golearn-engl_970-250
Στον ραδιοσταθμό REAL fm μίλησε την Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022 η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως.

Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μιλώντας χθες στο Real fm, στο Νίκο Χατζηνικολάου και την Κάτια Μακρή, αναφέρθηκε στα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, την κίνηση των βάσεων εισαγωγής, το ολοήμερο σχολείο, τους νέους πίνακες ειδικής αγωγής και τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, τις οργανικές θέσεις και τους εκπαιδευτικούς θεατρικής αγωγής, τους διαδραστικούς πίνακες και το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια.

Η υπουργός Παιδείας επανέλαβε όσα για τα θέματα αυτά δηλώνει το τελευταίο χρονικό διάστημα.

Ξεχωριστή σημασία σε όσα είπε ήταν η παραδοχή ότι οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές θα έχουν μείωση "πράγματι μπορεί να υπάρξει μια μείωση στις υψηλόβαθμες σχολές" δήλωσε η υπουργός.

Αναφορικά με τους διορισμούς των εκπαιδευτικών και την κατανομή τους ανά κλάδο και ειδικότητα δήλωσε ότι "αυτή τη στιγμή γίνονται οι τελικές διεργασίες, σε συνεργασία με το υπουργείο Εσωτερικών, για την κατάρτιση του πίνακα κατανομής, ανά βαθμίδα, κλάδο και ειδικότητα των 8.600 θέσεων μονίμων διορισμών εκπαιδευτικών. Είμαστε πολύ κοντά για για την οριστικοποίηση της απόφασης".  

Παράλληλα η υπουργός Παιδείας δήλωσε, αναφορικά με τους νέους πίνακες ειδικής αγωγής, ότι "από τους νέους πίνακες θα αντλήσουμε  τους νέους διορισμούς και τους αναπληρωτές".

Προφανώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει, καθώς ως γνωστόν, από τους νέους πίνακες οι οποίοι δεν θα είναι έτοιμοι πριν από τα μέσα του Αυγούστου (στην καλύτερη περίπτωση) θα προσληφθούν μόνο οι αναπληρωτές ειδικής αγωγής καθώς οι διορισμοί  μόνιμων εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής θα γίνουν από τους παλιούς πίνακες που ισχύουν μέχρι το τέλος του Αυγούστου.

Σε ερώτηση για τις κρίσεις των στελεχών η υπουργός Παιδείας μίλησε γενικά και δεν έδωσε κανένα χρονοδιάγραμμα για τις κρίσεις διευθυντών σχολικών μονάδων, όπου υπάρχει και το μεγαλύτερο πρόβλημα με τις παραιτήσεις.

"Έχουμε προχωρήσει σε νέες κρίσεις συνολικά, ολοκληρώνονται τώρα οι των Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι οποίες είναι θέσεις στελεχών εκπαίδευσης πολύ σημαντικές, είναι σε εξέλιξη οι κρίσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης και ακολουθούν οι Διευθυντές των σχολείων" δήλωσε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως στον Real fm και σημείωσε: 

"Για να έχουμε μια εικόνα μιλάμε για πολύ μεγάλα νούμερα, δηλαδή οι Διευθυντές των σχολείων στη χώρα μας είναι 14.000, για να έχουμε μια τάξη μεγέθους των κρίσεων. Ολα αυτά γίνονται υπό αντίξοες συνθήκες, αλλά έχουν προχωρήσει και οι αμέσως επόμενοι είναι οι Διευθυντές των σχολείων".

Ακούστε ΕΔΩ όσα είπε η Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο πρωτόκολλο στα σχολεία: Πώς θα επιστρέψουν οι μαθητές

Αιτήσεις για το ΕΚΤΑΚΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ 1000 ευρώ σε 80000 ανέργους ΕΔΩ

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

Λαμία: Ανήλικη έστειλε μήνυμα στο «Χαμόγελο» και απειλούσε να αυτοκτονήσει
Η ανήλικη έστειλε μήνυμα ότι ταλαιπωρείται από συνεχείς καυγάδες στο σπίτι και απείλησε ότι θα αυτοκτονήσει
Λαμία: Ανήλικη έστειλε μήνυμα στο «Χαμόγελο» και απειλούσε να αυτοκτονήσει
oaed dypa
ΔΥΠΑ: Οριστικοί πίνακες για πρόσληψη έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού σε 51 ΕΠΑΣ Μαθητείας και 7 Π.ΕΠΑΣ
Για τη λειτουργία των ΠΕΠΑΣ η ΔΥΠΑ συνεργάζεται με το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και το Ινστιτούτο Συνδέσμου Ελληνικών...
ΔΥΠΑ: Οριστικοί πίνακες για πρόσληψη έκτακτου εκπαιδευτικού προσωπικού σε 51 ΕΠΑΣ Μαθητείας και 7 Π.ΕΠΑΣ
Ανάγκη εξεύρεσης νέου κτηρίου για τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Π.Φαλήρου
200 μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου κινδυνευουν να μείνουν χωρίς σχολείο και θα χρειαστεί να ενταχθούν σε νέο σχολικό περιβάλλον (φωτό αρχείου)
Ανάγκη εξεύρεσης νέου κτηρίου για τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Π.Φαλήρου