Την κατά προτεραιότητα μετακίνησή τους σε οργανικά κενά που ήδη υπάρχουν ζητούν νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, ενόψει μάλιστα των νέων μόνιμων διορισμών που έχει εξαγγείλει το υπουργείο Παιδείας.
«Ο αδικαιολόγητος επί μήνες εμπαιγμός και η πλήρης έλλειψη ενσυναίσθησης του υπουργείου, συνέβαλλαν στο ασφυκτικό χρονικό περιθώριο για διόρθωση του σφάλματος, δηλαδή την επαναφορά του δικαιώματος σε υπηρεσιακές μεταβολές των "νεοδιόριστων" εκπαιδευτικών στο ένα έτος», σημειώνουν χαρακτηριστικά σε ανακοίνωσή τους.
«Καλούμε το υπουργείο, να απαντήσει με γνώμονα τη λογική στην επιχειρηματολογία απέναντι στο συγκεκριμένο εδάφιο του νόμου που ισχύει (Άρθρο 62 Νόμος 4589/2019 Νόμος Γαβρόγλου) και όχι με βάση το σφάλμα που γράφτηκε (δηλαδή όχι με αποκλειστικό επιχείρημα τον ίδιο το νόμο)», τονίζουν ακόμα οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Κάλεσμα για αποκατάσταση της αστοχίας του Νόμου
Μια λαϊκή παροιμία αναφέρει ότι τον νηστικό, ο χορτάτος δεν τον καταλαβαίνει. Αυτό μας θυμίζει η ανάλγητη πολιτική που εφαρμόζεται στο σύνολό της, πλήττοντας τα ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα στα οποία ανήκουν και οι εκπαιδευτικοί με το μισθολόγιο των νεοδιόριστων να αγγίζει τον κατώτατο μισθό με ταυτόχρονη την υποχρέωση της απομακρυσμένης διαβίωσης από την οικογένειά του, οξύνοντας έτσι περεταίρω την κατάσταση.
Το υπουργείο παιδείας με αποκλειστική στόχευση την βελτιστοποίηση της κοινωνικής εικόνας του, ανακοινώνει διορισμούς εκπαιδευτικών, και πολύ σωστά πράττει αφού οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι τεράστιες έπειτα από συναπτά έτη αδιοριστίας, χωρίς να διασφαλίζει την κατά προτεραιότητα μετακίνηση των περσινών «νεοδιόριστων» εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά που ήδη υπάρχουν, με αποτέλεσμα το διχασμό των συναδέλφων.
Ο αγώνας των «νεοδιόριστων» για δικαίωμα κατά προτεραιότητα σε υπηρεσιακές μεταβολές, από το πρώτο έτος υπηρέτησης της οργανικής, όπως έχει πραγματωθεί έως τώρα, με συνέπεια, ορθή επιχειρηματολογία και άσκηση διακριτικής πολιτικής πίεσης, αγώνας που αρμόζει στο επίπεδο των εκπαιδευτικών, δεν αποσκοπεί στην κάλυψη προσωπικών αναγκών και μόνο, αλλά στο σύνολο της κοινωνίας, του εκπαιδευτικού συστήματος και των επερχόμενων νεοδιόριστων συναδέλφων που θα κληθούν εν ευθέτω χρόνω να αντιμετωπίσουν τις ίδιες δυσβάστακτες δυσκολίες με τους τωρινούς αγωνιζόμενους «νεοδιόριστους». Μα η ελπίδα, συνάδελφοι, είναι το καλύτερο δόλωμα για να κρύψει το αγκίστρι. Πόσο ακόμη θα χρηματοδοτούμε την παιδεία οικονομικά και συναισθηματικά, με μόνη επιβράβευση τη συνεχόμενη τιμωρία;
Ο αδικαιολόγητος επί μήνες εμπαιγμός και η πλήρης έλλειψη ενσυναίσθησης του υπουργείου, συνέβαλλαν στο ασφυκτικό χρονικό περιθώριο για διόρθωση του σφάλματος, δηλαδή την επαναφορά του δικαιώματος σε υπηρεσιακές μεταβολές των «νεοδιόριστων» εκπαιδευτικών στο ένα έτος.
Καλούμε το υπουργείο, να απαντήσει με γνώμονα τη λογική στην επιχειρηματολογία απέναντι στο συγκεκριμένο εδάφιο του νόμου που ισχύει (Άρθρο 62 Νόμος 4589/2019 Νόμος Γαβρόγλου) και όχι με βάση το σφάλμα που γράφτηκε (δηλαδή όχι με αποκλειστικό επιχείρημα τον ίδιο το νόμο).
Εμείς οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί, καλούμε τους συναδέλφους και την κοινωνία να χαιρετίσουν το δίκαιο αίτημα μας και το υπουργείο να εισακούσει τις χιλιάδες φωνές, όχι μόνο τις δικές μας και των συγγενών μας, αλλά και του συνόλου των πολιτικών και πολιτευομένων της Χώρας (κυβερνητικών και μη) που έχουν αντιληφθεί την αστοχία του νόμου και να την αποκαταστήσει.
Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη