρά τον νόμο Κεραμέως 4823/21 που έφερε το νέο σύστημα επιλογής στελεχών δεν κατάφερε να επιλέξει νέους διευθυντές σχολείων σε χρόνο που δε θα επηρεάσει σχολικές μονάδες, εκπαιδευτικούς και μαθητές.
Επομένως το ίδιο είναι υπεύθυνο να προβλέψει τα προβλήματα, να δώσει λύσεις σε αυτά από τώρα καθησυχάζοντας τους εκπαιδευτικούς, αν θέλει να προχωρήσει σε επιλογές Διευθυντών Σχολείων μέσα στη σχολική χρονιά που έρχεται.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη