dpth
Έκδοση συλλογικού τόμου της ΜΟΔΙΠ του ΔΠΘ με τίτλο: 2005-2021: Διασφάλιση ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ. Από την αξιολόγηση στις συμφωνίες προγραμματικού σχεδιασμού: προκλήσεις και προοπτικές

Εκδόθηκε ο συλλογικός τόμος της ΜΟΔΙΠ του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με τίτλο «2005-2021: Διασφάλιση ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ. Από την αξιολόγηση στις συμφωνίες προγραμματικού σχεδιασμού: προκλήσεις και προοπτικές».

Ο τόμος περιλαμβάνει δεκατρία κεφάλαια που συνέγραψαν μέλη (διδακτικό προσωπικό, στελέχη ΜΟΔΙΠ) από οκτώ πανεπιστήμια της χώρας. Πιο συγκεκριμένα από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και Πανεπιστήμιο Πατρών και στελέχη της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Τα κεφάλαια διαρθρώνονται γύρω από τρεις βασικές θεματικές: 

α) ιστορική αποτίμηση, θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις της διασφάλι¬σης ποιότητας στη χώρα μας, 

β) διαδικασίες δημιουργίας, αξιολόγησης και πιστοποίησης προγραμμάτων σπουδών, 

γ) διδασκαλία και μάθηση ως παράγοντες διασφάλισης ποιότητας. 

Δείτε εδώ

Αναλυτικά το δελτίο τύπου του ΔΠΘ:

Έκδοση συλλογικού τόμου της ΜΟΔΙΠ του ΔΠΘ με τίτλο: “2005-2021: Διασφάλιση ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ. Από την αξιολόγηση στις συμφωνίες προγραμματικού σχεδιασμού: προκλήσεις και προοπτικές”

Εκδόθηκε ο συλλογικός τόμος της ΜΟΔΙΠ του ΔΠΘ με τίτλο: “2005-2021: Διασφάλιση ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ. Από την αξιολόγηση στις συμφωνίες προγραμματικού σχεδιασμού: προκλήσεις και προοπτικές” τον οποίο μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: 

Δείτε εδώ

Ο εν λόγω συλλογικός τόμος αποτελεί ένα πολυφωνικό έργο αναφοράς για τη διασφάλιση ποιότητας στη χώρα μας, καθώς αναδεικνύει διαφορετικές οπτικές και καλές πρακτικές, καταγράφει τα μείζονα ζητήματα και προσκλήσεις του πεδίου, διατυπώνει προτάσεις για το μέλλον, και συμβάλλει στο άνοιγμα ενός γόνιμου ακαδημαϊκού διαλόγου για την χάραξη πολιτικής. 

Ο τόμος περιλαμβάνει δεκατρία κεφάλαια που συνέγραψαν μέλη (διδακτικό προσωπικό, στελέχη ΜΟΔΙΠ) από οκτώ πανεπιστήμια της χώρας (Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου και Πανεπιστήμιο Πατρών) και στελέχη της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης. Τα κεφάλαια δι¬αρθρώνονται γύρω από τρεις βασικές θεματικές: 

α) ιστορική αποτίμηση, θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις της διασφάλι¬σης ποιότητας στη χώρα μας, 

β) διαδικασίες δημιουργίας, αξιολόγησης και πιστοποίησης προγραμμάτων σπουδών, 

γ) διδασκαλία και μάθηση ως παράγοντες διασφάλισης ποιότητας.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ζωη
Σύγκρουση Κωνσταντοπούλου-Λαζαρίδη στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι είπες θρασύδειλε για τον πατέρα μου;
Χωρίς τέλος η ένταση στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ, καθώς με την επανέναρξη της διαδικασίας ο Μακάριος Λαζαρίδης επιτέθηκε στη Ζωή Κωνσταντοπούλου...
Σύγκρουση Κωνσταντοπούλου-Λαζαρίδη στην εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ - Τι είπες θρασύδειλε για τον πατέρα μου;
taxh_tsantes_sxoleio.jpg
Κοινό μέτωπο γονέων και εκπαιδευτικών για την υπεράσπιση της ειδικής αγωγής
Στήριξη στους εκπαιδευτικούς του Ειδικού Δημοτικού «Ρόζα Ιμβριώτη» απέναντι στη στοχοποίηση και τις διαχρονικές ελλείψεις
Κοινό μέτωπο γονέων και εκπαιδευτικών για την υπεράσπιση της ειδικής αγωγής
Σοφία Ζαχαράκη στη Βουλή
Σοφία Ζαχαράκη: Αρνητική θέση του Υπουργείου Παιδείας για διοικητική υποστήριξη στα σχολεία
Δεν υφίστανται οργανικές θέσεις διοικητικού προσωπικού στις γραμματείες των σχολείων
Σοφία Ζαχαράκη: Αρνητική θέση του Υπουργείου Παιδείας για διοικητική υποστήριξη στα σχολεία