golearn-engl_970-250
Με ποια λογική του Υπουργείο δημιουργεί αυτήν την τετελεσμένη κατάσταση;  Ή να μην μπορέσουν να ολοκληρώσουν επιτυχώς, κάποιοι κοινωνικά αδύναμοι μαθητές την εγγραφή τους, μειώνοντας τεχνητά τις εκπαιδευτικές ανάγκες, ή να καταστρατηγηθεί το δικαίωμα στην καλοκαιρινή άδεια των εκπαιδευτικών, υποχρεώνοντας τους έμμεσα με τον εκβιασμό των λιγότερων τμημάτων και συνεπακόλουθα των λιγότερων κενών, να παραμένουν καθ’ όλη την περίοδο των εγγραφών στα σχολεία τους τον Ιούλιο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αυτή την ανάγκη;

Η μεθόδευση από το υπουργείο να «δυσκολεύει» τις εγγραφές για να κατασκευάζει πλαστά λιγότερα κενά, καταπατά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και συλλειτουργεί με όλα τα μέτρα απαξίωσης την Δημόσιας Εκπαίδευσης την οποία το υπουργείο «βλέπει» ως οικονομικό βάρος που πρέπει με κάθε τρόπο ακόμη και πλασματικό να λιγοστέψει.

Αυτά σημειώνει σε ανακοίνωσή της η Αριστερή Συμπαράταξη Καθηγητών με αφορμή την καθυστέρηση, εκτός των άλλων,  έναρξης των εγγραφών φέτος και την αναπόφευκτη μετακύληση των προθεσμιών μέσα στον Ιούλιο που τα Σχολεία είναι κλειστά.

Η ανακοίνωση της Αριστερής Συμπαράταξης Καθηγητών

Πριν λίγα χρόνια, στα ΕΠΑΛ, υπήρχαν δύο περίοδοι εγγραφών τον Ιούνιο, με τα τμήματα που εγκρίνονταν (κλείδωναν) τον Ιούλιο να είναι περισσότερα από ότι φέτος που θα έχουμε ένα μόνο περίοδο εγγραφών τον Ιούνιο.

Αυτό διότι όσοι «έχαναν» την μια περίοδο ή δεν συμπλήρωναν σωστά την αίτησή τους, είχαν μια δεύτερη ευκαιρία να το διορθώσουν πριν «κλειδώσει» ο αριθμός των τμημάτων. Και δεν ήταν μόνο αυτοί που πιεζόμενοι από προσωπικά προβλήματα και την καθημερινή βιοπάλη «έχαναν» την εγγραφή τους και τελικά αποκλείονταν από τα εγκεκριμένα τμήματα, αλλά και οι «συνεπείς», που έκαναν την εγγραφή τους έγκαιρα, αλλά τα παιδιά τους δεν κατανεμήθηκαν στο σχολείο γιατί οι θέσεις ήταν «καλυμμένες».

Αν κάποιος λοιπόν έμενε «στον αέρα» την πρώτη περίοδο, μπορούσε στην δεύτερη να κατανεμηθεί κάπου αλλού, και να προσμετρηθεί ως μαθητής στα «κλειδωμένα» τμήματα του Ιουλίου, ενώ τελικά πάνω σε αυτά τα τμήματα υπολογίζονταν τα κενά και τα πλεονάσματα.

Με την κατάργηση από πέρυσι της 2ης περιόδου τον Ιούνιο, παρουσιάζεται το φαινόμενο να έχουμε περισσότερους μαθητές «στον αέρα» για κατανομή στα ήδη υπάρχοντα τμήματα το Σεπτέμβριο και πλασματικά λιγότερες εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η αντιεκπαιδευτική αυτή απόφαση στρεβλώνει την δυνατότητα των μαθητών (και δικαίωμά τους συνάμα), να επιλέγουν ελεύθερα την ειδικότητα που επιθυμούν και μέσα από την «δικαιολογία» των πολύ αυστηρών χρονικών προθεσμιών, σε περιοχές, με επιβαρυμένα κοινωνικοοικονομικά προβλήματα,  αποθαρρύνει τους μαθητές από την συνέχιση των σπουδών τους στο Δημόσιο Επαγγελματικό Λύκειο.

ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΦΕΤΟΣ

 Αν στα παραπάνω συνυπολογίσουμε την καθυστέρηση έναρξης των εγγραφών φέτος και την αναπόφευκτη μετακύληση των προθεσμιών μέσα στον Ιούλιο που τα Σχολεία είναι κλειστά πέρα της μίας ημέρας την εβδομάδα που εφημερεύουν, τότε το πρόβλημα γίνεται εντονότερο.

Να συνυπολογίσουμε ότι πολλοί γονείς, ιδιαίτερα οι πιο κοινωνικά ευάλωτοι, δεν διαθέτουν ούτε τον απαραίτητο τεχνικό εξοπλισμό ούτε και την τεχνογνωσία χρήσης του και την εξοικείωση, οπότε η προσφυγή στο χώρο του σχολείου για να βοηθηθούν στην συμπλήρωση της αίτησης είναι αναγκαία.

Πως θα γίνει όμως αυτό τον Ιούλιο στη μία ημέρα την εβδομάδα που εφημερεύει;

Με ποια λογική του Υπουργείο δημιουργεί αυτήν την τετελεσμένη κατάσταση;  Ή να μην μπορέσουν να ολοκληρώσουν επιτυχώς, κάποιοι κοινωνικά αδύναμοι μαθητές την εγγραφή τους, μειώνοντας τεχνητά τις εκπαιδευτικές ανάγκες, ή να καταστρατηγηθεί το δικαίωμα στην καλοκαιρινή άδεια των εκπαιδευτικών, υποχρεώνοντας τους έμμεσα με τον εκβιασμό των λιγότερων τμημάτων και συνεπακόλουθα των λιγότερων κενών, να παραμένουν καθ’ όλη την περίοδο των εγγραφών στα σχολεία τους τον Ιούλιο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν αυτή την ανάγκη;

Να σημειωθεί ότι παρόμοια είναι η κατάσταση και στα ΓΕΛ ενώ πολλές φορές παρατηρείται η ανάγκη να επικοινωνήσει το Λύκειο με το Γυμνάσιο προέλευσης του μαθητή, (άρα να το υποχρεώσουμε να παραμένει κι αυτό ανοικτό;) προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στον κηδεμόνα στο myschool, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η ηλεκτρονική εγγραφή. 

ΟΙ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΦΤΗΝΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Η μεθόδευση αυτή από το υπουργείο να «δυσκολεύει» τις εγγραφές για να κατασκευάζει πλαστά λιγότερα κενά, είναι απαράδεκτή, αποδεικνύει για άλλη μια φορά την αντιεκπαιδευτική του πολιτική, καταπατά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, συλλειτουργεί με όλα τα μέτρα απαξίωσης την Δημόσιας Εκπαίδευσης την οποία το υπουργείο «βλέπει» ως οικονομικό βάρος που πρέπει με κάθε τρόπο ακόμη και πλασματικό να λιγοστέψει.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:

  • ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΟΙ 2 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΠΡΙΝ «ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ» ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  • ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΕΙΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΟΘΕΊ  Η 2Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ.
Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

32.000 voucher (μέχρι και 300 ευρώ) για διακοπές: Κάντε από σήμερα αίτηση ΕΔΩ

1000 ΕΥΡΩ ΈΚΤΑΚΤΟ επίδομα σε ανέργους - Πώς θα τα πάρετε και πότε μέσω του GoLearn

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Αυτό το σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ μοριοδοτεί και στους δύο ΠΙΝΑΚΕΣ

Η 1η Πανεπιστημιακή Επιμόρφωση στον Αυτισμό από το Παν.Πατρών με Μοριοδοτούμενο Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

autokinito neoi epivates
Θεσσαλονίκη: Τι έδειξε η νεκροψία για μητέρα και γιο που έπεσαν με το ΙΧ στη θάλασσα
Τι έδειξε η νεκροψία για μητέρα και γιο που έπεσαν με το ΙΧ στη θάλασσα σε περιοχή της Θεσσαλονίκης - Αναμένονται τοξικολογικές εξετάσεις
Θεσσαλονίκη: Τι έδειξε η νεκροψία για μητέρα και γιο που έπεσαν με το ΙΧ στη θάλασσα